#


موهایی خوش فرم و خوش حالت با اکستنشن مو

اکستنشن
7 ژوئن 2017 بدون نظر 617 بازدید

موهایی خوش فرم و خوش حالت با اکستنشن مو

موهایی خوش فرم و خوش حالت با اکستنشن مو

اغلب خانم ها دوست دارند موهایی بلند و پر داشته باشند به همین دلیل به سراغ اکستنشن مو می روند . امروز می خواهیم بدانیم آیا این کار واقعاً صحیح است؟ آیا ضرری ندارد؟ و البته سوال های دیگری که در این مقاله به تمامی آن ها پاسخ خواهیم داد. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

چند سالی است که استفادهاز اکستنشن درمیان خانم ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است . برخی از خانم ها برای بلندتر کردن موهایشان و برخی دیگر برای پر پشت تر نشان دادن موهای خود از این روش استفاده می کنند . البته می توان اکستنشن را در رنگ های مختلف و یا فانتزی انتخاب کرد و از آن به عنوان های لایت یا مش نیز بهره مند شد . البته این روش همچون سایر ترفندهای زیبایی مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد .

بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشن ها ، روش های مختلف نصب آن ، مراقبت های قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها آشنا شوید .

تا 5 روز استحمام نکنید

ترجیحاً بهتر است د ر5 روز اول پس از نصب اکستنشن موهای خود را نشویید تا چسب ها سرجای خودشان کاملاً ثابت شود . احتمال اینکه پوست سرتان در هفته اول به خارش بیفتد بسیار زیاد است . برای این منظور می توانید از اسپری مرطوب کنده مو استفاده کنید چرا که این خارش یک امر طبیعی است . پس از چند روز پوست سرتان به اکستنشن عادت خواهد کرد . احتمال دارد در روزهای اول به هنگام خواب د رقسمت هایی از سر که اکستنشن به کار رفته است احساس ناراحتی کنید . این احساس ناراحتی پس از 4 یا 5 روز از بین رفته و دیگر حتی متوجه وجود اکستنشن نخواهید شد . توصیه ما به شما این است که هنگام خواب هرگز با موهای خیس و مرطوب نخوابید .

متداول ترین نصب اکستنشن

روش های بسیاری برای نصب اکستنشن وجود دارد و متداول ترین نوع آن روش اتصال حرارتی می باشد که در آن ابتدا یک دسته باریک از موها جدا شده کمی بالاتر از ریشه مو محلول چسبناک خاصی مالیده می شود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می گیرد . سپس به وسیله یک گیره و یا انبرک ویژه ای این موها به یکدیگر فشرده شده و حرارت انبرک موجب ذوب شدن چسب شده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می چسبند .

اکستنشن

اکستنشن

علاوه بر این روش می توان با استفاده از کلیپس و نخ موهای مصنوعی را به موهای طبیعی متصل کرد . هنگامی که از اکستنشن های کلیپسی استفاده می شود می توان هر زمانی در خانه موی اضافه را توسط کلیپس به موهای خود وصل کرده و بعد به راحتی آن را جدا کرد . روش دیگری نیز وجود دارد که به وسیله آن موی اضافه به ریشه موی طبیعی فرد وصل شده و دور آن پیچیده می شود .
البته در این روش ، احتمال ریزش و آسیب مو بسیار زیاد است . در روش آخری که وجود دارد اکستنشن از زیر به پوست سر وصل می گردد .

مراقب وزن سر خود باشید !

قبل از آن که اکستنشن را انجام دهید حتماً موهای خود را با یک شاپوی مناسب شست و شو دهید تا هر گونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک گردد . برای آنکه بتوانید اکستنشن را نصب کنید مو باید حداقل 7 تا 10 سانتی متر بلندی داشته باشد . هر چقدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب می گردد . بااین حال موهای خیلی کوتاه را می توان اکستنشن کرد .

بهتر است قبل از اکستنشن یک تکه کوچک از موی خود را در اختیار آرایشگرتان قرار دهید تا بتواند موهای همرنگ خودتان را تهیه کند . اگر موی شما خیلی کوتاه است توصیه می کنیم بیشتر از 40 سانت مو یه آن اضافه نکنید . اگر مقدار زیادی مو با طول بلند به لایه لایه موهای خود اضافه کنید فشار زیادی ناشی از وزن آن موجب ریزش موهای طبیعی خودتان خواهد شد .

بعضی افراد هم بخاطر کشش زیاد مو دچار سر درد می شوند . زمان فاصله گرفتن این موها از کف سرتان بستگی به رشد موهای شما دارد . به طور معمول موها در ماه یک و نیم سانتی متر و در سال حدود 15 سانتی متر بلندتر می شوند . البته به یاد داشته باشید که با افزایش سن سرعت رشد موها کاهش می یابد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *