#


نکاتی که در مورد جراحی زیبایی فک باید در نظر بگیرید

زیبایی فک
26 ژوئن 2017 بدون نظر 1399 بازدید

نکاتی که در مورد جراحی زیبایی فک باید در نظر بگیرید

نکاتی که در مورد جراحی زیبایی فک باید در نظر بگیرید

امروزه جراحی فک نیز همچون سایر جراحی های زیبایی در میان افراد به خصوص جوان تر ها بسیار باب شده است به طوری که برخی بدون داشتن هیچ گونه آسیبی در این ناحیه و فقط برای زیبا تر شدن اقدام به عمل زیبایی فک میکنند.

اغلب این افراد احساس می کنند که فک آن ها زیادی جلو بوده و اجازه نمی دهد تا سایر قسمت های صورت شان دیده شود. ما به این افراد پیشنهاد می کنیم ابتدا خوب تمام زوایای این کار را مورد بررسی قرار داده و پس از آن و در صورت لزوم اقدام به عمل جراحی فک بکنند.

تقسیم بندی گروهی جراحی زیبایی

جراحی زیبایی فک به سه گروه تقسیم می شود که هر کدام خصوصیات ویژه ای دارند و نحوه جراحی در هر کدام با دیگری فرق دارد.
احتمال دارد در مورد مشکلی که فک تان دارد دچار اشتباه و سوتفاهم شوید و این اشتباه موجب جراحی اشتباهی نیز بشود پس قبل از هرچیزی در مورد فک خود اطلاعاتی کسب کرده و با یک متخصص که در زمینه جراحی زیبایی فک متبحر است گفت و گو کنید.

امروز ما پیش زمینه ای از انواع جراحی هایی که در مورد فک صورت می گیرد را در اختیار شما قرار می دهیم تا با دانستن و مطالعه آن با دیدی باز تر به سراغ جراحی بروید.

جراحی فک پائین

افرادی که دچار نقص و مشکل در فک پائینی خود هستند می توانند با مراجعه به یک پزشک متخصص در این زمینه فک خود را تحت عمل جراحی قرار دهند.

برخی از این مشکلات می تواند به صورت قرار گیری دندان های فک پائین داخل دندان های فک بالا باشد و یا فک پائین بیش از حد باز بماند به صورتی که دندان های جلویی بر روی هم نتوانند قرار بگیرند.

در این گونه موارد است که بر روی فک پائین عمل جراحی صورت می گیرد. البته احتمال هم دارد که عمل همزمان بر روی هر دو فک پائین و بالا انجام شود.

جراحی بر روی فک بالا

 زیبایی فک

زیبایی فک

برخی از افراد هستند که فک بالای آنها کمی عقب می باشد؛این گونه افراد در وهله اول مشکل را مربوط به فک پائین خود می دانند و با نظر جراحی فک پائین به پزشک مراجعه می کنند در حالی که نمی دانند تمام مشکل مربوط به فک بالایی می باشد.

لب بیمارانی که دچار مشکل در فک بالا هستند کمی عقب تر از لب های فک پائین است و همین موضوع آن هارا در داشتن چهره ای زیباتر دچار مشکلی اساسی می کند. دسته دیگری از بیمارانی که به این مشکل دچار هستند به علت بی خبری فکر می کنند که هیچ گونه ای نداشته و برای انجام کونه کذاری اقدام می کنند. در تمام این جراحی ها برش هایی که زده می شود همه از داخل دهان بوده و هیچ گونه برشی از بیرون دیده نمی شود.

جراحی زیبایی در مورد چانه

آن دسته از افرادی که هیچ مشکلی در فک های خود ندارندولی استخوان چانه آن ها کمی به عقب یا جلو بوده می توانند از این روش جراحی زیبایی استفاده کنند. وجود این مشکل می تواند نقش بسزایی در زیبایی افراد داشته باشد.

در این جراحی هیچ گونه عملی بر روی فک های بالا و پائین انجام نمی شود و عمل زیبایی فقط بر روی استخوان چانه صورت می گیرد. در این جراحی هم تمام برش ها از قسمت داخل انجام می شود و هیچگونه برشی در ظاهر افراد دیده نمیشود. گاهی اوقات در این عمل های زیبایی از پروتز نیز استفاده می شود که نباید احتمال بروز عفونت را دست کم گرفت؛ اغلب این پروتز ها برای افرادی استفاده می شود که استخوان چانه ای ندارند و پزشک نمی تواند آن استخوان را برش داده و جراحی را بر روی آن انجام دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *