#


اطلاعاتی درباره ی اکستنشن مو

اکستنشن مو
12 آوریل 2017 بدون نظر 1101 بازدید

اطلاعاتی درباره ی اکستنشن مو

اطلاعاتی درباره ی اکستنشن مو

اکستنشن ها یکی از محصولات زیبایی هستند که برای پر پشت کردن موها استفاده می شوند طی این مطلب اطلاعاتی را درباره ی اکستـنشن به شما می دهیم.

1. طبیعی به نظر رسیدن :

اکستنـشن مو ممکن است دردسرهای زیادی را برای شما داشته باشد. مثلا رنگ موی شما هم خوانی نداشته باشد، کلیپس ها روی مو جابجا شوند یا این که زیادی بلند باشند مصنوعی و ارزان به نظر می رسند. ولی اگر موهای شما طبیعی باشد و از روش های مناسبی برای اتصال مو استفاده شود هیچ کسی متوجه اکستنشن شما نمی شود.

2. انتخاب موی مناسب :

شما هم می توانید از موهای کلیپسی خریداری کرده و استفاده کنید و هم می توانید به آرایشگاه بروید و این کار را با خیال راحت انجام دهید. باید دقت داشته باشید که در هر دو روش از موهای طبیعی استفاده کنید. زیرا موهای مصنوعی زیادی براق هستند و حالت چسبندگی دارند دلیل آن هم پلاستیکی بودن آنهاست. موهای طبیعی درخشندگی کافی دارند و نرم هستند ترجیحا سعی کنید از موی انسان استفاده کنید.

3. خودتان مو برای اکستنشن کردن بسازید :

هنگامی که موهایتان بلند است می توانید آن ها را کوتاه کنید و با اکستنشن برای خود موی طبیعی بسازید که دقیقا هم رنگ موهای خودتان باشد. پس اگر موهایتان را کوتاه کردی آن ها را تمیز و مرتب کنید زیرا یک روزی به دردتان می خورد.

4. آیا به اکستنشن مو نیاز دارید :

قطعا همه افراد به اکستنشن مونیاز ندارند زیرا افرادی که موهای آنها پرپشت است اکستنشن فقط برای آنها دردسر ساز است و شامل هزینه می شود. اکستنشن برای افرادی مناسب است که بنا به دلایلی موهای خود را از دست داده اند و یا می خواهند برای مراسم خاصی آماده شوند.

5. انواع مختلفی از اکستنشن مو :

نواری ؛ این مدل توسط چسب به موها وصل می شود و 6 تا 8 هفته روی سر باقی می ماند و باید در طول وز این مدت از آنها مراقبت کرد. مثلا موهای سرتان را با شامپوهایی که غیر سولفات هستند بشویید.
کلیپسی ؛ این مدل موها در اندازه ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است و برای اکستنشن های موقتی مثلا مهمانی یا عروسی به کار می رود.
کراتین ؛ در این روش موها توسط دستگاه اولتراسوند به موهای سر وصل می شود و از چسب و حرارات استفاده نمی شود. این روش طبیعی و گران است و ظاهر طبیعی تری دارد و عمر آنها بین 3 تا 4 ماه است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *