#


ماندگاری رژ لب با اصول زیر

رژلب
31 می 2017 بدون نظر 831 بازدید

ماندگاری رژ لب با اصول زیر

ماندگاری رژ لب با اصول زیر

همانگونه که همیشه استفاده از رژ لب تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و اهمیت لب ها دارد باید بدانیم که چه کارهایی انجام دهیم که ماندگاری آن بر روی لب ها افزایش یابد ؟ در کنار استفاده از رژ لب باید سایه و مارک مناسب خود را نیز انتخاب کنید .

پیدا کردن رژ لب دلخواه

اگر رژ لب دلخواهتان را یافته اید حالا باید بدانید که چگونه دوام آن را بالا ببرید در حالی که مجبور به استفاده مکرر نشوید . تمایل دارید تمام روز لب هایتان تازه و جذاب به نظر بیاید اما فرصت آن را ندارید که بعد از هر وعده غذا مجدداً از رژ لب استفاده کنید . به همین دلیل است که اغلب کارخانجات اقدام به تولید رژ لب هایی کرده اند که ماندگاری بیشتری دارند . اما اگر شما رژ لبی عادی دارید دانستن این نکات برای شما مفید خواهد بود :

جدا کردن پوسته های لب

رژلب

رژلب

لب ها  نیز همچون سایر قسمت های بدن دارای سلول های مرده می باشند و بسیار حائز اهمیت است که قبل از اعمال رژ لب آن پوسته ها را از سطح لب جدا کنید . در نتیجه لایه نهایی به دست آمده صاف تر خواهد بود و موجب افزایش ماندگاری رژ لب می گردد . برای جدا کردن این پوسته ها سطح لب ها را با مسواک نرم یا اسفنج به آرامی بسایید .

استفاده از پودر

یک راه دیگر برای بالا بردن دوام رژ لب ها استفاده از لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از استفاده از رژ لب است . پودر پنکیک مانع از جابه جایی ماده رژ بوده و آن را سر جای خود نگه می دارد . با اسفنج کمی از پنکیک را روی لب و خط لب خود مالیده و سپس پودر اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید و پس از آن از رژ لب دلخواهتان استفاده کنید . در این صورت دیگر رژ لبتان پاک نشده و ساعات بیشتری بر روی لب هایتان باقی خواهد ماند .

استفاده از خط لب

 خط لب

خط لب

یکی از راه های برجسته کردن و شاخص نشان دادن لب ها استفاده از خط لب می باشد و به ماندگاری بالای رژ لب نیز کمک فراوانی می کند . اصولاً خط لب ها از ماده ای خشک تر از رژ ساخته شده و از لکه لکه شدن آن ها جلوگیری می کنند . باید توجه بسیاری داشته باشید که رژ لب و خط لب با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و بهترین روش این است که از همان مارک رژ استفاده کنید و زیبایی لب هایتان را هرچه بیشتر به نمایش بگذارید .

شما می توانید با هر رنگ رژی که دارید از خط لب های رنگ پوست و یا حتی بی رنگ که در بازار وجود دارند استفاده کنید . برای اینکه بتوانید رژهای اضافی را پاک کنید یک دستمال درشت بافت را بین لبهای خود قرار دهید . سپس لایه دوم از رژ لب را بمالید و با این لایه ایجاد کردن به بالا بردن ماندگاری رژ کمک کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *