Categories: آرایش چشم

آرایش چشمان قهوه ای

آرایش چشمان قهوه ای

با توجه به اعتقادی که بین اغلب مردم وجود دارد یکی از مهمترین اعضای صورتن چشم ها هستند . داشتن چشمانی گیرا و نافذ می تواند موجب جذاب تر و زیباتر نشان دادن شما بشود . هنگام آرایش چشم باید به نکاتی چون رنگ چشم توجه کرد ، اگر چشمانی قهوه ای دارید باید مناسب با رنگ چشم و گودی و برجسنگی پشت چشم و گرمی و سردی پوست آرایش را انجام دهید . برای آن که چشمان قهوه ای شما آرایش بهتری داشته باشد باید نکاتی را در نظر بگیرید .

آرایشی که بر روی چشمان قهوه ای  و چشمان فندقی رنگ انجام می شود کمی با آرایش چشم های رنگ روشن تفاوت دارد . در مورد چشمان قهوه ای نباید از هر رنگ سایه ای استفاده کرد چرا که زیبایی این چشم ها با برخی رنگ سایه ها گم می شود . ما در این مطلب رنگ سایه های مناسب برای چشم های قهوه ای و نوع آرایش این رنگ چشم ها را به طور کامل شرح می دهیم .

سایه های مناسب آرایش چشمان قهوه ای

آرایش چشم قهوه ای

بهترین سایه هایی که برای آرایش چشمان قهوه ای می تواند مورد استفاده قرار بگیرد در رنگ های قهوه ای ، صورتی ، آبی و طلایی وانواع کم رنگ و پررنگ همه این ها است که موجب تقابل جذابی با قهوه ای چشمانتان می شود . ته رنگ سرد موجب ایجاد کنتراست با گرمی ته رنگ چشم ها می شود و درخشش آن ها را دو چندان خواهد کرد .

بریا داشتن یک آرایش طبیعی سایه چشم ها را یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی چشمانتان انتخاب کنید . برای داشتن یک نگاه گرم و جذاب استفاده از سایه ای که یک درجه تیره تر از رنگ چشم هایتان باشد بسیار مؤثر و کارساز خواهد بود .

یکی دیگر از ترفند های جذاب برای چشمان قهوه ای استفاده از سایه رنگ های متالیک است . چشمان قهوه ای به خودی خود زیبا هستند و استفاده از سایه های رنگی هیچ اهمیتی ندارد . تمام رنگ ها برازنده این چشم ها می باشد ولی رنگ های متالیک یعنی طلایی ، برنز ، قهوه ای و حتی صورتی رنگ هایی هستند که بیش از همه چیز چشمان شما را زیباتر و جذاب تر نشان خواهند داد .

برای چشمان فندقی رنگ سایه زرد و نارنجی بسیار مناسب است و استفاده ی این دو رنگ و یا ترکیب آن ها با هم رنگ طلایی را می سازد و بهترین کار این است که رنگ زرد در گوشه درونی و رنگ نارنجی در گوشه بیرونی چشم مورد استفاده قرار بگیرد .

به کار بردن سایه رنگ قهوه ای برای چشمان قهوه ای موجب آمیخته شدن یک رنگ با رنگ چشم ها می شود و برای نمایان شدن رنگ چشم ها در قسمت بیرونی چشم به کار می رود .

خط چشم مناسب چشمان قهوه ای

وقتی که از بحث سایه های مناسب چشم های قهوه ای بیرون بیاییم به خط چشم متناسب با آن خواهیم رسید . یکی از بخش های ثابت چشم خط چشم است ، ولی باید بدانیم کدام خط چشم مناسب آرایش چشم قهوه ای است ؟ برای کشیدن خط چشم رنگی را انتخاب کنید که با سایه چشم ها بیشترین هماهنگی را داشته باشد . تون های آبی یا گوجه ای بهترین گزینه برای سایه های آبی و بنفش است .

خط چشم سفید

ممکن است خط چشم سفید از نظر افراد بیشماری جذابیت نداشته باشد اما باید بدانیم نه تنها خط چشم سفید می تواند چشمان قهوه ای را برجسته تر نشان بدهد بلکه یکی از ترفندهای مهم آرایش در مورد چشمان قهوه ای می باشد .

خط چشم بادمجانی

یکی از برازنده ترین رنگ ها برای چشم های قهوه ای رنگ بنفش است . با تغییر دادن رنگ چشم قهوه ای یا مشکی خود به این رنگ متوجه تغییر آن در مشخص تر شدن چشمان قهوه ای تان می شوید . این هم یکی از ترفندها و نکات آرایشی چشم قهوه ای است که بسیاری آن را فراموش می کنند و یا برایشان جذابیتی ندارد .

با رعایت چند نکته زیر آرایش چشمان قهوه ای و زیباییشان را بیشتر کنید .

آرایش چشم قهوه ای

استفاده از اکلیل

استفاده از اکلیل مناسب تمام رنگ چشم ها می باشد . مقدار کمی اکلیل که هماهنگ با رنگ سایه چشم است می تواند برجستگی و زیبایی آرایش چشم را به سطح بالاتری ارتقاء داده و برای چشمان قهوه ای نیز ایده آل باشد .

 کرم و کانسیلر زیر چشم

اگر زیر چشمتان سیاهی وجود دارد برای اینکه بتوانید چشمان قهوه ای خود را به زیبایی نشان دهید باید آن ها را بپوشانید . مقداری کانسیلر زیر چشم زده و سپس روز آن را با کرم پودر بپوشانید تا زیبایی چشمانتان مشخص تر گردد .

آرایش مناسب رنگ چشم شما

رنگ چشم شما می تواند عسلی ، قهوه ای شکلاتی تیره ، روشن و یا قهوه ای روشن باشد . برای اینکه بتوانید آرایش با رنگ چشم را هماهنگ کنید بهتر است رنگ چشمان خود را بشناسید ، چرا که رنگ چشم قهوه ای طیف های رنگی بسیار زیادی دارد . برا یآرایش چشمانتان هرگز سراغ این رنگ ها نروید . رنگ های قرمز ، زرد یا سبز رنگ هایی هستند که برای چشمان قهوه ای هرگز پیشنهاد نمی شود .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

ورم پلک و درمان آن

ورم پلک غالبا با سایر ناراحتیهای چشمی همراه است (البته نه همیشه). بنابراین، هنگامی که…

5 سال ago

بیماریهای قارچی و درمان آن

اگر بر حسب اتفاق، مبتلا به نوعی بیماری قارچ شوید (که البته تعداد مبتلایان به…

5 سال ago

هر آنچه باید درباره مراقبت از پوست بدانید

۵۰ سال پیش متخصص پوست نمی توانستند تغییرات عمده ای در پوست بوجود بیاورند. آنها…

5 سال ago

خشکی پوست و روش های جلوگیری از آن

صرف داشتن پوست خشک ، در برخی شرایط امتیازی است که مشکلات رایجی نظیر اکنه…

5 سال ago

پزوریازیس چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

روزی از یکی از متخصصان پوست پرسیدم: چرا شما هرگز در مورد پزوریازیس حرفی نزده…

5 سال ago

اثرات مخرب خورشید بر پوست و راهکارهایی برای کاهش آن

خطرات آفتاب در روزهای آفتابی و زیبا، قرار گرفتن در نور خورشید معنایی همراه با…

5 سال ago