#


با انتخاب صحیح میز غذاخوری سلیقه خود را نشان دهید

میز غذا خوری
28 ژوئن 2017 بدون نظر 2903 بازدید

با انتخاب صحیح میز غذاخوری سلیقه خود را نشان دهید

با انتخاب صحیح میز غذاخوری سلیقه خود را نشان دهید

میز غذا خوری یکی از وسایلی است که در آشپزخانه های امروزی کاربرد فراوانی دارد. در این روزها مدل های مختلفی در طرح های گوناگون وارد بازار می شوند. جنس میزها از چوب و فلز هستند.

همچنین دکور اتاق غذا خوری باید طراحی خاصی داشته باشد و باید سراغ میز و صندلی هایی بروید که با سبک اتاق هماهنگ باشند. مثلاً اگر دکور و دیزاین اتاق غذا خوری به سبک سنتی طراحی کنید بسیار مجلل و منحصر به فرد می شود.

ولی در سبک مدرن برای دیزاین اتاق غذا خوری باید از طرح های ساده و ظریف استفاده کرد. پس مبلمانی که انتخاب می کنید باید طراحی اش در عین سادگی، لوکس هم باشد و روی آن ها خطوط صاف و لطیف داشته باشد.

میزهای مستطیلی شکل

اول از همه دنبال میزهایی بروید که مستطیلی هستند. میزهای مستطیلی بسیار معروف هستند که سبک شان سنتی است.

میزهای دایره ای یا گرد

میزهایی که دایره ای هستند یکی از پرطرفدارترین میزهای غذا خوری محسوب می شود. شما می توانید با این مدل میز فضای اتاق تان را گرم و دلنشین کنید. با نشستن بر دور این میزها می توانید همدیگر را خوب ببینید.

میزهای بیضی شکل

میزهایی که به شکل بیضی هستند را می توانید برای هرکسی استفاده کنید. حتی استفاده از این مدل، هم برای دکوراسیون سنتی گزینه مناسبی است و هم برای سبک مدرن. این مدل برای فضاهای کوچک مناسب هستند چون لبه شان تیز نیست.

جدیدترین میزهای غذا خوری

اندازه میزهای غذا خوری برا اساس فضای داخل خانه ساخته می شود. پرطرفدارترین میزهای غذا خوری چوبی و فلزی هستند که طرح و رنگشان گوناگون است. صنذلی های میز غذاخوری مبله، راحتی، سلطنی و چوبی. با استفاده از چوب و شیشه می توان مدل های مختلف میز غذا خوری را ساخت.

مدل میز غذا خوری مدرن

یکی از به روزترین انواع میز غذاخوری، مدل استیل است. این مدل میز غذاخوری ها را در سایزهای دو نفره، چهار نفرهو بیشتر می سازند. از این مدل میز غذا خوری می توانید برای خانه های مجلل و مدرن استفاده کنید و به دکوراسیون خانه تان زیبایی خاصی می بخشید.
باید توجه زیادی برای انتخاب پارچه این میز غذاخوری بکنید زیرا برای این مدل میز پارچه زیاد مصرف می شود

میز غذا خوری سلطنتی

میز غذا خوری

میز غذا خوری

مدل های دیگری که درمیز غذا خوری وجود دارند تمام چوب هستند. برای دکوراسیون خانه ای که با چوب طراحی شده است، چنین میزهایی مناسب است و باعث هماهنگی با دکور خانه می شود. برای این مدل میزها از چوب های مختلف با رنگ های متنوع استفاده می شود.

به روزترین میزغذا خوری های سنتی و فانتزی

به جز مدل میزهای چوبی، برای ساختن این مدل میز غذا خوری طرح های زیادی وجود دارد. طراحان از فلز به جای چوب در بعضی از مدل ها استفاده می کنند. پارچه هایی که برای این مدل استفاده می کنند باید ساده و بدون طرح باشد. یک نمونه از این پارچه ها چرم می باشد که برای روکش این مدل میزغذا خوری استفاده می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *