#


رازهای زیبایی در زمان دوش گرفتن

زیبایی
2 نوامبر 2017 بدون نظر 965 بازدید

رازهای زیبایی در زمان دوش گرفتن

رازهای زیبایی در زمان دوش گرفتن

قبل از اینکه لباس های تان را بعد از حمام کردن بپوشید مطمئن شوید که موهای تان سالم ، ناخن های فوق العاده و پوست تان با طراوت است.

رازهای دوش گرفتن

بی گمان ، زمانی که یک دوش معمولی می گیرید فقط برای تمیز کردن بدن از آلودگی ها و موهای بدن می باشد. ولی اگر حمام کردن تان فقط برای شامپو زدن و تمیز کردن موهای تان است باید بگوییم که خیلی از موارد را فراموش کرده اید. اگر می خواهید حمام رفتن های هر روز و معمولی تان به یک کار خوشایند تبدیل شود باید ریزه کاری هایی که به شما می گوییم را انجام دهید ، البته این را بدانی که این کارها خیلی هم وقت شما را نمی گیرد.

زیبایی

زیبایی

1-برس خشک

تمیز کردن لایه ی بیرونی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است و فقط به دو دقیقه وقت برای این کار نیاز دارید. اگر بر روی بدن خشک برس بکشید باعش می شود که گردش خون سریع تر شود و جریان مایع لنفاوی را بهتر می کند. همچنین سمومی که سلول ها را در اختیار خود قرار داده اند را از بین می برد و پوست خشک و مرده را از روی سلول ها دفع می کند و در نتیجه پوستی درخشنده و زنده به شما می دهد که فرصت نفس کشیدن را دریافت می کند.

زمان استفاده: قبل از اینکه به حمام بروید برسی که موهای زبر و طبیعی دارد را بردارید و از پاهای تان شروع و به طرف قفسه سینه بالا بیایید. زمانی که برای این کار می گذارید باید سه تا پنج دقیقه طول بکشد.

2-آبرسانی به موها

اگر می خواهید موهایی ابریشمی و براق داشته باشید باید نرم کننده ی قوی را جای نرم کننده معمولی تان بگذارید و یک یا دو بار در هفته از آن استفاده کنید. استفاده از آب گرم با بخار فراوان باعث می شود که کاندیشینر را به عمق موهای تان فرو ببرد و نیازی نیست که از محصولات خاص و فانتزی استفاده کنید.

همچنین می توانید از سرم هایی که دارای روغن هستند استفاده کنید و یا اینکه روغن های زیتون موجود در آشپزخانه تان را مصرف کنید.

زیبایی

زیبایی

زمان استفاده: بعد از اینکه موهای تان را با شامپو شستید بلافاصله بعد از آن کاندیشینر و یا روغن زیتون را بر روی سرتان بزنید و بگذارید تا موهای تان را نرم کند و بین فاصله شما می توانید بدن خود را بشویید. اگر وقت ندارید تا روغن زیتون و یا کاندیشینر را بعد از شامپو کردن موهای تان بر روی سرتان بمالید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه بخواهید وارد حمام شوید روغن را بر روی موهای تان بمالید و زمانی که خواستید از حمام خارج شوید موهای تان را آبکشی کنید تا زمان اثر بخشی آن طولانی شود.

3-ماسک سریع صورت

نیازی نیست که برای ماسک صورت سی دقیقه از وقت تان را بگذارید. ماسک هایی هم وجود دارند که برای اثر بخشی فقط به ده دقیقه زمان نیاز دارند.  شما باید ماسک را در ردیف اول کارهای خود قرار دهید و تنها جند ثانیه زمان می برد تا این ماسک را بر روی صورت تان بگذارید. اگر قبل از حمام رفتن ماسک را بر روی صورت تان بگذارید واقعا فوق العاده می شود ، چون بخار حمام باعث می شود که منافذ پوست باز و تمامی مواد مغذی و ویتامین راحت به پوست شما جذب می شود.6

زیبایی

زیبایی

شما می توانید از ماسک های ژله ای که حالت کرمی دارند استفاده کنید و این نوع ماسک ها برای فضای حمام هم بهتر هستند ، با این که این ماسک ها نرم و لطیف هستند ولی از روی پوستی که مرطوب است سر نخواهد خورد. اگر قصد دارید که این ماسک را خودتان در خانه بگذارید می توانید از خاصیت برخی مواد ارگانیک مثل عسل استفاده کنید. به شما پیشنهاد می شود که برای اینکه لایه بردار ملایمی هم داشته باشید مقداری دانه چیا به ماسک تان اضافه کنید.

زمان استفاده: پس از اینکه صورت تان را به طور کامل تمیز کردید ، ماسک را بر روی صورت تان بگذارید و اجازه دهید تا قبل از آبکشی بر روی صورت تان باقی بماند.

4-شست و شوی پوست

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد آن را نجام می دهند این است که برای تمیز کردن پوست از پاک کننده های صابونی استفاده می کنند. شما باید به جای استفاده از پاک کننده ها از شامپوی بدن و یا روغن شست و شو استفاده کنید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید و از روغن اصلاح به جای کرم های سنتی اصلاح برای از بین بردن موهای اضافی بدن استفاده کنید.

اگر بدن تان را با این محصولات مفید بشویید ، مطمئناً پوستی درخشان و بشاش خواهید داشت. برای اینکه پوست تان بیشتر لطیف شود می توانید بعد از اینکه کارهای تان تمام شد چند قطره شامپو بدن را با مقداری شکر خام و یا نمک دریا ترکیب کنید و خیلی آرام بر روی بدن تان ماساژ دهید تا علاوه بر پاکیزگی ، پوست تان را نرم و لطیف کند.

زیبایی

زیبایی

5-یک دقیقه وقت هم برای مانیکور و پدیکور

بعد از اینکه نرم کننده استفاده کردید دست های تان حالت لغزنده ای به خود می گیرد. آن ها را آب نکشید. آن ها را بر روی پاشنه های پاهای تان ماساژ دهید تا باعث لطافت آن شود و همچنین می توانید بعد از مالیدن توسط برس ناخن زیر ناخن های تان را تمیز کنید.

زمان استفاده: بعد از اینکه برای پاهای تان از نرم کننده استفاده کردید اگر هم چنان به توجه بیشتری نیاز داشت می توانید از لیف هایی استفاده کنید که جنس شان از الیفا طبیعی می باشد. لیف را بر روی پاشنه ی پاهای تن بکشید تا باعث نرم شدن کف پای تان بشود.

6-کل بدن

برای اینکه بتوانید درخشندگی و جلای پوست تان را تا چند ساعت بعد از حمام تان حفظ کنید ، باید بدن تان را به خوبی خشک کرده و بااستفاده از لوسیون ملایمی کل بدن تان را ماساژ دهید. به شما توصیه می شود که بعد از آمدن از حمام چون پوست تان لطیف و نرم شده است و قدرت جذبش بالا رفته باید کل بدن تان را با استفاده از یک کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. اگر بدن تان را با کرم هایی که حاوی گیلیسیرین و اسید هیالورونیک ماساژ دهید باعث حفظ شدن آب در سطح پوست تان می شود و قدرت جذب آن را بالا می برد.

زمان استفاده: برخی مواقع استفاده از لوسین یک کار عذاب اور است ولی اگر بعد از حمام آن را استفاده کنید برای شما بسیار خوشایند می باشد. بعد از اینکه سه تا پنج دقیقه از حمام تان گذشت می توانید از لوسیون استفاده کنید تا رطوب بدن تان حفظ شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *