#


اصول چیدمان یک خانه ال شکل

چیدمان خانه ال شکل
30 می 2017 بدون نظر 2827 بازدید

اصول چیدمان یک خانه ال شکل

اصول چیدمان یک خانه ال شکل

به گزارش از من بپرس، چیدمان خانه های ال شکل سختی های خاص خود را دارد. چون در این خانه ها بخشی از فضا تاریک می شود و علت این امر قرار گرفتن انتهای ال در برابر دیوار است. از آنجا که معمولاً این قسمت بدون پنجره است، چیدمان آن روش خاص خود را می طلبد.

در اینجا می خواهیم اصولی را به شما معرفی کنیم که چیدمان این نوع از خانه ها را دلپذیر می کند.

برای این کار ابتدا بهتر است در چنین خانه ای ارتباط فضاهای گوناگون را با هم بررسی کنید. مهم است که برای مثال در ورودی در کجای خانه قرار دارد. اگر در ورودی در بخش ال قرار دارد، می توانید آن قسمت را به عنوان نشیمن قرار دهید. بنابراین گذاشتن چند مبل بزرگ در آنجا کمک زیادی به شما خواهد کرد.

به طور کلی در این گونه خانه ها بهتر است بخش های عمومی مانند هال را از بخش های دیگر مانند اتاق خواب، سالن غذاخوری، سالن تلویزیون و… جدا کنید.

می توانید از گوشه هایی که خواه ناخواه در چنین خانه هایی به وجود می آیند به عنوان یک مکان دنج برای استراحت و یا مطالعه استفاده کنید.

در این حالت اگر گوشه ها را به عنوان جای استراحت قرار می دهید می توانید نور آنجا را کم کنید تا به چشم و ذهن تان استراحت بیشتری بدهید.

همچنین دیوارها در خانه های ال شکل فضای مناسبی برای دکورهای تکه تکه فراهم می کند. می توانید از چندین طرح مختلف ولی هماهنگ در این مورد استفاده کنید. رنگ بندی را در این مورد فراموش نکنید. می توانید در فضاهای خصوصی از رنگ های با مایه تیره استفاده کنید و با یک نور آباژور به آن جلوه ای خاص ببخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *