#


آشنایی با برترین کیف پول های مردانه در جهان مد

IELTS
2 سپتامبر 2018 بدون نظر 972 بازدید

آشنایی با برترین کیف پول های مردانه در جهان مد

آشنایی با برترین کیف پول های مردانه در جهان مد

شناخت کیف پول های مردانه برتر در جهان

کیف پولی که انتخاب می کنید  باید باید دارای ویژگی های مختلفی باشد از جمله کیفیت بالا ،کیف پول برای نگهداری پول و کارت هایتان باید  به مقدار کافی مقاوم و امن باشد، مهم تر ازآن  از نظر ظاهری نیز باید جذاب بوده و با سلیقه شما نیز سازگاری داشته باشد. بنابراین بار دیگر که می خواهید کیف پولی بخرید، تمام این موارد را در نظر بگیرید تا در انتخاب کیف پولتان با دید بازتری انتخاب کنید.

خرید کیف پول آسان است،اما خرید کیف پول خوب و مورد سلیقه خودتان  هم زمانبر و هم هزینه بردار است. نگران نباشید ما در این متن به شما در انتخاب کیف پولتان کمک می کنیم و بهترین برندهای روز دنیا را به همراه مشخصات محصولاتشان را  به شما معرفی می کنیم.

برند  Montblanc

برند (مون بلان) برندی می باشد که در زمینه تولید محصولات با کیفیت و لوکس دنیای مد و فشن فعالیت دارد. کیف پول های تولید شده این برند نیز با طراحی کلاسیک و مینیمالیست خود در میان دیگر مدل ها، حرف اول را می زند.

برند Tom Ford

برند(تام فورد) تام فورد شخصی است که با مد و فشن و دنیای آن به خیلی خوب آشناست. کیف پول های این برند لوکس هم بسیار جادار و کاربردی هستندو همچنین با ظاهری مینیمالیست و مردانه، انتخاب بسیار خوبی برای آقایان می باشد.

برند Givenchy

برند (ژیوانشی ) برندی است میانه روکه همیشه تعادل را میان سبک مدرن و سنتی برقرارکرده و به همین دلیل افراد را با سلیقه های مختلف به سمت خود جذب می کند. طراحان این برند لوکس خوب می دانند که چطور بازده محصولشان را با مد و فشن هماهنگ  کنند.

برند ایتالیایی Bottega Veneta

برند ایتالیایی (بوتگا ونتا) برندی است که  تاریخی غنی در صنعت مد و فشن دارد. کیف پول های این برند  از چرم با کیفیت بالا ساخته می شوند، واز نظر سبکی که دارند  هیچ گاه از مد نمی افتند.

برند Balenciaga

برند (بالنسیاگا) به عنوان یکی از برندهای مطرح جهان مد شناخته می شود که در زمینه ساخت اکسسوری هایی که با چرم های طبیعی هستند و دارای کیفیت بالایی نیز می باشند فعالیت های بسیار زیادی دارد، شاید به نظر آسان می آید ولی به هیچ وجه کار ساده ای نیست و تخصص بالایی می خواهد که برند بالنسیاگا ، خوب از عهده آن بر آمده است. با وجود گذشت سالها از تاسیس آن، این برند هنوز هم در دنیای مدرن امروزی طرفداران زیادی دارد.

برند Bally

برند (بالی) یکی دیگر از برندهای شناخته شده در دنیای مد می باشد که بیشتر به تولید کفش هایش شهرت دارد اما اکسسوری های دیگری را تولید کرده است که ارزش دیدن را دارد. از آنجا که کیف پول های این برند با بالاترین استانداردها ساخته شده اند، از خریدن کیف پول این برند پشیمان نخواهید شد.

برند Louis Vuitton

برند (لویی ویتون) برندی است  که حتما در فهرستی که از بهترین کیف پول های چرم را تهیه شده نام برند لویی ویتون دیده خواهد شد. این برند خاص و تک در دنیای چرم، سالیان سال است که حرف اول را زده و پیشتازی می کند. فرقی نمی کند که چمدان، کیف یا کیف پول های آن را انتخاب کنید، مطمئنا از انتخاب تان پشیمان نخواهید شد.

برند Hermes

برند (هرمس) از آنجایی که برند هرمس به عنوان یکی از خاص ترین برندهای چرم در جهان شناخته می شود، عجیب نیست که نام آن را در این لیست بهترین برندهای تولید کننده کیف پول مشاهده کنیم. این کیف پول برای افرادی که از سبک های فرانسوی لذت می برند، بهترین انتخاب است.

برند Goyard

برند(گویارد) نیز به عنوان یکی از مطرح ترین اگر چه این برند در ردیف دیگر برندهای نام برده شده مشاهده نمی شود، ولی از کیفیت بالایی برخوردار است طوری که جای خود را در میان کالای لوکس چرمی به خوبی باز کرده است.

برند Dior Homme

برند (دیور)یکی از برترین های دنیای مد شناخته می شود که با ۷۰ سال سابقه در زمینه تولید کیف پول های چرمی، توانسته بین محصولات لاکچری و دیگر محصولات تفاوت بگذارد و خود نیز متفاوت تر از همیشه ظاهر شود. این برند فرانسوی با به کارگیری از چرم های باکیفیت و تولید آنها به حرفه ای ترین شکل ممکن، اعتماد مشتریان خود را به دست آورده است. طراحان آنقدر به کیفیت این کیف پول ها اهمیت می دهند که شما از جزییات آن نیز لذت خواهید برد. این برند در زمینه طراحی و تولید لباس نیز مشهور می باشد.

برند Gucci

برند (گوچی ) یکی از برندهای ایتلیایی فعال در عرصه مد می باشد که الساندرو میشل، موسس برند گوچی بوده و برنده جایزه بین الملل اسکار دنیای مد در سال ۲۰۱۶ می باشد. به همین دلیل زمانی که نام او را روی محصولی می بینید، برای خرید آن نباید هیچ تردیدی داشته باشید و همیشه در این امر پیشقدم شوید چرا که به عنوان یک محصول تک و بینظیر وارد دنیای مد شده و می تواند جذابیت استایل شما را ناخواسته افزایش دهد.

برند Christian Louboutin

برند (کریستین لوبوتین ) یکی دیگر از برندهای مطرح دنیای مد می باشد. درست شبیه کفش های این برند، کیف پول های آن نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. اگر سادگی دلتان را زده و به دنبال کیف پولی هیجان انگیز و چشمگیر هستید، ما این برند را به شما پیشنهاد می دهیم.

برند Berluti

 برند (برلوتی ) که برند معروف دیگری در زمینه تولیدات باکیفیت است. آنچه که موجب شده برند برلوتی به عنوان یکی از بهترین برندها در خصوص تولیدات کیف مردانه شناخته شود، تفاوت آن با دیگر برندها می باشد که می تواند زیباترین حالت را برای افراد به ارمغان بیاورد. چنانچه شما هم تمایل دارید که متفاوت از دیگران دیده شوید، به کیف پول های این برند سری زده و گزینه ای را برای خود در نظر بگیرید.

برند Comme des Garcon

برند (کامی دس گارکون ) شاید این برند سابقه تاریخی برندهای دیگر را نداشته باشد اما در مدت زمان فعالیت خود توانسته خودش را تا حد آنها بالا بکشد و جایگاهی برای خود در دنیای برندهای تولید کننده باز کند. کیف پول های این برند نه تنها طراحی به روز و زیبایی دارند بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

برند Armani

برند (آرمانی )برندی تک و بینظیر است که محصولاتی خاص را نیز تولید می نماید. یکی از امتیازات برند آرمانی این می باشد که شما تکلیف خود را با کالایی که خریداری می کنید، به خوبی می دانید.  پشیمانی در خرید محصولات این برند هیچ جایی نداشته و یم توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید نمائید. چنانچه به دنبال کیف پولی هستید که دارای کیفیت بالا و طراحی مدرن است، کیف پول های آرمانی همان چیزی است که باید به دنبالش باشید. نام این برند برای اکثر ایرانی ها آشنا می باشد و اغلب افراد سعی می کنند از محصولات این برند در استایل خود استفاده نمایند.

برند Dolce and Gabbana

 برند (دولچه  گابانا ) برند دیگری است که می تواند ظاهر زیبایی را برای افراد ایجاد کند. محصولات این برند ترکیبی از سنت، فرهنگ، احساس و طبیعت مدیترانه ای می باشد که تمام اینها در کنار یکدیگر موجب شده که شما لوکس ترین و منحصر بفردترین کیف پول را در دست داشته باشید و استایلی خاص را برای خود به وجود بیاورید.

برند Alexander McQueen

برند (الکساندر مک کویین )یکی دیگر از برندهای مطرح در صنعت مد و فشن می باشد که با تولیدات زیبا و خاص خود توانسته محصولی خاص و تک را تولید نماید. اگر سبک های هیجان انگیز را دنبال می کنید، کیف پول های الکساندر مک کویین که به سبک اکسپرسیونیسم طراحی شده اند، می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

برند Burberry

برند (بربری ) که به عنوان یکی از مطرح ترین برندها در جهان شناخته می شود و کمتر کسی  با برند لوکس بربری آشنا نیست. طراحی کیف های این برند به گونه ای می باشد که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و همیشه می توانید از آن ها استفاده نمائید. اگر تمایل داشته باشید که ظاهری کلاسیک برای خود به وجود بیاورید، ما این مدل کیف پول را  به شما توصیه می کنیم تا با استفاده از آن استایلی شیک و زیبا را برای خود به وجود بیاورید.

برند Paul Smith

برند (پل اسمیت ) یکی دیگر از برندهای شناخته شده در دنیای مد می باشد که با محصولات بینظیر خود توانسته مود توجهات بسیار زیادی قرار بگیرد. سبک طراحی محصولات پل اسمیت به گونه ای است که هیچ موقع  دل خریدار محصولاتش را نمی زند وهمچنین قدیمی نیز نمی شود. رنگ های شاد و متنوع  به کار رفته در کیف های آن، شادی و نشاط را به شما منتقل می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *