#


داشتن بینی متناسب و خوش فرم با جراحی زیبایی

جراحی بینی
9 ژوئن 2017 بدون نظر 647 بازدید

داشتن بینی متناسب و خوش فرم با جراحی زیبایی

داشتن بینی متناسب و خوش فرم با جراحی زیبایی

یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی که در بین مردان و زنان ایرانی بسیار مورد توجه قرار دارد جراحی بینی است که اگر چه هدف عمده ی آن زیبایی و داشتن ظاهری متناسب است اما در صورتی که با مشاوره و همراهی یک جراح و پزشک معتبر و با تجربه انجام شود می تواند بسیاری از عارضه ها همچون قوز بینی ، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن ، یزرگ شدن حفره های بینی و دیگر اختلالات شایعی که وجود دارد را برطرف کند .

نکاتی در مورد جراحی زیبایی بینی

چه سنی برای عمل جراحی پلاستیک بینی مناسب است ؟

در دختران سن 15 سالگی و پسران سن 17 سالگی به شرطی که رشد کامل جسمی و فکری و داشتن انگیزه کافی فرد عمل جراحی زیبایی بینی امکان پذیر می باشد .

عمل جراحی پلاستیک بینی در افراد مسن

به دلیل آن که با افزایش سن بافت های بینی دچار افتادگی و سستی می گردد این امر بر ظاهر و عملکرد بینی تأثیر بسیاری می گذارد . بالا بردن نوک بینی در افراد مسن باعث جوان تر به نظر رسیدن آن ها و بهبود تنفس می شود . بیشترین مشکلات زیباییبینی که در سنین بالا وجود می آید افتادگی نوک بینی و برآمدگی پشت آن می باشد . افتادگی نوک بینی باعث می شود که چهره ی فرد مسن تر به نظر برسد . در حالات شدیدتر افتادگی ، تنفس از راه بینی ممکن است دچار اختلال نیز بشود . این افراد وقتی نوک بینی خود را با انگشت بالا می برند احساس مطلوب تری از تنفس از راه بینی خواهند داشت .

تأثیر وضعیت روحی روانی افراد در انجام عمل زیبایی بینی

 جراحی بینی

جراحی بینی

وضیعیت روحی روانی افراد بی تردید تأثیر بسزایی در جراحی بینی دارد . افراد بسیاری هستند که با وجود رضایت بخش بودن عملشان به دلیل مشکلات روحی روانی ، وسواس فکری یا شخصیت متزلزل خود و بیش از اندازه تأثیر پذیر بودن از دیگران از نتیجه عمل خود راضی نمی باشند . بسیاری از افرادی که تمایل به جراحی زیبایی بینی دارند از نظر خود دلایلی دارند که موجه به نظر می رسد همچون کسب موفقیت در تشکیل زندگی زناشویی ، یافتن اعتماد به نفس بیشتر در برخوردهای اجتماعی و … .

در این مقطع باید ضمن ارزیابی بیمار به او گوش زد کرد که تغییرات ظاهری به نجات ازدواج در حال شکست ، به دست آوردن شغل جدید و یا موارد دیگر کمک معجزه آسایی نخواهد کرد . در ضمن ضروری است که افرادی که دارای انتظار غیر واقع بینانه از جراحی هستند از انجام آن چشم پوشی کنند . به طور معمول داوطلب مناسب برای انجام جراحی پلاستیک بینی فردی است که از عمل جراحی انتظاری واقع بینانه داشته و تحت فشار دیگران نمی باشد . البته مهم تر از تمام این موارد این است که انتظار تغییرات بزرگی در بهبود روابط فردی و اجتماعی پس از عمل خود ندارد و قوی ترین دلیل او برای انجام جراحی بینی خشنودی شخص خود است .

باقی ماندن آثار عمل بر روی بینی

در جراحی های پلاستیک بینی معمولاً تمام برش ها از داخل بینی انجام می شود و در صورتی که جراح به حد کافی مهارت داشته باشد هیچ گونه ردپایی از عمل بر روی بینی بر جای نخواهد ماند .

نقش لیزر و آندوسکوپ در جراحی پلاستیک بینی

هدف اصلی استفاده از این دو روش پیشگیری از به مخاطره افتادن عملکرد بینی می باشد . یعنی اگر عملکرد بینی بهتر نشود دست کم باید وظایف خود را به خوبی قبل از عمل انجام بدهد . هر چند در بسیاری از جراحی های ظریف بینی استفاده از لیزر این مزیت را دارد که با خونریزی کمتری همراه است ولی نقش عمده و در نتیجه نهایی ندارد و آنچه که تعیین کننده نتیجه عمل است در دستان توانمند جراح نهفته است . اندوسکوپی بینی با فراهم کردن دید عالی ، دسترسی به قسمت های عمیق تر جهت رفع مشکلات داخل بینی را آسان تر می کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *