Categories: آرایش لب

ماندگاری رژ لب با اصول زیر

ماندگاری رژ لب با اصول زیر

همانگونه که همیشه استفاده از رژ لب تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و اهمیت لب ها دارد باید بدانیم که چه کارهایی انجام دهیم که ماندگاری آن بر روی لب ها افزایش یابد ؟ در کنار استفاده از رژ لب باید سایه و مارک مناسب خود را نیز انتخاب کنید .

پیدا کردن رژ لب دلخواه

اگر رژ لب دلخواهتان را یافته اید حالا باید بدانید که چگونه دوام آن را بالا ببرید در حالی که مجبور به استفاده مکرر نشوید . تمایل دارید تمام روز لب هایتان تازه و جذاب به نظر بیاید اما فرصت آن را ندارید که بعد از هر وعده غذا مجدداً از رژ لب استفاده کنید . به همین دلیل است که اغلب کارخانجات اقدام به تولید رژ لب هایی کرده اند که ماندگاری بیشتری دارند . اما اگر شما رژ لبی عادی دارید دانستن این نکات برای شما مفید خواهد بود :

جدا کردن پوسته های لب

رژلب

لب ها  نیز همچون سایر قسمت های بدن دارای سلول های مرده می باشند و بسیار حائز اهمیت است که قبل از اعمال رژ لب آن پوسته ها را از سطح لب جدا کنید . در نتیجه لایه نهایی به دست آمده صاف تر خواهد بود و موجب افزایش ماندگاری رژ لب می گردد . برای جدا کردن این پوسته ها سطح لب ها را با مسواک نرم یا اسفنج به آرامی بسایید .

استفاده از پودر

یک راه دیگر برای بالا بردن دوام رژ لب ها استفاده از لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از استفاده از رژ لب است . پودر پنکیک مانع از جابه جایی ماده رژ بوده و آن را سر جای خود نگه می دارد . با اسفنج کمی از پنکیک را روی لب و خط لب خود مالیده و سپس پودر اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید و پس از آن از رژ لب دلخواهتان استفاده کنید . در این صورت دیگر رژ لبتان پاک نشده و ساعات بیشتری بر روی لب هایتان باقی خواهد ماند .

استفاده از خط لب

خط لب

یکی از راه های برجسته کردن و شاخص نشان دادن لب ها استفاده از خط لب می باشد و به ماندگاری بالای رژ لب نیز کمک فراوانی می کند . اصولاً خط لب ها از ماده ای خشک تر از رژ ساخته شده و از لکه لکه شدن آن ها جلوگیری می کنند . باید توجه بسیاری داشته باشید که رژ لب و خط لب با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و بهترین روش این است که از همان مارک رژ استفاده کنید و زیبایی لب هایتان را هرچه بیشتر به نمایش بگذارید .

شما می توانید با هر رنگ رژی که دارید از خط لب های رنگ پوست و یا حتی بی رنگ که در بازار وجود دارند استفاده کنید . برای اینکه بتوانید رژهای اضافی را پاک کنید یک دستمال درشت بافت را بین لبهای خود قرار دهید . سپس لایه دوم از رژ لب را بمالید و با این لایه ایجاد کردن به بالا بردن ماندگاری رژ کمک کنید .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

ورم پلک و درمان آن

ورم پلک غالبا با سایر ناراحتیهای چشمی همراه است (البته نه همیشه). بنابراین، هنگامی که…

5 سال ago

بیماریهای قارچی و درمان آن

اگر بر حسب اتفاق، مبتلا به نوعی بیماری قارچ شوید (که البته تعداد مبتلایان به…

5 سال ago

هر آنچه باید درباره مراقبت از پوست بدانید

۵۰ سال پیش متخصص پوست نمی توانستند تغییرات عمده ای در پوست بوجود بیاورند. آنها…

5 سال ago

خشکی پوست و روش های جلوگیری از آن

صرف داشتن پوست خشک ، در برخی شرایط امتیازی است که مشکلات رایجی نظیر اکنه…

5 سال ago

پزوریازیس چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

روزی از یکی از متخصصان پوست پرسیدم: چرا شما هرگز در مورد پزوریازیس حرفی نزده…

5 سال ago

اثرات مخرب خورشید بر پوست و راهکارهایی برای کاهش آن

خطرات آفتاب در روزهای آفتابی و زیبا، قرار گرفتن در نور خورشید معنایی همراه با…

5 سال ago