Categories: خبر

فردوسی پور جای جواد خیابانی دیدار سوپرجام اروپا را گزارش کرد

گزارش دیدار سوپرجام اروپا توسط فردوسی پور

جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به خاطر مشکلی که برای وی اتفاق افتاد به جهت مداوا راهی بیمارستان شد. وی شب قبل به خاطر زمین خوردن آسیب دید و دچار مشکل شد و به همین خاطر برای درمان به بیمارستان مراجعه می کند. آن گونه که خود وی بیان کرده است باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و با توجه به این مشخص است که چند برنامه ای که باید اجرا می کرد را در حال حاضر نمی تواند انجام دهد.

خیابانی درباره این موضوع افزود:« شب گذشته به شکل بدی زمین خوردم و دیگر نتوانستم روی پای خود بایستم.» وی ادامه داد:« با کمال تأسف باید بگویم که از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش حضور نخواهم داشت.» گزارش دیدار سوپر کاپ اروپا بین تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هم به وی سپرده شده بود:«خیابانی درباره این موضوع هم گفت که این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم. باید حتماً به بیمارستان مراجعه کنم تا در آن جا تحت عمل جراحی قرار بگیرم و مداوا شوم.»

وی در ادامه گفت:« برای تمامی همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت می کنم. آرزو دارم سازمان(صدا و سیما) بهترین و متنوع ترین برنامه ها را برگزار نماید.» وی همچنین در مورد مراحل طول درمانی خود گفت:« عمل جراحی سختی روی من انجام خواهد شد و احتمال دارد در حین انجام عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و از مردم طلب بخشش دارم که سال ها است آزارشان داده ام. مرا ببخشند که نتوانستم کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر و مجری خیلی خوب فوتبال کشورمان است. وی با گزارش بازی های خاطره انگیزی مانند بازی ایران استرالیا و ایران و آمریکا را در کارنامه خود دارد که بیشتر فوتبال دوستان با آن بازی ها و گزارشگری او خاطره خوبی دارند. خیابانی در زلزله کرمانشاه هم به عنوان یکی از فعال ترین چهره ها حضور داشت و زمان طولانی را صرف کمک به مردم زلزله زده کرد. برای این گزارشگر و مجری پراحساس و خوب کشورمان آرزوی صحت و سلامت داریم و و از خداوند می خواهیم تا هرچه سریع تر بتواند دوباره با گزارش های جذابی که دارد به حوزه گزارشگری و اجرا برگردد.

بازی سوپر جام بین رئال مادرید و اتلیتیکو مادرید را عادل فردوسی پور به جای جواد خیابانی گزارش کرد.

از من بپرس 2

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago