Categories: زیبایی

بافت موی فرانسه یک طرفه

بافت موی فرانسه یک طرفه

اگر احساس می کنید مدل مویتان تکراری شده و دوست دارید مدل جدید و آسانی را یاد گرفته و بر روی موهای خود پیاده کنید با ما همراه باشید . ما یک مدل موی ساده وزیبا را به شما آموزش می دهیم که مطمئناً خوشتان خواهد آمد .

بافت موی فرانسوی یک طرفه حد وسطی بین بافت آبشاری و بافت فرانسوی است که باعث می شود در روزهای گرم موهایتان روی صورتتان نباشد و علاوه بر آن مدلی بی نظیر و زیبا برای مهمانی ها و جمع های دورهمی است .

نحوه بافت این مدل مو

بافت فرانسوی

  • موهایتان را کمی نم دار کرده و به سمت راست سرتان بیاورید . برای اینکه موهایتان مرتب شده و پخش نشود می توانید از کمی موس یا ژل استفاده کنید . پس از آن به اندازه ی ۵ سانتی متر از سمت راست جلوی موهایتان را گرفته و بافت فرانسوی را شروع کنید .
  • برای این بافت دسته ای از موهایتان را که گرفته اید سه قسمت کنید و با هرکدام از انگشتانتان که راحت ترید آن ها را جدا از یکدیگر نگه دارید و بافت معمولی را شروع کنید . به این ترتیب که لایه موی سمت راست را روی لایه وسطی بیاورید و لایه چپ را نیز روی لایه ی وسط آورده و به همین صورت ادامه بدهید .
  • بعد از اینکه کمی بافت را ادامه دادید شروع کنید و از هر طرف مقداری مو اضافه کنید . برای اضافه کردن مو یک دسته از کناره ی خط پیشانی راست تان بگیرید و به لایه ی سمت راستی اضافه کنید و روی لایه ی وسطی بیاورید . آن ها را سفت کشیده و محکم کنید و هر سه لایه را در طول کار جدا از یکدیگر نگه دارید . در سمت چپ هم همین کار را تکرار کنید و یک دسته مو به لایه ی اولی اضافه کنید و روی لایه ی وسطی بیاورید .
  • این کار را تا ۳سانتی متر پایین تر از خط شروع گردنتان ادامه دهید . در اینجا موهایتان را به طرف شانه ی چپ تان به صورت افقی ببافید . توجه داشته باشید تا آن جا که ممکن است موهایتان را سفت ببافید و سعی کنید لایه را جدا از یکدیگر نگه دارید چرا که کمک می کند مسیر بافت را کنترل نمایید .
  • وقتی که به زیر گوش چپ رسیدید تمام موهایتان را تا آخر مثل بافت فرانسوی ادامه دهید به این صورت که سه لایه را مانند اوایل کار به یکدیگر ببافید و در آخر هم با یک کش آن را ببندید . اگر تمایل دارید خودتان موهایتان را ببافید اصلاً به آینه توجه کنید مخصوصاً افرادی که برای اولین بار است می خواهند این کار را انجام دهند چون آینه موجب گیج شدنتان می شود و هیچ کمکی به شما نمی کند .
از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago