#


روش هایی برای داشتن یک پیشانی خوب

پیشانی خوب
3 اکتبر 2017 بدون نظر 16798 بازدید

روش هایی برای داشتن یک پیشانی خوب

روش هایی برای داشتن یک پیشانی خوب

زمانی که از زیبایی صحبت می کنید تمام اعضای صورت نیز مهم می شوند و هر کدام در جایگاه خود نقشی را دارند. در این روزها علاوه بر زیبایی چشم و ابرو و… پیشانی تان هم به زیبایی و استاندارد بودن نیاز دارد. به گونه ای که اگر قصد دارید زیبایی شما بیشتر شود باید به پیشانی تان هم توجه کنید. اگر احساس می کنید که پیشانی تان بلند و یا کوتاه است می توانید برای زیباتر کردن آن را کوتاه و یا بلند کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید زیرا برای شما در مورد زیبایی پیشانی توضیحاتی داده ایم.

از کجا بفهمیم به جراحی لازم داریم؟

به این نکته توجه کنید که باید هماهنگی و تناسب بین اعضای صورت وجود داشته باشد و به این شکل نیست که اگر طول پیشانی هر چقدر بود آن را کوتاه و یا بلند کنیم. برای اینکه بتوانید بین اعضای صورت تناسب را پیدا کنید باید به سه بخش اصلی صورت توجه کنید که این سه بخش عبارتند از: از چانه تا خط زیر بینی، از خط زیر بینی تا بین دو ابرو و از بین دو ابرو تا خط رویش مو.

اگر این سه بخش با هم اندازه باشند نیازی به جراحی نیست زیرا اندازه ی صورت مناسب است این مورد در بیشتر افراد درست است. ولی اگر از بین دو ابرو تا خط رویش مو فاصله ی زیادی نسبت به دو قسمت دیگر باشد در این زمان نیاز به جراحی دارید و باید پیشانی تان را نیز کوتاه کنید و افراد کمی هستند که به این جراحی نیاز دارند. ما به شما توصیه می کنیم که این عمل را انجام ندهید زیرا عوارض بسیاری را به همراه دارد.

پیشانی خوب

پیشانی خوب

لیفت یا کوتاه کردن پیشانی

عمل کوتاه کردن پیشانی شباهت زیادی به لیفت کردن دارد ولی برخی جزئیات آن با هم متفاوت است. عمل لیفت برای افرادی است که سن شان بالا رفته و پوست صورت شان چروک شده است. در این عمل تمام خط رویش مو را برش می دهند و پیشانی را بالا می کشند و پوست اضافه را بر می دارند و به جای جدید بخیه می کنند.

این عمل باعث صاف شدن صورت، کشیده شدن و بالا رفتن ابرو می شود. ولی زمانی که یک شخص جوان برای کوتاه کردن پیشانی خود مراجعه می کند لازم نیست که پوست پیشانی را بالا بکشید. باید از یک راه دیگر استفاده کنیم که آن هم باز کردن پوست در پشت سر است. پوست را از وسط سر باز می کنیم و به جای پیشانی آن را می کشیم و به قسمت جلو می آوریم. در همین حال خط رویش مو پایین آمده و باعث کوتاه شدن پیشانی می شود.

استفاده از روش غیر جراحی برای کوتاه کردن پیشانی

دکتر داوودی برای این جراحی پیشنهاد داده است که می توانید از راه غیر جراحی استفاده کنید. کسانی که پیشانی آن ها بلند است می توانند از راه های غیر جراحی هم برای کوتاه کردن پیشانی شان استفاده کنند. این افراد اگر می خواهند که پیشانی شان کوتاه شود می توانند در آن قسمت ها مو بکارند تا خط رویش موهای شان پایین تر بیاید. این کار نسبت به جراحی پیشانی عوارض کم تری دارد. علاوه بر اینکه پیشانی تان کوتاه می شود هیچ جای برشی بر روی پیشانی نخواهد ماند. البته این را بدانید که برای این کار پزشک باید در مورد بعضی مسائل تحیقاتی را انجام دهید و اینکه فرد علاقه ای به کاشتن مو دراد یا خیر. عموماً می توان این روش را استفاده کرد و هیچ ضرری را به همراه ندارد.

عوارض کوتاه کردن پیشانی

اولین عارضه ای که این جراحی با خود دارد ماندن جای زخم بر روی پیشانی است. خطی که برای کوتاه کردن پیشانی برش داده می شود برای همیشه جلوی دید همه قرار می گیرد. دومین عارضه ای که وجود دارد بی حس شدن آن قسمتی است که مورد جراحی قرار گرفته است. این قسمت به دلیل اینکه برش می خورد اعصاب پوستی ای که در این بخش وجود دارد قطع می شود و دیگر سرما، گرما، ضربه، بریدگی سطحی و آسیب را حس نخواهید کرد. حس نکردن این موارد هم باعث ایجاد آسیب های دیگر نیز می شود.

چطور پیشانی را بلند کنیم؟

ما به کسانی که پیشانی کوتاهی دارند راهی را در اختیارشان قرار داده ایم. اگر پیشانی شخصی از بین دو ابرو تا قسمت رویش مو بسیار کوتاه است می توانند از لیزر کردن موها برای بلند کردن پیشانی شان استفاده کنند. در این صورت خط رویش مو بالا می رود و پیشانی بلند می شود. با انجام این کار هی عوارضی به همراه نخواهد داشت و تمام این کارها بعد از انجام بررسی های لازم صورت می گیرد.

پیشانی خوب

پیشانی خوب

از روش های موقتی استفاده کنید

روش دیگری که برای این کار وجود دارد استفاده از بوتاکس است. افرادی که پیشانی شان کوتاه است اگر دچار چین و چروک هم شوند وضع شان بدتر می شود و پیشانی آن ها از اینی که هست کوتاه ترمی شود. اگر به این مشکل دچار شده اید می توانید با استفاده از لیفت یا بوتاکس خط های پیشانی را صاف کنید. البته این روش برای بلندتر کردن پیشانی نیست و فقط برای از بین بردن چین و چروک استفاده می شود.

از گریم کمک بگیرید

شما می توانید برای کوتاه یا بلندتر کردن پیشانی تان از کم ترین هزینه بهره ببرید. شما می توانید با استفاده از لوازم و تکنیک های آرایشی این کار را انجام دهید. برای اینکه پیشانی تان را کوتاه تر نشان دهید می توانید از کرم پودرهایی که سه درجه تیره از پوست تان است را برای پیشانی استفاده کنید. ولی برای بلندتر جلوه دادن پیشانی خود از کرم پودری که سه درجه روشن تر از پوست تان است استفاده کنید.

پیشنهادی برای مدل موها

به اندازه ی پیشانی تان توجه کنید و طبق آن موهای خود را مدل دهید. برای اینکه پیشانی بلندتان را بپوشانید می توانید از مدل موی چتری استفاده کنید ولی برای پیشانی کوتاه این اصلا گزینه ی مناسبی نیست زیرا پیشانی شما از آن چه که هست کوتاه تر دیده می شود. شما می توانید برای پیشانی کوتاه از مدل موهایی که به یک طرف می ریزند استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *