#


راز زیبایی ستاره هندی «آیشواریا رای» چیست؟

2 ژانویه 2018 بدون نظر 7485 بازدید

راز زیبایی ستاره هندی «آیشواریا رای» چیست؟

راز زیبایی  ستاره هندی «آیشواریا رای» چیست؟

آیشواریا رای یک بازیگر هندی می باشد که در سال 1994میلادی به عنوان دختر شایسته انتخاب شده بود. وی علاوه بر این که ظاهر زیبایی دارد بلکه دارای باطن زیبایی نیز می باشد. زیبایی و توانایی هایی که او دارد باعث شده است تا اول به دنیای بالیوود و سپس به دنیای هالیوود راه پیدا کند به گونه ای که در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های جهان شناخته می شود. ولی تا به حال به این فکر کرده اید که راز زیبایی او چیست؟ اگر می خواهید که از رازهای زیبایی او بهره ببرید باید این مطلب را تا انتها بخوانید.

این بازیگر هندی علاوه بر اینکه موهای خوب و زیبایی دارد بلکه دارای پوست صاف و درخشانی می باشد که تمام آن ها به سبک زندگی سالمی که داشته است مربوط می شود. وی غذاهای سرخ کردنی، هله هوله و مشروبات الکلی نمی خورد و از کشیدن سیگار نیز جلوگیری می کند و موادی مانند میوه و سبزیجات که دارای مقدار زیادی آنتی بیوتیک ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند را جایگزین آن ها کرده است. او برای تلاش است که غذاهای مصرفی اش را در خانه درست کند و تا جایی که امکان دارد اغذاهای بسته بندی شده استفاده نمی کند و از رفتن به رستوران ها پرهیز می کند.

یکی دیگر از موادی که باعث شده است تا بدن و پوست او هیدراته و شاداب بماند آب می باشد. از نظر او مهم ترین دلیل جوانی و شادابی او همین موارد می باشند. ولی علاوه بر این ها نکات دیگری وجود دارد که این بازیگر هندی از آن ها بهره می برد که در ادامه آن ها در اختیارتان قرار می دهیم.

پوست صورت

این ستاره ی هندی برای پوست خود از ماسک های متنوعی استفاده می کند. برای مثال آیشواریا رای آرد نخودچی، شیر و زردچوبه را با هم ترکیب می کند و به عنوان یک لایه بردار بر روی پوست صورتش می زند. زمان هایی که وقت کافی برای این کار ندارد از ماست و خیار برای مرطوب کردن پوستش استفاده می کند. وی برای اینکه از بروز مشکلات پوستی جلوگیری کند دائما صورتش را با آب می شوید و از کرم های مرطوب کننده به طور منظم استفاده می کند. در نتیجه وی بر این اعتقاد است که مواد طبیعی نسبت به کرم های شیمیایی برای پوست بهتر می باشند که می توانید با نگاه کردن به عکس های او به این نتیجه برسید.

آرایش

این بازیگر و چهره ی محبوب هندی آرایش هایی که سبک و ملایم است را نسبت به آرایش های غلیظ و چشمگیر بیشتر می پسندد. وی بیشتر برای لب ها و گونه هایش از رنگ های هلویی، صورتی و قهوه ای استفاده می کند و از نظر او آرایشی که طبیعی است جذاب تر از آرایش مصنوعی می باشد.

برندهای آرایشی که مورد علاقه این بازیگر است برند MAC، Lakme، Revlon و Maybelline می باشد.

رژیم غذایی

از پوستی که این بازیگر دارد می توان به این نتیجه دست یافت که رژیم غذایی او بسیار سالم می باشد. آریشواریا رای معمولا غذاهایی که سرخ کردنی هستند را استفاده نمی کند و به جای آن ها سعی می کند از غذاهای پختنی مصرف کند و غذاهایی که پرچرب هستند را از رژیم غذایی اش حذف کرده است. به عنوان مثال یکی از مواد غذایی که مورد علاقه او است برنج قهوه ای می باشد. با توجه به این که این ماده غذایی دارای فیبر بالایی می باشد علاوه بر این که او را تا مدت طولانی سیر نگه می دارد بلکه باعث می شود تا چربی هایی که در بدن او وجود دارد را بیشتر بسوزاند. آریشواریا سعی می کند به جای اینکه سه وعده غذای سنگین میل کند از چندین وعده غذایی کوچک تر ولی سبک تر استفاده کند.

تناسب اندام

نکته ی جالبی که در مورد این بازیگر وجود دارد این است که او وقت زیادی برای ورزش و فعالیت های بدنی اش نمی گذارد. در اصل تنها ورزش هایی که وی انجام می داد پیاده روی و یوگا در هنگام صبح بود که به تازگی وقت این ورزش ها را هم ندارد. این طور که به نظر می رسد وی به لطف رژیم غذایی که دارد باعث شده است تا اندام او زیبا و متناسب باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *