داشتن پاهایی سالم با پوشیدن صندل های راحت مردانه

داشتن پاهایی سالم با پوشیدن صندل های راحت مردانه

هر مردی علاوه بر داشتن یک جفت کفش کتانی معمولی و راحت به کفش های دیگری همچون کفش رسمی ، یک جفت چکمه جذاب نیازمند است . امروز ما شما را با انواع مدل های صندل مردانه آشنا می کنیم . شما نیز می توانید با خواندن این مطلب بهترین مدل صندل را بشناسید . صندل ها دارای انواع متنوع و گوناگونی هستند و به دلیل شکل خاصی که دارند مناسب ترین انتخاب برای فصل های گرم هستند .

صندل های بنددار

این مدل صندل ها بسیار راحت و ارزان قیمت می باشند و برای کنار دریا گزینه خوبی به شمار می روند . این صندل ها در عین ساده بودن دارای سطح یکنواختی هستند . این مدل صندل ها بیشتر برای پوشیدن با شلوارک مناسب می باشد . البته به یاد داشته باشید که این مدل صندل ها را هرگز با جوراب نپوشید که علاوه بر اذیت کردن انگشتان پای شما جلوه ی خوبی نیز نخواهند داشت .

صندل های اسپرت و ورزشی

صندل های ورزشی ضد آب بوده و دارای کفه ورزشی هستند که بر کشش و انقباظ آن کمک شایانی می کند . صندل های ورزشی به طور معمول دارای نوار عرضی پهن هستند که روی پا را تحت محافظت قرار می دهد . صندل اسپرتی که به خوبی طراحی شده باشد و سبک راحت باشد برای قایق سواری ، پیاده روی و همچنین سایر فعالیت هایی که بیرون از منزل و در فصل تابستان است خوب و مناسب می باشند .

این صندل ها را می توانید با شلوار جین یا شلوارک ست کرده و لذت ببرید . این صندل ها از جنس لاستیکی ، پلی اورتان یا وینیل می باشد که در رنگ های مختلف و متنوع در بازار وجود دارد .

صندل های رسمی

صندل مردانه

صندل های دیگری نیز وجود دارد که از انواع دیگر رسمی تر می باشند ؛ جایگزینی چرم به جای لاستیک و سگک های فلزی به جای نوارهای نایلونی باعث مبدل شدن صندل های اسپرت به مدل های رسمی تر گردیده است . با رسمی تر کردن این صندل ها می توان آن ها را در فصل بهار و تابستان در بیرون از منزل برگزار می گردد استفاده کرد ؛ صندل های رسمی را به راحتی می توان با یک دست کت وشلوار کتان به زیبایی ست و هماهنگ کرد .

چند نکته ی ظریف در مورد پوشیدن و خریدن صندل ها

۱- قبل از اینکه به خرید و پوشیدن صندل ها بروید به این نکته توجه کنید که اگر پاهای شما رو باز باشد و در معرض دید دیگران قرار بگیرد آیا احساس خوبی خواهید داشت یا خیر .
۲- صندل هایی که جنس آن ها چرم است را با یک اسپری مقاوم در برابر لک آب واکس بزنید تا صندل را از عرق پاهای خود محافظت کند . عرق پا می تواند به سرعت یک جفت صندل خوب را خراب کرده و از بین ببرد .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago