#


راه هایی برای آرایش و بزرگ تر نشان دادن چشم ها

آرایش
30 اکتبر 2017 بدون نظر 1125 بازدید

راه هایی برای آرایش و بزرگ تر نشان دادن چشم ها

راه هایی برای آرایش و بزرگ تر نشان دادن چشم ها

زمانی که می خواهید چشم های تان را آرایش کنید آن ا دست کم نگیرید به خاطر اینکه هرچند کار ساده ای را بر روی چشم های تان انجام دهید باعث می شود که تغییر بزرگی در ظاهرتان به وجود بیاید. ما می خواهیم در این مطلب به شما بیاموزیم که چگونه بتوانید چشم های خسته و نازک تان را به چشمی درشت ، پرانرژی و روشن تبدیل کنید.

مدل آرایش چشم به سبک گربه ای

خط چشم گربه ای یکی از زیباترین مدل های خظ چشم می باشد. به جز اینکه این مدل خط چشم همیشه مد و شیک است موجب درشت تر و جذاب تر دیده شدن چشم های شما می شود. برای اینکه بتوانید خط چشم گربه ای را بکشید نیازی نیست که از مدل های ضخیم استفاده کنید. حتی اگر یک خط نازکی را در گوشه ی خارجی چشم های تان رو به بالا بکشید می توانید تغییر زیادی را در چهره تان به وجود آورید.

علاوه بر این کار به شما پیشنهاد می دهیم که کار دیگری را هم کنارا ین کار انجام دهید. اگر قصد درشت تر نشان دادن چشم های تان را دارید به شما توصیه می کنیم که به اندازه ی یک نقطه از کرم پودر روشن و یا هایلایتر تان بر روی گوشه ی داخلی چشم های تان بگذارید و آن را پخش کنید. اگرروشنایی گوشه داخلی چشم های تان را بیشتر کنید باعث زیباتر شدن و رونش تر شدن چشم های تان می شود.

آرایش

آرایش

توی پلک را چه رنگی کنم؟

از مداد چشم هایی که رنگ Nudeدارند استفاده کنید مانن کرم ، بژ و یا مداد سفید. این رنگ مدادها می تواند گزینه ی مناسبی باشد برای اینکه بخش داخلی پلک پایین تان را رنگ کنید. ا ین رنگ ها به خاطر به خاطر انعکاس روشن و زیبایی که دارند ، علاوه بر این که چشم ها را درشت تر نشان می دهند بلکه خستگی ای که در چشم ها وجود  دارد را از بین می برد.

آیا آبی کردن چشم ها ممنوع است؟

اکثر افراد از معجزه ای که مداد چشم آبی دارد و یا خط چشمی که تناژ آبی دارد را خبر ندارند و نمی دانند که این رنگ چگونه می تواند ظاهری شیک و چشم هایی زیبا به آن ها بدهد. می تواین برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کنید ، یک بار وقتی متوجه شدید که چشم های تان بعد از یک شب پر از بی خوابی پف کرده است می توانید به جای مداد مشکی از مداد آبی استفاده کنید و آن را به درون پلک پایین چشم های تان بکشید و متوجه شوید که چه معجزه ای می کند.

آرایش

آرایش

اندر باب فر کردن

اگر مژه ها ی تان را فر مژه نکشید و آن را به همان حالت رها کنید چشم های شما روبه پایین و خسته به نظر می رسد. به شما پیشنهاد می کنیم که اول با استفاده از فر مژه ، مژه های تان را به سمت بالا حالت دهید و پس از آن بر روی مژه ریمل بزنید. به این نکته توجه کنید که اگر ریمل تان بسیار پر و سنگین باشد باعث می شود که مژه ها را به طرف پایین بیاورد و تلاس هایی که برای بالا کشیدن آن انجام داده ای بی فایده باشد. پس به شما توصیه می کنیم که به یک یا دو لایه ریمل آن هم سبک قناعت کنید.

آرایش

آرایش

مثلثی کار کنید

استفاده از کانسیلر با اینکه سیاهی های زیر چشم ها را می پوشاند ولی این را به یاد داشته باشید که استفاده از آن روش خاص خودش را دارد. اگر فقط چند نقطه کانسیلر را بر زیر چشم های تان بگذارید و آن را پخش کنید کار اشتباهی است . شما در ابتدا باید مثلثی را زیر چشم های تان بکشید و سپس با استفاده از کانسیلر آن را پر کنید. فقط با این کار می توانید به نتیجه ی دلخواه تان برسید. اگر این کار را انجام ندهید چشم های تان جذابیت خاصی پیدا نمی کند.

پر کردن جاهای خالی

اگر می خواهید چشم هایی درشت و جذابی را داشته باشید ، باید داخل ابروهای تان را با استفاده از یک مداد و یا سایه ابرو پر کنید. بهترین کار این است که از سایه های که رنگ های معمولی دارند استفاده کنید ینی نه خیلی تیره باشند و نه خیلی روشن. تاثیری که ابروها در زیبایی چهره و جذابیت چشم های تان دارد اگر پر تر و زیباتر به نظر بیاید به نفع شما خواهد بود.

نامرئی کنید

شاید این کاری که به شما می گوییم از نظر شما یک کار بی ربطی باشد ولی در آخر به شما کمک می کند ، شما بای از رژ لب هایی استفاده کنید که رنگ آن ها شبیه به رنگ طبیعی لب های تان می باشد و یا اینکه از رژهایی که خیلی مات هستند استفاده کنید. هنگامی که آرایش نقاط دیگر چهره تان طبیعی ، مات و خیلی کم است باعث می شود که چشم های تان را بیشتر نشان دهد و تمرکز را بر روی آن ها بگذارد.

عینک را جا نگذار

آرایش

آرایش

زمان هایی که چشم های تان به اندازه ی چوب کبریت شده است به شما توصیه می کنیم بدون عینک آفتابی از منزل تان خارج نشوید. اگر همه ی کارهایی که به شما گفته ای را انجام دهید ولی از چشم های تان در برابر نور خورشید محافظت نکنید باعث می شود که تمام این کارها هم بیهوده باشد. به دنبال عینک هایی بروید که به فرم چهرهی شما بیشتر می آید و باعث زیباتر شدن تان می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *