#


طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری
6 آوریل 2019 بدون نظر 3741 بازدید

طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری روشی بسیار آسان و به صرفه است. استفاده از کاغذ دیواری می تواند به ما کمک کند تا خانه ای زیبا تر و دلپذیرتر داشته باشیم. تنها کافی است که بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی به کار بگیریم. جدا از سلیقه افراد قوانینی نیزدرباره ی ست کردن کاغذ دیواری با وسایل خانه وجود دارد که در اینجا به بررسی ان می پردازیم.
کاغذ دیواری ها می توانند به تنهایی و یا با رنگ های دیگر به صورت ترکیبی استفاده شوند. به این صورت که بعضی از دیوارها رنگ داشته باشند و بعضی از دیوارها را با کاغذ های رنگی تزئین می کنند.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری همراه شومینه

شومینه بخش جذابی از خانه است که نظرها را خواه ناخواه می تواند به خود جلب کند، تزئین اطراف شومینه نیز می تواند بسیار زیبا و تاثیر گذار باشد. برای انتخاب دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری مناسب برای اطراف شومینه باید سبک و رنگ مناسبی را انتخاب کرد. در دیوارهای اطراف شومینه حتما باید تیره روشنی و سرد و گرمی رنگ ها را رعایت کرد. برای مثال می توان از هماهنگی رنگ های مشکی با سفید و رنگ کرم با آبی شاد استفاده کرد و بدین وسیله تعادل و در عین حال انرژی مثبت را به فضا بخشید.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان و پرده

برای ایجاد دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری ، مبلمان، پرده ها و کاغذ دیواری هر سه ازجمله عناصر مهم پذیرایی هستند که ایجاد ترکیبات زیبا در ان ها زیبایی خانه را دوچندان می کند. برای ایجاد دیزاین ها و طراحی های مختلف، ابتدا شما باید سبک مورد علاقه خود را انتخاب کرده سپس پرده و مبل ها را براساس ان هماهنگ کنید.
برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری بهتر است از طرح ها و رنگ های ساده استفاده کنید. با این کار به راحتی می توانید مبلمان، پرده و دیگر وسایل منزل را به راحتی با آن ها هماهنگ کنید. استفاده از رنگ های خاص و یا طرح های شلوغ باعث دلزدگی در طولانی مدت می شود.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

طرح و نقش دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری یکی از نکته های اساسی است که باید به آن دقت داشت که از چه طرح و نقشی و در کجای فضای خانه قصد استفاده کردن از آن را دارید. اگر تمایل استفاده از گل های کلاسیک و داماسک را دارید، بیشتر در فضای نشیمن و پذیرایی استفاده از مبلمان های استیل و نیمه استیل توصیه می شود. اگر از کاغذ دیواری هایی با گل های فانتزی استفاده می کنید، برای اینگونه فضاهای اسپرت، مبلمان راحتی و مینیمال مطرح است، دقت داشته باشید که کاغذ دیواری را با رنگ مناسب انتخاب نمایید زیرا تاثیر به سزایی در روشن و پرنور جلوه دادن فضا دارد.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

اگر دوست دارید خانه ایی پر نور داشته باشید به سراغ کاغذ دیواری با زمینه رنگ سفید و یا طیف رنگ های خنثی بروید. در انتخاب مبلمان هم به همین نحو است و به همین روش پیش بروید تا فضای پر نور تری را داشته باشید. اما اگر به دلیل کثیف شدن مبل و یا به دلیل وجود بچه ها مجبورید تا مبلمان تیره ایی را خریداری نمایید حتما ازکاغذ دیواری با تنالیته روشن با همان رنگ مبلمان خریداری انجام دهید.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

هزینه های خرید کاغذ دیواری

مسئله ی بسیار مهمی که در این رابطه وجود دارد بحث هزینه هاست. در بازار امروزی اگر به دنبال کاغذ دیواری بروید شاهد قیمت های متفاوتی هستید، فاصله ی حداقل قیمت ها با حداکثر قیمت ها بسیار زیاد است. گاهی این تفاوت قیمت ها به دلیل اختلاف در اندازه ی رول های کاغذ دیواری است، که ممکن است از نظر طول و یا عرض متفاوت باشند. مورد بعدی که گاها در محاسبه ی قیمت کاغذ دیواری مشکل ایجاد می کند میزان رول مصرفی است و چون در اکثر اوقات خانه ها دارای سطوح صاف نیستند محاسبه ی میزان کاغذ دیواری مصرفی برای آن ها کار راحتی نیست.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

مساله ی بعدی که مورد اهمیت است جنس کاغذ دیواری انتخابی است. کاغذ دیواری های قابل شست و شو نسبت به کاغذ دیواری های غیر قابل شست و شو گران تر هستند. کاغذ دیواری های قابل شست و شو هم خود به دو دسته درجه یک و دو تقسیم می شوند که به میزان قابلیت پاک کردن لکه ها بر روی آن ها متفاوت اند. در حالتی که وارد حیطه ی کاغذ دیواری های گران قیمت شویم شاهد این هستیم که جنس کاغذ دیواری ها هم عوض می شوند به طور مثال مخمل یکی از متریال هایی است در این موارد استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *