#


ترفند هایی که در گریم عروس ها به کار می رود

گریم عروس
6 جولای 2017 بدون نظر 1651 بازدید

ترفند هایی که در گریم عروس ها به کار می رود

ترفند هایی که در گریم عروس ها به کار می رود

معمولا زمانی که از گریم برای آرایش استفاده می شود با به وجود آوردن سایه های تیره و روشن روی پوست باعث می شود که خطای دید ایجا شده و اشکالاتی که روی پوست است کمتر به چشم می آیند و به زیباتر دیده شدن پوست کمک می کند. الته استفاده از گریم برای هر فردی به روش خاصی انجام می شود ولی متد اصلی کار یکی است.

اساسی ترین اصل گریم

استفاده از دو روش هایلایت(روشن کردن) و کانتور(تیره کردن) را می توان به عنوان اصلی ترین کارها در گریم نام برد. از کانتور کردن زمانی استفاده می شود که می خواهیم اشکالات روی پوست صورت را کمی کمرنگ تر نشان دهیم و همچنین برای جلوه دادن به زیبایی های روی صورت از هایلایت استفاده می شود.

کانتور: به کارگیری از سایه های مات و ترجیحا دو درجه تیره تر از رنگ پوست خودتان.

هایلایت: برای این کار باید از رنگ زمینه روی پوست دو درجه روشن تر استفاده کنید و نیز می توانید هم از سایه های مات و هم از نوع براق آن استفاده کنید.

نکاتی برای آرایش گونه

برای اینکه بتوانید گونه هایتان را برجسته تر نشان دهید باید با استفاده از برس گونه و سایه مخصوص کانتور به رنگ برنز یا قهوه ای قسمت پایین استخوان گونه را کانتور کنید. همچنین از هایلایت برای برجسته تر نشان دادن قسمت بالایی کانتور شده گونه استفاده کنید.

ترفندی برای کوچک کردن بینی با گریم

معمولا همه دوست دارند بینی کوچکی داشته باشند البته برخی با استفاده از جراحی و برخی با استفاده از گریم؛ برای این کار می توانید از همان سایه کانتور گونه تان استفاده کنید. مطابق شکل صورتتان می توانید از سایه کانتور تیره در کناره های بینی استفاده کرده و سپس بخش تیغه بینی تان را از بالا به سمت پایین هایلایت کنید.

البته باید این را بدانید که برای کانتور و هایلایت کردن این قسمت از محصولات مات استفاده کنید. و در آخر خطوط بین بخش کانتور شده و هایلایت شده را با قلم مخصوص محو کنید.

آرایش چشم ها

این کار بهتر است در دو مرحله انجام گیرد. مرحله اول این است که با استفاده از سایه های تیره قسمت بالای چشم هایتان و روی پلک ها را کانتور کرده و سپس قسمت زیر ابرو هایتان را با استفاده از سایه های روشن تر هایلایت کنید.

نکاتی درباره مخفی کردن جای زخم

باید بدانید برای این کار کانسیلرهای متنوعی وجود دارد برای مثال از کانسیلر برطرف کننده سیاهی قسمت زیر چشم نمی توان برای مخفی کردن جای زخم یا قرمزی های روی پوست استفاده کرد. پس برای پوشاندن جای زخم ها یا جوش های روی پوست می توانید از کانسیلرهای تقریبا زرد رنگ و متناسب با پوست صورت استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *