#


برنز کردن به کمک سبزیجات و میوه ها

برنز کردن
13 آوریل 2017 بدون نظر 939 بازدید

برنز کردن به کمک سبزیجات و میوه ها

برنز کردن به کمک سبزیجات و میوه ها

امروزه برنز شدن با میوه و سبزیجات مد شده است و فرقی ندارد که مرد باشید یا زن، مواد غذایی وجود دارند که روی رنگ پوست شما تاثیر می گذارند ما به شما آنها را معرفی می کنیم که باید آنها را بخورید.

1. میوه و سبزیجاتی که قرمز هستند : سبزی ها و میوه هایی که رنگ قرمز و نارنجی هستند دارای کارتنوئید هستند و این کارتنوئید ها رنگ دانه هایی در خود دارند که باعث می شود این میوه ها این رنگی در بیایند. کاتنوئید ها عناصری در خود دارند که می تواند از پوست مراقبت کنند. این خاصیت در تبا کارتن ها به مقدار زیاد وجود دارد که بتاکارتن در سیب زمینی شیرین، کدو تنبل و هویج وجود دارد.

2. استفاده کردن از امگا 3 : ماهی امگا 3 زیادی دارد پس حتما سعی کنید در وعده های غذایی خود ماهی را قرار دهید و یا حتی میتوانید به جای آن از روغن زیتون یا روغن لکزا استفاده کنید. از دیگر مواردی که خیلی مهم است استفاده از دانه های کتان است که به روش های مختلفی می توانید از آن استفاده کنید. مثلا می توانید دانه های کتان را با سالاد مخلوط کنید.

3. استفاده از آنتی اکسیدان ها : بدن ما همیشه زیر لباس پوشانده می شود و در فصل تابستان که هوا گرم است در معرض نور خورشید قرار می گیرد ولی اگر از آنتی اکسیدان استفاده کنید دیگرف بدنتان آسیب نمی رسد. زیرا آنتی اکسیدان ها شمال مقدار زیادی ویتامین CE هستند.

4. خوردن اسفناج و کلم پیچ : در کلم پیچ و اسفناج که برگ های سبز تیره ای دارند مقدار زیادی ماده لوتئین وجود دارد. این مواد غذایی با این که به رنگ های زرد یا قرمز نولی منقبض بودن رنگ دانه به صورت پنهان در مکروفیل آن ها وجود دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *