ثابت ماندن شخصیت منفی آواتار در طول سری های آینده این مجموعه !!!

شخصیت منفی آواتار 2 چه کسی خواهد بود ؟

در سال 2020 بعد از گذشت بیشتر از یک دهه قسمت دوم مجموعه فیلم های آواتار روی پرده ی سینما ها خواهد رفت . در سال های بعدی هم شاهد سه قسمت دیگر از این فیلم خواهیم بود . جیمز کامرون ، کارگردان فیلم ، تمامی قسمت ها را به صورت متوالی در نیوزلند فیلم برداری می کند . ستاره های اصلی داستان جیک سالی ( SamWorthington ) و نایتری ( ZoeSaldana ) در فیلم حضور دارند .

کمی هم راجع به حال و هوای قسمت های جدید بدانیم …

کامرون در گفت و گو با مجله ی امپایر فاش کرد که یک شخصیت منفی در تمامی 3 قسمت آینده حضور خواهد داشت که او هم کسی نیست جز کلنل کواریچ ، که استفن لنگ ( StephenLang ) نقش او را ایفا می کند . کامرون از کلنل کواریچ به عنوان شرور بزرگ ( The Big Bad ) یاد می کند و یا حداقل او را شخصیت شرور بازگشته به جهان آواتار می داند :

” نکته ی جالب در مورد سری فیلم های آواتار این است که شخصیت های ثابت داستان تغییر خاصی نکرده اند اما کاراکتر های تازه ، صحنه های تازه ، و همین طور موجودات جدیدی به مجموعه اضافه شده اند . بنابراین من کاراکتر هایی که می شناخیتن رو به سفری می برم که پر از نا شناخته ها است . اما همیشه هم این طور نیست ، یه گروه جدیدی از بازیگر ها رو داشته باشیم ، گاهی اوقات فقط یه شخصیت منفی جدید داریم که به نظرم جالبه . “

تنها نکته ی مبهمی که درباره گفته های کامرون وجود دارد این است کواریچ در قسمت اول آوتار کشته می شود . اما مثل تمامی شخصیت هایی که مردند و از اتصال مغزشون به یک جسم جدید دوباره شروع به زندگی کردند ، شاید بتوان گفت که قرار است این اتفاق برای کواریچ هم بیفتد . البته کامرون به طور واضح در مورد اینکه چگونه کواریچ دوباره به فیلم باز خواهد گشت در حالی که از آخرین نبرد جان سالم به در نبرده است ، مطلبی را فاش نکرده است .

حسین

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago