#


چگونه همانند زنان هندی موهای پرپشت و براق داشته باشیم؟

موی زنان هند
29 ژوئن 2017 بدون نظر 811 بازدید

چگونه همانند زنان هندی موهای پرپشت و براق داشته باشیم؟

چگونه همانند زنان هندی موهای پرپشت و براق داشته باشیم؟

موهای هندی ها در بین مردم جهان معروف است. آن ها از قومی هستند که موهای بلند، پرپشت و درخشان دارند. فقط کافی است برای

موی زنان هند

موی زنان هند

یکبار هم که شده فیلم هندی ها را ببینید تا برای شما اثبات شود که موهای فوق العاده ای دارند. آن ها با موهای خود نظر بینندگان را به خود جذب می کنند. حال بیایید به این پی ببریم که چه رازی پشت این موهای خارق العاده است و چگونه موهای آن ها پرپشت می شوند؟ اولین جوابی که برای این سوال در ذهن ما خطور می کند این است که به دنبال طب سنتی شان برویم و ببینیم که از طریق طب سنتی چگونه موهای شان را سالم نگه می دارند و چه توصیه هایی می شود.

قبل از رفتن به حمام شانه بزنید نه بعد از آن

شانه زدن مو برای هندی ها خیلی مهم است. اولین توصیه ای که هندی ها می کنند این است که موهای تان را حتماً شانه بزنید. به گفته ی آن ها اگر موهای تان را به طور منظم شانه کنید احتمال شکستگی اش کمتر می شود. ولی همین شانه کردن موها برای آن ها اصول خاصی دارد. از نظر آن ها موها وقتی خیس است نباید شانه زده شود چون وقتی موها خیس باشد احتمال شکنندگی و کنده شدن مو زیاد است و به همین خاطر وقتی که مو خیس است نباید به آن شانه زد.

البته این را باید بگوییم که برای سالم نگه داشتن مو بهتر است که همیشه خشک باشد. از شسوار و وسایلی که موجب خشک شدن مو می شود زمانی باید استفاده کرد که مجبور باشید موهای خود را در زمان کوتاهی خشک کنید یا قصد رفتن به مراسمی را دارید. سعی کنی که قبل از اینکه به حمام بروید موهای تان را شانه بزنید تا گره هایش باز شود.

کهن ترین روغنی که هندی ها برای مو استفاده می کنند

روغن نارگیل

روغن نارگیل

هندی ها در طب سنتی شان استفاده از روغن نارگیل را بسیار تأکید می کنند، زیرا قدرتی که روغن نارگیل دارد باعث زنده نگه داشتن مو می شود. روغن نارگیل یکی از مهم ترین موادی است که در طب آیورودا و یا همان طب هندی بسیار رواج دارد. این روغن چون مقوی است و خواص مرطوب کنندگی را در خود دارد، از آن بیشتر در درمان رشد مو استفاده می شود و به مو کمک می کند که رشدش سریع شود.

اگر می خواهید از روغن نارگیل استفاده کنید باید با روغن کرچک و عطر ترکیب کنید و از آن برای ماساژ پوست سر به طور منظم به کار ببرید. استفاده از روغن نارگیل در ماساژ مو باعث می شود که مو خوره ها، شوره سر و ریزش مو از بین برود. اکثر محصولاتی که برای رشد مو آیورودا هستند، روغن نارگیل را در خود دارند. هندی ها به جز اینکه از روغن نارگیل برای تقویت مو استفاده می کنند امروزه آن را برای پیشگیری از پیری و استرس نیز به کار می برند. رایحه نارگیل به شما حس تازه ای می بخشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *