Categories: خبر

کار ها ی بچگانه ای که جاستین بیبر انجام می دهد

جاستین بیبر خواننده سرشناس آمریکایی به انجام دادن کار های بچگانه و خشونت آمیز مشهور است با ما همراه باشید تا چندی از حرکات جنجال ساز این خواننده را بشناسید.

این خواننده امریکایی-کانادایی در حال حاضر یکی از معروف ترین و موفق ترین خواننده ها در عین حال یکی از منفورترین چهره ها نیز می باشد.دلالیلش نیز انجام حرکات بچگانه و زننده او می باشد که سرتیتر سایت های خبری می شود.

برای یک نوجوان, سرشناس بودن کار ساده اي نیست. نوجوانان همسن جاستین بیبر در حال استراحت میباشند اما او باید در این سن سخت تلاش کند تا بتواند دل طرفدارانش را به دست آورد یا که در تور ها و کنسرت هایش سر بلند بیرون بیاید احتمالا این فشار ها می باشد که باعث شده گاهی رفتاری غیر عرف انجام دهد.

تاخیر در اجرای کنسرت

در سال 2013, زمانی که جاستین بیبر در حال برگزاری تور جهانی خود در لندن بود, به مدت دو ساعت تاخیر داشت.هنگامی که طرفداران بیشمارش در انتظار دیدن او بودند در پشت صحنه این خواننده جوان مشغول بازی ویدیویی مورد علاقه اش بود.او چند ماه بعد در کنسرتی در شهر دبی نیز چندساعت تاخیر داشت.

با توجه به اینکه بیشتر موفقیت او به خاطر اجرای کنسرت هایش است بهتر است احترام بیشتری به طرفدارانش در کنسرت ها بگذارد و بهترین عملکردش را داشته باشد.

درگیری با عکاسان

در لندن سال 2013 جاستین بیبر در هتلی که اقامت داشت به عکاسی در بیرون از هتل که مشغول عکس گرفتن بود حمله ور شد.او این عمل را یکبار دیگر در پاریس سال 2014 انجام داد اگرچه تجاوز به حریم خصوصی توسط عکاسان و خبرنگاران توجیهی ندارد اما جاستین بیبر به عنوان یک ستاره مشهور جهانی نباید در این شرایط اینگونه رفتار کند چون تمام رفتارش زیر ذره بین است و بازتاب بدی پیدا می کند.

نقاشی دیواری او در برزیل

جاستین بیبر پسر با استعدادی است.او بجز خوانندگی هنرهای دیگری چون نقاشی دیواری,نوازندگی و… هم دارد اما اینهمه هنر برای او دردسر ساز نیز شده است.در برزیل او با یک اسپری رنگ,روی دیوار سفید هتل”nacional”که جزو میراث حفاظت شده بود نقاشی کرد و پس از آن هم سریع از آنجا خارج شد طوری که حتی نیروهای امنیتی آنجا هم نتوانستند او را جریمه کنند.اگر او برای شهر برزیل و میراث فرهنگیش احترام قائل بود,چنین کاری انجام نمی داد.

پرتاب کردن تخم مرغ به طرف منزل همسایه اش

بدبختانه این خواننده جوان بیشتر اوقات با همسایه هایش دچار مشکل می شود.بعنوان مثال در سال 2014 او به علت پارتی های شبانه ای که می گرفت و صدای گاز دادن زیادش با خودرو اش در نیمه های شب با همسایه اش درگیر شد.جاستین بیبر در پاسخ همسایه اش که از او خواست کمی آرام تر باشد به سمت او چند تخم مرغ پرت کرد.در نهایت به خاطر رفتار زشتش 80000 هزار دلار جریمه شد.

 مشت زدن به صورت یکی از طرفدارانش

درست است که بعصی از رفتار های طرفداران خواننده را به ستوه می آورد اما جاستین بیبر نه تنها سکوت نمی کند بلکه رفتار های خشونت آمیزی نیز انجام می دهد.او در یکی از کنسرت هایش در بارسلونا یکی از طرفدارانش را کتک زد!

جواد

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago