#


فردوسی پور جای جواد خیابانی دیدار سوپرجام اروپا را گزارش کرد

19 آگوست 2018 بدون نظر 1467 بازدید

فردوسی پور جای جواد خیابانی دیدار سوپرجام اروپا را گزارش کرد

گزارش دیدار سوپرجام اروپا توسط فردوسی پور

جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به خاطر مشکلی که برای وی اتفاق افتاد به جهت مداوا راهی بیمارستان شد. وی شب قبل به خاطر زمین خوردن آسیب دید و دچار مشکل شد و به همین خاطر برای درمان به بیمارستان مراجعه می کند. آن گونه که خود وی بیان کرده است باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و با توجه به این مشخص است که چند برنامه ای که باید اجرا می کرد را در حال حاضر نمی تواند انجام دهد.

خیابانی درباره این موضوع افزود:« شب گذشته به شکل بدی زمین خوردم و دیگر نتوانستم روی پای خود بایستم.» وی ادامه داد:« با کمال تأسف باید بگویم که از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش حضور نخواهم داشت.» گزارش دیدار سوپر کاپ اروپا بین تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هم به وی سپرده شده بود:«خیابانی درباره این موضوع هم گفت که این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم. باید حتماً به بیمارستان مراجعه کنم تا در آن جا تحت عمل جراحی قرار بگیرم و مداوا شوم.»

وی در ادامه گفت:« برای تمامی همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت می کنم. آرزو دارم سازمان(صدا و سیما) بهترین و متنوع ترین برنامه ها را برگزار نماید.» وی همچنین در مورد مراحل طول درمانی خود گفت:« عمل جراحی سختی روی من انجام خواهد شد و احتمال دارد در حین انجام عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و از مردم طلب بخشش دارم که سال ها است آزارشان داده ام. مرا ببخشند که نتوانستم کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر و مجری خیلی خوب فوتبال کشورمان است. وی با گزارش بازی های خاطره انگیزی مانند بازی ایران استرالیا و ایران و آمریکا را در کارنامه خود دارد که بیشتر فوتبال دوستان با آن بازی ها و گزارشگری او خاطره خوبی دارند. خیابانی در زلزله کرمانشاه هم به عنوان یکی از فعال ترین چهره ها حضور داشت و زمان طولانی را صرف کمک به مردم زلزله زده کرد. برای این گزارشگر و مجری پراحساس و خوب کشورمان آرزوی صحت و سلامت داریم و و از خداوند می خواهیم تا هرچه سریع تر بتواند دوباره با گزارش های جذابی که دارد به حوزه گزارشگری و اجرا برگردد.

بازی سوپر جام بین رئال مادرید و اتلیتیکو مادرید را عادل فردوسی پور به جای جواد خیابانی گزارش کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *