#


چه مدل مو برای سن شما مناسب است؟

مدل مو
19 نوامبر 2017 2 نظر 1629 بازدید

چه مدل مو برای سن شما مناسب است؟

چه مدل مو برای سن شما مناسب است؟

هر فردی می داند که اگر رنگ و مدل مویی نامناب انتخاب کن باعث می شود که چهره فرد را خسته و پیر نشان دهد. علاوه بر آن اشتباهات دیگری هم هستند که باعث می شود چهره ی هر کسی را ده سال پیرتر نشان دهد. ما در این مطلب می خواهیم چند نمونه از اشتباهات آرایشی را در اختیارتان قرار دهیم که اگر آن ها را رعایت کنید می توانید به زیبایی و جوانی چهره تان بیافزایید.

یکی از مواردی که باعث می شود تا نظر افراد به سمت شمت جلب شو مو می باشد و مدل مویی که هر فردی دارد نشانه ی نوع شخصیت و قدرت او می باشد و یکی از شاخص هایی است که می توان سن وی را قضاوت کرد.

یکی از دوران هایی که همه سعی می کنند تا آن را حفظ کنند دوران جوانی است که با انتخاب مدل مویی مناسب می توانید خودتان را جوان تر و یا مسن تر نشان دهید پس بهتر است که مدل آن با دقت انتخاب کنید.

از عواملی که باعث پیرتر نشان دادن شخص می شود سفید شدن موها می باشد، ولی می توانید آن ها را با رنگ مو های گوناگون پوشش دهید. ولی مدل هایی هستند که فرد 20ساله را ده سال بزرگتر نشان می دهد که البته هیچ خانمی نمی خواهد خود را حتی یک سال هم سنش را بیشتر نشان دهد. ولی با انجام آرایش های صحیح و مراقبت از موها باعث می شود که جوانی و زیبایی تان حفظ شود. پس به شما پیشنهاد می کنیم که با خواندن این مطلب از بروز این اشتباهات پیشگیری کنید.

مدل مو

مدل مو

اشتباهات مربوط به مو و راه حل های آن ها

مدل موی صاف و بی حالت

اکثر خانم ها همیشه آرزوی مویی صاف، بلند و ابریشمی دارند. برخی از افراد هم هستند که شانس داشتن این نوع موها را دارند، ولی ای را بدانید موهایی که صاف و یکدست هستند اگر بدون هیچ حالتی کوتاه شوند باعث می شود که چهره ی فرد را پیرتر از سنش نشان دهد، چون هیچ حالت و فرمی به ظاهر فرد نمی دهد و بسیار ساده می باشد. علاوه بر آن این مدل مو باعث می شود که تمام خطوط صورت بیشتر به چشم بیاید و نظر افراد را به سمت خود جلب کند.

اکثر کسانی که کار طراحی مو را انجام می دهند به افراد پیشنهاد می کنند که با افزایش سن شان ، قد موهای شان را کمی کوتاه کنند، چرا که این موها باعث جوان تر نشان دادن چهره می شود. ولی اگر می خواهید موهای بلندتان را نگه دارید هیچ مشکلی نیست. در مدل مویی که انتخاب می کنید بسیار دقت داشته باشید و به جای اینکه پایین موهای تان را صاف بزنید مقداری به شکل لییر و یا مدل دار مرتب کنید. با این کار چهره تان را جوان و زیباتر خواهی کرد.

مدل موهای قدیمی

دلیلی که موجب شده است تا این نام را انتخاب کنند این است که واقعا قدیمی می باشند. برخی از مدل های قدیمی مانند کسانی که در فیلم ها برای بازیگران استفاده می کنند، باعث می شود تا سن شخص را بالا ببرد. البته این مدل موها برای فیلم، تئاتر و عکس های خاصی که برای تبلیغات استفاده می شود بسیار مناسب می باشد ولی در زندگی روزمره این مدل مو دیگر جایی ندارد. به همین دلیل موهای خود را به شکل امروزی کنید. مدل های مختلفی امروزه برای موها وجود دارد و روز به روز به این مدل ها اضافه می شوند. این مدل موها می تواند چهره ی شما را زیباتر و جذاب تر کند.

با توجه به فرم صورت و حتی اندام تان از آرایشگرتان بخواهید تا مدلی که برای تان انتخاب می کند را مناسب سن و شرایط شما باشد.

موهای بسیار تیره

اگر رنگ پوست تان تیره است دیگر هیچ جای نگرانی برای شما نمی باشد. چون یکی از اشتباهاتی که خانم ها انجام می دهند این است که برای پوست روشن از رنگ موی تیره استفاده می کنند؛ با این کار سن آن ها بالا می رود.

اگر پوست تان روشن است و موهای خیلی تیره دارید باعث می شود که هر خط، لک، چین و چروک، پف زیر چشم و… بیشتر جلب توجه کند و با این کار سن شما بالاتر می رود. علاوه بر آن به خاطر تضادی که در رنگ پوست و مو وجود دارد باعث می شود تا فر لاغر و نحیف یه نظر برسد و ظاهر موهای تان غیر طبیعی می شود.

مدل مو

مدل مو

موهای خیلی بلوند

منظورمان از خیلی بلوند این است که رنگ موها به سفیدی بزند که برخی از خانم ها علاقه ی زیادی به آن دارند. ولی متاسفانه این نوع رنگ ها برای خانم هایی که سن شان بالای سی سال است مناسب نمی باشد.

زمانی که سن بالا می رود باعث می شود که پوست هم این افزایش سن را نشان دهد و برخی مواقع چهره شخص بیشتر به سفیدی، زردی و یا رنگ پریدگی می زند. پس اگر برای موهای تان از رنگ هایی مانند خیلی بلوند استفاده کنید باعث می شود تا پوست تان را کسل، خسته و پژمرده نشان دهد.

اگر علاقه ی زیادی به رنگ های بلوند دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ بلوند طلایی گرم استفاده کنید. این رنگ به پوست شما درخشندگی را می بخشد.

مدل مو

مدل مو

چتری ساده

برای کودکان و نوجوانان اگر موهای چتری استفاده کنید بسیار زیبا و مناسب می باشند. ولی اگر فر بزرگسالی این مدل را برای خودش انتخاب کند باعث می شود که سن را بیشتر کند، چشم ها را ریز نشان دهد و بینی، چانه و گونه ها بیشتر به چشم بیاید.

البته اگر به مدل موی چتری علاقه دارید می توانید به جای صاف زدن آن مقداری برش دار کوتاه کنید. ایده ی دیگری که در مورد این مدل مو وجود دارد این است که می توانید موهای تان را بر روی پیشانی به یک طرف بریزید. چتری کناری مدلی زیبا برای زنان می باشد و علاوه بر زیبایی می تواند چین و چرک پیشانی تان را بپوشاند و شما را جوان تر نشان دهد.

سفت کشیدن و بافتن موها و مدل دم اسبی

اگر فرد مسنی موهایش را دم اسبی سفت ببندد و موهایش را بکشد باعث می شود که توجه همه را به سمت خطوط صورت و معایبی که دارد جلب کند و برخی اوقات ظاهری خشن به چهره تان می دهد. این مدل برای افرادی که مسن هستند مناسب نمی باشد.

مدل مو

مدل مو

شما می توانید برای اینکه موهای تان را جمع کنید آن را کمی شل تر ببندید و مقداری از موها را دو صورت تان بریزید تا قابی زیبا برای صورت تان به وجود بیاورد. همچنین می توانید برای بافتن موها مدلی را انتخاب کنید که به صورت تان می آید و مناسب سن شما می باشد.

این را به یاد داشته باشید که سادگی و طبیعی بودن راز جوانی می باشد و نیازی نیست که برای جوان نشان دادن خودتان به دنبال مدل موهایی باشید که پیچیده هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *