تک پوشی زنانه با پالتو سبز

چیزی که همه ساله در دنیای مد ارائه می شود ارائه رنگ های جدید و متنوع می باشد و همانطور که اطلاع دارید رنگ سال ۲۰۱۷ رنگ سبز می باشد . به همین دلیل بسیاری از برندها پوشاک خود را با این رنگ وارد بازار جهانی و دنیای مد کرده اند . گاهی افراد برای پوشیدن برخی رنگ ها از جمله رنگ سبز مشکل دارند ما در این مقاله چگونگی پوشیدن پالتوی سبز را آموزش می دهیم .

ایجاد هماهنگی بین پالتو زنانه سبز و شلوار مشکی

پالتو سبز

یکی از بهترین رنگ های کلاسیک رنگ مشکی می باشد که تقریباً می توان آن را با هر رنگی ست کرد . ست شدن شلوار مشکی با پالتوی زنانه سبز هم جذابیت کمی ندارد . پوشیدن شلوار و کفش مشکی به راحتی می تواند با رنگ سبز پالتوی شما ست شود . انتخاب چه رگه ای از سبز نیز خیلی اهمیت ندارد . رنگ مشکی به سادگی می تواند با تمام رگه های سبز هماهنگ شده و به زیبایی خود را نشان بدهد . توصیه ای که ما می توانیم به شما بکنیم این است که لااقل کیف دستی مشکی را انتخاب کنید .

ست کردن پالتو زنانه سبز با شلوار جین

برای نام بردن یکی از رایج ترین پوشاک که بسیار محبوب خانم ها و آقایان می باشد می توان به شلوار جین اشاره کرد که استفاده از آن را در هر مکان عمومی و حتی محل کار افراد نیز شاهد هستیم . یکی دیگر از انتخاب هایی که می تواند بسیار مناسب شما باشد ترکیب شلوار جین با پالتوی زنانه سبز است . تمام مدل های شلوار جین همچون شلوار جین تیره ، روشن ، سنگ شور ، چسبان ، راسته و … می تواند ستی مناسب برای پالتوی سبز شما باشد .

آن چه که بسیار مهم است و شما باید حتماً رعایت کنید انتخاب فرم و شکل مناسب برای پالتو و شلوار جین شما می باشد . طرح این دو مدل باید مکمل یکدیگر باشد . پالتوهای کوتاه با شلوار بلند و پالتوهای بلند با شلوارهای کوتاه ست مناسبی خواهند بود . برای انتخاب کفش هم نباید نگران باشید ؛ کفش های پاشنه بلند هم به اندازه کفش های رسمی پاشنه تخت می توانند با این رنگ پالتو ست بشوند .

هماهنگ کردن پالتوی زنانه سبز با رنگ قهوه ای

پالتو سبز

استفاده از رگه های مختلف قهوه ای از رنگ بژ گرفته تا شکلاتی و قهوه ای پررنگ با پالتوی سبز می تواند یک ست زیبا را تشکیل دهد . می توانید رنگ قهوه ای را در شلوار خود به کار ببرید و یا از اکسسوری های قهوه ای همچون کیف ، شال گردن و یا کفش استفاده کنید .

خلق یک ست زیبا با پالتوی زنانه سبز و رنگ قرمز

استفاده از رنگ قرمز به همراه پالتوی سبز پیشنهاد ما برا افرادی است که اهل ریسک کردن بوده و دوست دارند تیپ منحصر به فردی داشته باشند . البته منظور ما این نیست که به صورت خیلی جدی و مشهود از رنگ قرمز استفاده کنید ولی می توانید آن را به صورت خفیف در تیپ خود به کار ببرید . ترکیب این رنگ با پالتوی سبز بسیار جالی خواهد بود ولی مهم است که چه رگه ای سبز و چه رگه ای از قرمز را با یکدیگر ترکیب کنید . یکی از راه هایی که ما می تواینم توصیه کنیم استفاده از رنگ مشکی و سبز به همراه رنگ قرمز است .

پالتو زنانه سبز و رنگ های شاد و روشن

از دیگر انتخاب های جالبی که می توانید داشته باشید استفاده از رنگ های شاد و روشن می باشد . ما به شما توصیه می کنیم از ترکیبرنگ سبز و صورتی ، سبز و زرد و سبز و آبی آسمانی استفاده کنید . انتخاب هایی که در این زمینه می توانید داشته باشید بسیار زیاد است و به طور حتم با یک ترکیب رنگ مناسب می توانید تیپی مثال زدنی برای خود بسازید .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago