#


نکاتی برای انتخاب رژگونه مناسب برای انواع پوست

22 آگوست 2018 بدون نظر 2435 بازدید

نکاتی برای انتخاب رژگونه مناسب برای انواع پوست

چه رژگونه ای برای پوست شما مناسب است؟

رژگونه نقش کامل کننده آرایش صورت را دارد و زمانی که مقدار کمی رژگونه روی سیب گونه زده می شود اعتماد به نفس بالاتر می رود. ولی موضوع مهم در استفاده از رژگونه این است که رنگ رژگونه ای را انتخاب کنیم که با رنگ پوست مان تناسب داشته باشد.

اگر رنگ رژگونه را درست انتخاب نکنیم تمام آرایش صورت را به هم می ریزیم ولی با انتخاب درست آن هم یک آرایش بهتر خواهیم داشت و هم رنگ پوست صورت خیلی زیباتر دیده می شود.

راهنمای رژگونه

پیش از این که رژگونه را بخرید می بایست نوع آن را در نظر داشته باشید. رژگونه های رنگ کرمی برای پوست های خشک تا نرمال و رژگونه های پودری برای پوست هایی که چرب است . رژگونه هایی که جنس آن ها مخملی است بهتر بر روی پوست می نشینند و رطوبت مورد نیاز بدن را هم تأمین می کنند. رژگونه های پودری هم چربی اضافی و عرق روی پوست را جذب خود می کنند. پس از انتخاب مدل رژگونه به دنبال انتخاب رنگی که  مناسب پوست تان است باشید:

پوست روشن

اگر پوست شما روشن است از رنگ هایی که بیش از اندازه روشن است استفاده نکنید. رنگ هایی مانند صورتی ملایم، هلویی و مرجانی ملایم برای مناسب پوست شما هستند. رژگونه های کرمی برای پوست شما بهتر است و صورت شما طبیعی تر دیده می شود.

در زمان استفاده تنها کافی است کمی رژگونه با انگشت یا با پد به گونه ها بمالید. از رنگ هایی که تند هستنداستفاده نکنید و یا رژگونه را به مقدار زیاد نزنید.

پوست سبزه روشن

رنگ هایی هلویی و صورتیبه جز پوست های روشن برای پوست های سبزه روشن هم مناسب است. با این تفاوت که مقداری رنگ ها تیره تر باشد و یا همان رنگ روشن را چند لایه روی هم بمالید تا به رنگی که دلخواه تان است برسید. اگر رنگ های صورتی تیره و یا ارغوانی روشن را به درستی استفاده نمایید یک آرایش بدون ایراد و خیلی زیبا خواهید داشت. برای این که متوجه شوید رژگونه را به کدام قسمت گونه بزنید کمی لبخند بزنید، بخش برجسته استخوان گونه را رژگونه بزنید و تا گوشه چشم ها ادامه دهید.

نکته ای که در این بین وجود دارد این است که چنانچه دارای رنگ پوست سبزه زیتونی هستید از رنگ های سرد مانند آلویی استفاده نکنید.

پوست تیره

بهترین رنگ های مناسب پوست های تیره عبارت اند از رنگ های عمیق قرمز، پرتقالی و قهوه ای. بر عکس رنگ صورتی روشن که باعث می شود پوست را خسته و رنگ رفته نشان دهند، رنگ های قرمز و پرتقالی و قهوه ای موجب پر جلا و بشاش نشان دادن پوست می شوند. در صورتی که ته رنگ پوست تان گرم است از رژگونه سرخابی و چنانچه گرم است از رژگونه نارنجی پر رنگ استفاده نمایید.

رژگونه را به صورت دایره ای بر روی گونه بزنید و سپس به طرف گوش ها بکشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *