#


مدل ابروی خود را متناسب با چهره تان انتخاب کنید

مدل ابرو
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 1103 بازدید

مدل ابروی خود را متناسب با چهره تان انتخاب کنید

طبق چهره تان مدل ابرو را انتخاب کنید

شاید تا به حال به این مساله توجه نکرده باشید ولی این را بدانید که زیبا کردن ابرو تاثیر زیادی در زیبایی چهره تان دارد. مدلی که به ابرو می دهید ممکن است قیافه شما را زیبا کند و یا زیبایی آن را بگیرد. چنانچه مدل ابروی شما به فرم صورت تان نخورد شکل چهره تان را به هم می زند و مدلش عوض می شود. پس در گام اول این اهمیت زیادی دارد که اول مدل صورت خود را بشناسید و بعد برای انتخاب ابرو اقدام کنید.

اگر صورت تان کشیده است

اجزای صورت کشیده باریک هستند. شما باید به این مورد توجه زیادی کنید که مدل ابروی تان باید به گونه ای باشد که از چپ تا راست صورت تان را پر کند. برای صورت کشیده تنها ابرویی که مناسب است ابروی صاف و کشیده می باشد که این مدل ابرو باعث در یک راستا قرار گرفتن چشم ها می شود و چهره به شکل بیضی به نظر می رسد.

پیشنهاد ما به شما این است که ابروی تان را تا گوشه چشم تان ببرید. ابرو را باید در صورت های کشیده تا جایی که امکان دارد طولش را افزایش دهید. پس موقع درست کردن ابرو حواس تان به دم آن باشد. از طرفی هم اگر ابرو در صورت های کشیده بیش از اندازه بلند باشد باعث پژمردگی صورت می شود. بدترین فرمی که می شود به ابرو در صورت های کشیده داد این است که آن را زاویه دار با ارتفاع بلند و دم کوتاه بر دارید این باعث می شود که صورت تان بیش از اندازه دراز شود. پس یادتان باشد که ابروهای تان را طوری مدل ندهید که باعث شود به درازی صورت تان بیافزاید.

مدل ابرو

مدل ابرو

اگر صورت تان گرد است

اگر شما دارای صورتی گرد هستید و هیچ وقت از مدل ابرهای تان خوش تان نمی آید باید این را بدانید که بهترین مدل ابرو برای صورت های گرد مدل زاویه دار با ارتفاع بلند و دم کوتاه است. این مدل ابرو سبب بلندتر و باریکتر نشان دادن صورت شما می شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که زاویه ابری تان را زیاد شیب دار نکنید چون توجه همه را به گردی صورت تان جلب می کنید. فرم ابروی گرد بدترین مدلی است که می توان به ابروهای صورت گرد داد زیرا باعث بیشتر گرد نشاندن صورت تان می شود. با فرم دادن به ابرو مدل زاویه دار یک چهره زیبا را برای خودتان ایجاد کنید و چارچوبی برای اسکلت صورت تان به وجود آورید. این همان چیزی است که در صورت های گرد پیدا نمی شود.

اگر صورت تان مربعی است

اگر فرم صورت شما مربعی و یا چهار گوش است و تمام زاویه های صور تان به چشم می خورد باید ابرویی که درست می کنید طوری باشد که به صورت شما فرم مناسبی دهد. پس ابرویی که قوس ملایم ولی کامل دارد را انتخاب کنید. بهترین مدل ابرو برای صورت شما ابروی زاویه دارو منحنی با قوسی تیز است. اگر ابروی تان را این مدلی بردارید دیگر به محور فک شما توجهی نخواهید شد و چهره تان را متعادل می کند.
بدترین ابرویی که می توانید برای صورت های گرد انتخاب کنید ابروی نازک و گرد است زیرا چهره تان را نامتعادل می کند. به این نکته توجه کنید که ابروهای تان را قوس زیاد ندهید.

اگر صورت تان چند ضلعی است

بهترین مدل ابرو برای صورت های چند ضلعی ابروی زاویه دار یا منحنی قوس دار می باشد. با انجام دادن این کار دیگر استخوان های پهن گونه و شقیقه های تان جلب توجه نمی کنند. سعی کنید ابروی خود را صاف بر ندارید زیرا باعث کوتاه نشان دادن صورت شما می شود.

اگر صورت تان بیضی است

برای کسانی که صورت بیضی دارند هر مدل ابرویی که مناسب چهره شان است را می توانند فرم دهند. هیچوقت ابروی تان را مدل تجب یا عصبانیت برندارید. در کل باید بگوییم که مدل ابروی کلاسیک و متعادل بیشتر به این چهره می آید. صورت های بیضی شکل ابروی خود را می توانند به هر شکلی که بخواهند در بیاورند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *