#


نحوه استفاده از مبل تک نفره در چیدمان های مختلف

مبل تک نفره
6 آوریل 2019 بدون نظر 4061 بازدید

نحوه استفاده از مبل تک نفره در چیدمان های مختلف

مبل تک نفره را در هر چیدمانی می توان استفاده کرد و در بسیاری از موارد در کنار آن ها دکوراسیون های خوبی را می توان به وجود آورد. امروزه جلب توجه اکثر مردم به سمت کاناپه ها و مبل های چند نفره رفته است ولی در هر خانه ای، جایی از خانه با عملکرد خاصی وجود دارد که نیاز به قرار دادن یک مبل تک نفره دارد.

مبل تک نفره

برای خرید یک مبل تک نفره بسیار باید دقت کرد که همگن با دیگر وسایل منزل باشد و ساز نا کوکی با دیگر وسایل منزل نباشد. هر سبکی که برای خانه ی خود انتخاب می کنید به راحتی می توانید یک مبل تک نفره را در کنار ان ها به زیبایی قرار دهید و شاهد یک دکور بسیار زیبا باشید. اگر نحوه قرارگیری مبل تک نفره در محیط مناسب نباشد کاربرد مناسبی هم نمی تواند پیدا کند و به یک وسیله ی بلا استفاده تبدیل می شود.

مبل تک نفره

نکاتی در مورد استفاده از مبل تک نفره

معمول ترین روشی که برای چیدمان مبلمان در نظر گرفته می شود، قرار گیری دو جفت کاناپه در کنار یک مبل تک نفره است. اگر کاناپه ها را به هم نزدیک قرار دهیم صمیمت را نشان می دهد و مبل تک نفره به عنوان میزبان تلقی می شود. این نحوه قرار گیری مبلمان باعث تقسیم فضا می شود و محدوده پذیرایی را از دیگر بخش ها جدا می کند.

برای این که بتوانید مبل تک نفره را با مبل های دیگر هماهنگ کنید، می توانید از کوسن های رنگی برای این کار استفاده کنید. به طور مثال می توانید اگر مبل تک نفره به رنگ زرد دارید و مابقی مبل ها به رنگ طوسی از کوسن زرد رنگ برای مبل های دیگر و از کوسن طوسی برای مبل تک نفره زرد رنگ استفاده کنید.

مبل تک نفره

برای انتخاب کاناپه ها به ابعاد خانه حتما توجه داشته باشید. اگر خانه ی شما کوچک است از مبلمان های دو نفره به عنوان کاناپه استفاده کنید و اگر خانه ی شما فضای بزرگتری دارد از کاناپه های سه نفره برای پذیرایی منزلتان استفاده کنید. انتخاب مبلمان رابطه مستقیمی با ابعاد منزل، سبک خانه و سلیقه ی شما دارد.

نوع دیگری که در چیدمان مبلمان استفاده می شود از یک مبل چند نفره و چندین مبل تک نفره است. این حالت رایج ترین روش است که در خانه ها استفاده می شود. این روش مورد پسند تر است زیرا مبل های تک نفره را در هر جایی از خانه می توان قرار داد و در مواردی که فضا کم است، قرار دادن مبل های چند نفره در هر جایی کار سختی است.

مبل تک نفره

از مواردی که از مبل تک نفره بسیار می توان بهره برد، اتاق مطالعه است. در این فضا به یک مبل تک نیاز است تا بتوان با فراغ بال و به راحتی بر روی یک صندلی راحت مطالعه کرد و از مطالعه لذت برد. مورد دیگری که بسیار دلچسب خواهد بود قرار دادن یک مبل تک نفره راحت در کنار شومینه است. هم جلوه بسیار زیبایی را به وجود می آورد و هم در زمانی که هوا بسیار سرد است نشستن بر روی یک صندلی راحت در کنار شومینه بسیار لذت بخش خواهد بود. هنگامی که یک میز تلفن را در گوشه ای از خانه طراحی می کنید و قرار می دهید، اگر یک صندلی راحت در کنار آن تعبیه شود هنگام صحبت کردن با تلفن راحتی را هم خواهید داشت به علاوه ی اینکه یک محیط خصوصی را به وجود می آورد.

مبل تک نفره

در اتاق خواب کودک در کنار تخت کودک قرار دادن یک مبل تک نفره بسیار ایده آل خواهد بود. زیرا هنگامی که می خواهید برای کودک داستان بخوانید و یا او را در زمان خوابیدن همراهی کنید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

خانه یتان را به هر سبک و سیاقی که طراحی می کنید می توانید از مبل تک نفره برای زینت دادن به ان استفاده کنید. البته که این راه کار برای خانه های کوچک و یا محیط های شلوغ از وسیله توصیه نمی شود. باید برای انجام هر راهکاری تمامی جوانب را مد نظر قرار داد تا بتوان به یک نتیجه نهایی خوب رسید و از نظر کاربردی و زیبایی به یک نتیجه ایده آل رسید. حتی گاهی اوقات استفاده از یک مبل تک نفره قدیمی با یک دیزاین خوب و فکر شده محیط را بسیار زیبا می کند.

مبل تک نفره

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *