#


اتاق خواب جذاب با ترکیب رنگی فوق العاده

اتاق خواب
29 نوامبر 2017 يك نظر 1611 بازدید

اتاق خواب جذاب با ترکیب رنگی فوق العاده

اتاق خواب جذاب با ترکیب رنگی فوق العاده

از جمله مواردی که موجب می شود دکوراسیون منزل زیبا و جذاب دیده شود به کار بردن رنگ مناسب است. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه رنگ که جذابیت بسیاری را در دکوراسیون اتاق خواب شما خواهند داشت را آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به علاقه و سلیقه خود یکی از آن ها را برای رنگ جدید اتاق خواب خود استفاده کنید.

تاثیر رنگ در مورد دکوراسیون داخلی

اگر دارای اتاق خوابی هستید که در محل مناسبی قرار گرفته و منظره مقابل آن جذاب و دیدنی است باید به یاد داشته باشید که دکوراسیون آن باید بسیار ساده و در عین حال جذاب باشد تا بتوانید از منظره زیبایی که وجود دارد بهره لازم را ببرید. چرا که اگر اتاق خواب شما بیش از حد شلوغ باشد ازدحام بیش از حد دکوراسیون اتاق موجب می شود از دیدن ویو زیبایی مقابل خود باز بمانید و این نکته منفی اتاق خواب شما می باشد.

استفاده از رنگ آبی سرد در طراحی دکوراسیون اتاق

رنگ آبی به طور معمول افراد را به یاد دریا و آب می اندازد و موجب می شود احساس آرامش بیشتری به سراغ آن ها بیاید. استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب موجب می شود این بخش از خانه شما آرامش بیشتری را منتقل کند و اتاق خوابی جذاب و دلفریب را داشته باشید. زمانی که از رنگ آبی در مورد سقف اتاق خود استفاده کنید مسلما به یاد آسمان خواهید افتاد و با هر بار نگاه کردن به آن می توانید احساس خوب ارامش را داشته باشید.

اتاق خواب

اگر در مناطق گرم حضور دارید و قصد دارید اتاق خواب خود را در این مناطق رنگ کنید می توانید از رنگ سفید در کنار رنگ آبی استفاده کنید تا حالت سردی اتاق تان خود را بیشتر نشان دهد. استفاده از رنگ سفید به همراه آبی برای مناطقی که دارای آب و هوای سرد هستند چندان مناسب به نظر نمی رسد پس بهترین کار این است که در این مناطق این رنگ ها را مورد استفاده قرار ندهید.

استفاده از رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون اتاق خواب

در مورد اتاق خواب خود می توانید از رنگ های روشن تا متوسط رنگ بنفش استفاده کنید و با رنگ آمیزی اتاق خود با این رنگ ها می توانید زمان هایی که دچار استرس هستید با حضور در اینفضا تاثیر زیادی در کاهش استرس داشته باشید. اگر تمایل دارید فضای آرامش بخشی را در اتاق خود داشته باشید سعی کنید یک نمادی که به رنگ بنفش است را در آن قرا ردهید تا هم زیبایی بیشتری به آن بدهید و هم اینکه احساس خوبی داشته باشید. البته به یاد داشته باشید استفاده از رنگ مایه های بنفش در هر تن رنگی درمواقعی که هوا گرفته و ابری است می تواند یک فضای دلگیر را برای شما به ارمغان بیاورد. بنابر این در مورد رنگ اتاق خواب خود دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید در هر زمانی از آن استفاده کافی را برده و در آن احساس راحتی داشته باشید.

به کار بردن رنگ نارنجی در جذاب تر کردن اتاق خواب

افرادی که ال هیجان هستند و دوست دارند در فضایی هیجان انگیز بیدار شوند می توانند در مورد سقف اتاق خود از رنگ نارنجی استفاده کنند. اگر از رنگ نارنجی در مورد سقف اتاق خواب خود استفاده می کنید بهتر است از یک رنگ مکمل هم برای فضای بیونی آن استفاده کنید و برای این کار می توانید رنگ آبی را انتخاب کنید. این دو رنگ می توانند به زیبایی تکمیل کننده دکوراسیون شما باشند. استفاده از یک رنگ مکمل برای رنگ نارنجی موجب می شود از میزان گرمای زیادی که این رنگ دارد کاسته شده و متعادل تر به نظر برسد. این رنگ زیبا به عنوان یک رنگ پر از هیجان و شاداب شناخته می شود که می تواند تاثیرات مثبت بسیاری را بر روی افراد داشته باشد. رنگ نارنجی بهترین پیشنهادی است که می توان به افراد سرزنده و هیجانی داد.

اتاق خواب

تاثیر رنگ سبز در زیبایی دکوراسیون اتاق

اگر اهل هیجان هستید اما نمی خواهید اتاقتان رنگ زیادی داشته باشد و گرمای زیادی از آن ساطع شود می توانید از رنگ سبز در این فضا استفاده کنید. البته سعی کنید از رنگ های ملایم تر رنگ سبز استفاده کنید و با این کار می توانید انرژی و هیجان بسیاری را به اتاق خواب خود اضافه کنید. رنگ سبز می تواند به دلیل شباهت و هماهنگی بسیاری که با طبیعت دارد به عنوان یک رنگ زیبا و دلچسب به نظر بیاید. اگر دیوارهای اتاق خواب خود را با رنگ سبز مطلایم و با طراوتی بپوشانید یک نوع گرمای خاص را به همراه سادگی زیبایی را برای خود به وجود بیاورید و از بودن در چنین فضایی لذت کافی را ببرید.

اتاق خواب

استفاده از رنگ های گرمسیری در دکوراسیون اتاق خواب

طیف گسترده رنگ آبی به عنوان رنگ های گرمسیری شناخته می شوند و می توانند یاد آور آب و آرامش باشد. این طیف رنگی وسیع می تواند به عنوان یک گزینه مناسب در مورد اتاق خواب شما به کار برود. در خصوص این رنگ ها می توانید به میزان کمی از رگه های رنگ سبز استفاده کنید تابتوانید در مورد دکوراسیون اتاق خواب خود تعادل مناسبی را داشته باشید. این کار و استفاده از رنگ های گرمسیری در کنار رنگ هایی که نشانه سرسبزی است می تواند موجب به وجود آمدن یک تناسب خوب و جذاب در دکوراسیون اتاق خواب شما شود. می توانید از رنگ خاکستری که کمی به رنگ سبز متمایل است در مورد سقف اتاق خواب خود استفاده کنید و یک هماهنگی و تناسب بسیار خوب را بین تمام وسایل و فضای اتاق خواب به وجود بیاورید.

اتاق خواب

استفاده از این رنگ ها در مورد اتاق خواب باعث می شود هم از طرح های سنتی و کلاسیک فاصله بگیرید و هم اینکه یک فضای جذاب و آرامش بخش را برای خود به وجود بیاورید که با قرار گرفتن در این فضا احساس خوبی برای شما به وجود خواهد آمد. این طیف های رنگی متنوع در داشتن یک دکوراسیون مناسب و ایده آل بسیار موثر است و می تواند موجب پدید آمدن طرح های خلاقانه بسیاری نیز بگردد. البته شما می توانید بنابر سلیقه و نظر خود رنگ مناسبی را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید اما این رنگ ها برای افرادی که دوست دارند کمی مدرن تر دکوراسیون اتاق خواب خود را انتخاب کنند مناسب تر است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *