جدیدترین اخبار از آثار رسیده به وارش

جدیدترین اخبار از آثار رسیده به وارش

مدیر بین الملل نهمین جشنواره فیلم فجر از وارش خبر داد که در مدت زمان ۳۰ روز از زمان انتشار فراخوان این جشنواره ۶ هزار فیلم خارجی به آن ارسال شده است.

 روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خانم الهه نوبخت مدیر بخش بین الملل نهمین جشنواره اظهار کرد: میراث مشترک کشورهای حوزه دریای کاسپین و کشورهای زبان فارسی ،محور اصلی نهمین جشنواره فیلم واقع در بخش بین الملل است و در این بخش میزبان فیلم هایی با شاخص رفتاری و زیستی گفتاری و فرهنگی مشترک هستیم.

 وی ادامه داد جشنواره فیلم rush سبب شده است که برای فیلمسازان دغدغه ای ایجاد می گردد برای ایجاد فضاهای مشترک بومی ،شیوه زندگی، فضاهای مشترک رفتاری و بهره‌برداری از طبیعت مشترک.

 نوبخت عنوان کرد: تولید چنین فیلم هایی با موضوع میراث مشترک و می‌تواند باعث شناخت بیشتر مخاطبان با فرهنگ کشورهای فارسی‌زبان و کشورهای حوزه دریای کاسپین شود.

 ایشان درباره اطلاع رسانی به فیلمسازان کشورهای مختلف یادآور شد که از فیلمسازان منطقه برای حضور در این رویداد با فراخوانی  که به کمپانی های بین المللی فعال ارسال کرده بودیم دعوت نمودیم.

 ایشان ادامه دادند: در این مدت کوتاه که فراخوان در اختیار کمپانی های بین المللی گرفته است بیش از ۶ هزار اثر خارجی در آن ثبت نام نموده اند و پیش بینی می شود که تا پایان مهلت ارسال آثار شاهد استقبال بسیار زیادی از سوی فیلمسازان منطقه باشیم.

 در اول آذرماه فراخوان نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد و تا ۱۰ بهمن ماه علاقه‌مندان مهلت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند . این جشنواره به دبیری مهدی قربانپور در اردیبهشت سال ۹۷ در استان مازندران برگزار خواهد شد.

از من بپرس

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago