Categories: زیبایی

آغاز شیک پوشی از دوران کودکی

آغاز شیک پوشی از دوران کودکی

پوشاندن لباس به کودکان برای شرکت در یک میهمانی رسمی کار راحتی نیست به خصوص که کودکان از پوشیدن لباس رسمی همچون کت و شلوار گریزانند . راه حل هایی برای انتخاب لباسی مناسب برای یک مهمانی رسمی وجود دارد که شما می توانید با کمک گرفتن از آن ها لباس بچه گانه ی راحت و در عین حال شیکی را برای کودکانتان انتخاب کنید .

به چه مهمانی می خواهید بروید؟

اطلاع داشتن از چگونگی میهمانی ای که می خواهید بروید در انتخاب لباس بچه گانه مناسب برای آن مهمانی بسیار مهم است . به عنوان مثال نوع میهمانی و میزان رسمی یا دوستانه بودن آن می تواند تأثیر فراوانی در انتخاب رنگ لباس داشته باشد . در ضمن فضا و مکانی هم که قرار است میهمانی در آن برگزار شود بسیار اهمیت دارد و می تواند در انتخاب لباس کودک تأثیر گذار باشد .

لباس بچه گانه

کدام رنگ مناسب کودک است ؟

میزان رسمی بودن یک میهمانی می تواند متأثر از رنگ لباس نیز باشد . انتخاب رنگ های خنثی و ملایم می تواند ایده بسیار خوبی برای لباس کودکان جهت شرکت در یک میهمانی خیلی رسمی باشد . به عنوان مثال رنگ های مشکی و سورمه ای حتی اگر جنس پارچه مرغوب هم نباشد جلوه ای شیک و زیبا به لباس خواهد بخشید . در مورد دختران کوچک نیز می توانید از دامن های رنگارنگ که به تازگی هم مد شده اند استفاده کنید.  تاجایی که امکان دارد از رنگ سفید که کثیفی را خیلی زود نمایش می دهد پرهیز کنید .

چه نوع پارچه ای مناسب کودک است ؟

توجه به پارچه لباس کودکان از جمله موارد مهمی است که باید در آن دقت کرد . بهترین گزینه برای لباس میهمانی کودکان استفاده از پارچه های طبیعی همچون نخ و ابریشم است . هردوی آن ها نرم و سبک و راحت هستند و احساس خوبی به کودک می دهند و کودک قادر است به راحتی با این لباس ها بازی کند .

همیشه لباس دیگری نیز به همراه داشته باشیم

در حین بازی ممکن است لباس کودک کثیف شده و یا حتی پاره شود . بهتر است یک لباس دیگر هم به همراه داشته باشیم تا در صورت لزوم آن را تن کودک بکنیم .

رعایت مواردی چند در خرید لباس بچه گانه

لباس بچه گانه

هنگامی که برای یک کودک لباسی می خرید باید دقت داشته باشید که لباس بچه گانه علاوه بر زیبایی و راحتی سلامتی کودک را نیزبه همراه داشته باشد . والدین برای خرید لباس کودک امروزه با دغدغه های بسیاری رو به رو شده اند ولی ما قصد داریم نکاتی را برای خرید بهتر به شما ارائه دهیم .

سعی کنید لباسی که برای کودکتان می خرید کمی گشاد و راحت باشد تا کودک بتواند به راحتی بپوشد و یا در بیاورد . به دلیل اینکه کودکان در حال رشد هستند و اندازه لباس هایشان سریع تغییر می کند پس لزومی ندارد که هزینه ی زیادی بکنید ، ولی می توانید لباس هایی که قابلیت تنظیم داشته و امکان بزرگ یا کوچک شدن دارند را تهیه کنید در این صورت است که مدت بیشتری می توانید از آن لباس ها استفاده کنید .

سن کودک در هنگام خرید لباس باید مورد توجه قرار بگیرد . اگر کودک در سنی است که چهار دست و پا راه می رود باید لباسی برایش تهیه کنید که قسمت زانو را بپوشاند . در مورد کودکانی که خودشان قادرهستند لباسشان را بپوشند نیز باید لباسی تهیه گردد که به راحتی قابلیت پوشیدن و درآوردن داشته باشد . این امر موجب می شود اعتماد به نفس کودک تقویت گردد .

رنگ و طرحی که لباس کودک باید داشته باشد بسیار حائز اهمیت است ، برای انتخاب لباس کودک بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید ، سعی کنید در انتخاب طرح لباس به سلیقه ی کودک هم توجه داشته باشید ؛ کودکان اغلب شیفته لباس هایی هستند که طرح های کارتونی دارد .

را حتی در شست و شو از جمله مواردی است که باید در مورد لباس کودکان در نظر گرفته شود چون کودکان خیلی زود لباس های خود را کثیف می کنند . در فصل های بهار و پاییز همراه داشتن کت و کلاه و ژاکت را فراموش نکنید چرا که کودک در یک لحظه گرم و سرد می شوند پس برای کم و زیاد کردن لباس او به موقعیت توجه کنید .

اغلب اوقات انتخاب لباس بچه گانه دختر یکی از دشوارترین کارها برای والدین به خصوص مادران است . از آن جا که کودک خود نمی تواند خوب انتخاب کند کار دشوارتر شده و مادر بیشتر وقت خود را صرف خرید لباس می کند تا کیفیت خود لباس . اکنون ما می خواهیم جدید ترین مدل  لباس های بچه گانه دخترانه را به شما معرفی کنیم که یکی ازز برندهای معروف به نام دولچه اندگابانا طرح های دخترانه زیبایی را وارد دنیای مد کودکان کرده است .

ساقدوش های نقطه دار

این لباس ها تأثیر گرفته از مد لباس بزرگسالان است . اصولاً دختر بچه ها عاشق پیراهن هایی هستند که شبیه لباس عروس ها است ، برای اینکه بتوان این لباس ها را همه جا تن کودک کرد و فقط مختص به جشن های عروسی نباشد ترجیحاً پیراهنی نخی را برای آنها تهیه کنید که چین ها و پلیسه ها آن شبیه لباس عروس باشد .

هم سیاه ، هم سفید

لباس بچه گانه

برای زیباتر کردن ظاهر دختران شرقی می توان از رنگ های سیاه و سفید استفاده کرده چون این رنگ ها به رنگ پوست کودکان می آید .

مستقیم از هاوایی

رنگ این لباس ها به طور معمول تند است و دارای طرح های شلوغ و نامنظمی هستند . این مدل ها هم می تواند مدل مناسبی برای لباس دختران باشد .

ملوان های زبل

پیشنهادی که برند دولچه اندگابانا امسال در مورد لباس بچه ها می دهد استفاده از تم ملوانی است . سه رنگ سفید ، سرمه ای و قرمز برای اینکه بتوانی این ست را درست کنی لازم است . ترکیب این رنگ ها به کودکان هیجان یک سفر دریایی را منتقل می کند.

بچه های راه راه

یکی دیگر از راه های وارد کردن کودکان به دنیای مد این است که یکی از لباس هایشان راه راه باشد و آن را با لباس های طرح دار همراه کنید .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago