#


کنار گذاشتن موچین از لوازم اصلاح ابرو

3 آگوست 2018 بدون نظر 1602 بازدید

کنار گذاشتن موچین از لوازم اصلاح ابرو

حذف موچین از لوازم آرایشی

با توجه به این که ابرو نقش بسیار مهمی در چهره خانم ها دارد، باعث شده است تا آن ها برای داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی به هر کاری دست بزنند. به طور معمول خانم ها در زمان جوانی و نوجوانی ابروهای پرپشتی دارند و با بالا رفتن سن ابروهای آن ها کم پشت و باریک می شود.

بسیاری از افراد تصور می کنند این مشکل مربوط به اختلالات هورمونی بوده و برخی دیگر فکر می کنند که به دلیل برداشتن نادرست و یا رنگ کردن مداوم است. در ادامه به شما خواهیم گفت که دلیل کم پشت شدن ابروها در زمان میانسالی چیست.

دلیل اصلی ریزش ابروها با بالارفتن سن

اصلی ترین دلیل ریزش و یا کاهش ابروها به همراه بالا رفتن سن در تمام خانم هایی که از بیماری و یا ناراحتی خاصی ندارند، برداشتن و مرتب کردن نادرست ابروها می باشد. با اینکه دخترهای جوان و نوجوان به طور معمول ابروهای پرپشتی دارند ولی به تدریج حجم ابروهای آن ها کاهش می یابد، تا جایی که بسیاری از خانم ها بعد از رسیدن به سن بالا دیگر ابروی زیادی ندارند.

آیا استفاده از موچین دلیل برداشتن نادرست ابروها است؟

به طور معمول بیساری از خانم ها برای برداشتن و تمیز کردن ابروهای خود از موچین استفاده می کنند. همچنین برای کار نازک کردن و مدل دادن به ابروها نیز از آن ها استفاده می نمایند. برخی مواقع با موچین فقط ساقه مو از پوست خارج نمی شود و ممکن است در ریشه و یا فولیکول مو یک خونریزی میکروسکوپی رخ دهد و این خونریزی موجب فیبروز شدن و یا مردن ریشه مو می شود.

در این حالت ریشه موهای ابرو از کار می افتند و دیگر به شکل ساقه از پوست قسمت ابرو خارج نمی شوند. به همین خاطر پس از گذشت چند سال از برداشتن ابرو با موچین، خانم ها احسای می کنند که ابروهای آن ها کم پشت و باریک شده است.

راهی برای برطرف کردن این مشکل

تنها راهی که برای از بین بردن این مشکل وجود دارد کنار گذاشتن موچین از لوازم اصلاح ابرو و به کار بردن تیغ و قیچی برای مرتب کردن و حالت دادن به ابروها است. چنانچه خانمی برای برداشتن ابروهای خود از تیغ و قیچی استفاده کند دیگر در موهای ابرویش هیچ ریزشی را مشاهده نخواهد کرد و با افزایش سن نیز ابروهای پرپشت و زیبایی خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *