#


ترفندهایی برای باریک کردن بینی با استفاده از آرایش

بایک کردن بینی
14 ژوئن 2017 بدون نظر 1157 بازدید

ترفندهایی برای باریک کردن بینی با استفاده از آرایش

ترفندهایی برای باریک کردن بینی با استفاده از آرایش

درست است که یک بینی با فرم خوب بر روی صورت زیبایی خاصی دارد، ولی نباید بخاطر اینکه بینی تان بزرگ است آن را به دست جراحان بسپارید. شما می توانید با ترفندهای زیبایی بینی خود را کوچک وخوش فرم کنید.

وسایل مورد نیاز:

کانتور

شما می توانید با استفاده از فرآورده های ویژه کانتورینگ این کار را انجام دهید و یا اینکه از کرم پودرهایی که2 تا3 درجه تیره تر از پوست شما می باشد استفاده کنید. سایه مات یا قهوه ای نیز همین کار را انجام می دهد. اگر شما تازه وارد این کار شده اید، پیشنهاد ما به شما این است که به جای محصولات کرمی از پودری آن ها استفاده کنید.

هایلات

وقتی که می خواهید بینی خود را کانتور کنید بهتر است از هایلایتور مات بهره ببرید. از سایه سفید رنگ یا کرم روشن نیز میتوانید استفاده کنید. همیشه سعی کنید رنگی که انتخاب می کنید 2-3 درجه روشن تر از پوست شما باشد.

قلموی زاویه دار

برای کشیدن روی بینی قلموی زاویه دار بسیار عالی می باشد. قلمی که انتخاب می کنید باید کوچک و سفت باشد تا بتوایند کنترل بهتری برای حرکت دادن آن داشته باشید.

اسفنج آرایشی

از این وسیله در ترکیب کانتورینک استفاده می شود. مسلماً اسفنج آرایشی برایت ترکیب کرم بر روی صورت اختصاص دارد، ولی قلمو هم می تواند جای اسفنج این کار را اعمال کند.

بایک کردن بینی

بایک کردن بینی

مرحله اول

قبل و بعد از کانتور استفاده از کرم پودر به سلیقه شخص مربوط می باشد اما پیشنهاد ما این است که قبل از استفاده از کانتور از کرم پودر استفاده شود تا نتیجه بهتری داشته باشد.

مرحله دوم

قلم زاویه داری که در دست دارید به پودر، کرم یا سایه کانتور آغشته کرده و در دو طرف بینی خود یک خط ترسیم کنید. کانتوری که استفاده می کنید باید ملایم باشد چون این مواد همیشه راحت تر از روی صورت پاک می شود.

چنانچه الگوی بینی شما پهن باشد باید خطی که می کشید از بالا تا پایین مستقیم باشد و تابالای پره های بینی ادامه پیدا کند. سعی کنید این خط را در نوک ابروهای خود ترکیب کنید تا عادی به نظر برسد.

در صورتی که بینی تان در قسمت پره های آن پهن تر است باید یک خط کوچک روی پره ها به طرف بیرون بکشید. و در آخر اگر که نوک بینی تان نسبت به قسمت های دیگر بینی پهن تر است دو خط به طرف داخل همانند یک فلش رسم کنید تا نوک بینی شما لاغرتر به نظر برسد.

مرحله سوم

حال قلمویی که استفاده کرده اید را تمیز کنید و یا اینکه می توانید یک قلموی جدید بردارید.

مرحله چهارم

دراین مرحله باید قلموی خود را به پودر، کرم، یا سایه هایلایتر آغشته کنید و سپس در وسط بینی از بالا تا پایین یک خط بکشید.

نکته: اگر نوک بینی شما پهن است، هایلایتی که انجام می دهید را تا پایین بینی ادامه ندهید و تا همان وسطای بینی این خط کافی می باشد.

مرحله پنجم

یک قلمی که پر پشت باشد و یا یک اسفنج آرایشی برای محو کردن این خط ها بردارید. این خطوط را طوری ترکیب کنید که دیگر به چشم نیاید و از آن فقط یک سایه بجا بماند.

حال مقداری کرم پودر را روی پد بریزید. توجه داشته باشید که کرم پودری که استفاده می کنید زیاد نباشد. کرم باید به طور کامل بر روی پد پخش شود. در ابتدای کار باید کرم پودر را طوری بر روی صورت بزنید که از پیشانی شروع و تا پایین صورت ادامه پیدا کند تا به چانه برسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *