معرفی می نوت بوک ایر شیائومی با نمایشگر۱۳.۳ اینچی

معرفی می نوت بوک ایر شیائومی با نمایشگر۱۳.۳ اینچی

کمپانی شیائومی چینی طی روزهای اخیر لپ تاپ جدید خود را با نام می نوت بوک ایر معرفی کرده است که در طراحی سختت افزاری آن از دو پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده شده است که به مدل Core i5 و Core i7 شناخته می شوند. این کمپانی چینی از لپ تاپ جدید خود چند نسخه مختلف را تولید کرده است که دارای تراشه های پردازشگر نسل هشت اینتل هستند. پردازنده های نسل هشتم اینتل در دنیای محصولات هوشمند به نام کبی لیک ریفرش موسوم هستند و به وسیله کمپانی های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.

البته نا گفته نماند که لپ تاپ می نوت بوک شیائومی نسخه بروز شده نسل پیشین است که نسخه اولیه آن در آگوست۲۰۱۶ به وسیله این کمپانی رونمایی گردید و می توان گفت رقیب مک بوک ایر اپل می باشد و دارای جذابیت ها و ویژگی های مخصوصی در طراحی است که می تواند نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند.

کمپانی چینی شیائومی در سال۲۰۱۷ نمونه ای از این لپ تاپ را عرضه کرد که در طراحی آن از مودم LTE 4G استفاده شده بود و نسخه ای از این لپ تاپ که دارای صفحه نمایشی به اندازه۱۲.۵ اینچ است مجهز به پردازنده های نسل هفتم اینتل است که با نام Core M3 تولید می شوند. استفاده از این پردازنده در مدل۱۲.۵ اینچی این لپ تاپ موجب شده تا نسخه ای به روز شناخته شد و عملکردی که پردازنده آن دارد در مقایسه با نسل پیشین آن در حدود۱۲ درصد بیشتر و بهتر باشد و کاربران بتوانند از این لپ تاپ به روز شده نهایت استفاده را ببرند.

طی ماه های گذشته لپ تاپی با نام می نوت بوک پرو معرفی و رونمایی شد که دارای نمایشگر۱۵.۶ اینچی می باشد و در طراحی آن از سخت افزار پر قدرتی استفاده شده است. شیائومی در خصوص بیشتر تولیداتی که در سال۲۰۱۷ داشته به روزرسانی را اعمال کرده است که می توان به بهبود می نوت بوک ایر۱۳.۳ اینچی اشاره کرد که در خصوص آن از تراشه های نسل هفتم Core i7 اینتل استفاده کرده است و فرکانس آن۳.۰ گیگاهرتز می باشد.

این لپ تاپ در دو نسخه عرضه می شود که نسخه دوم دارای تراشه پردازشگر نسل هفتم Core i5 اینتل می باشد. شیائومی در خصوص هر دو مدل این لپ تاپ ها از حسگر اثر انگشت استفاده کرده است که به وسیله آن هویت کاربران به خوبی احراز می شود و ایمنی بسیار زیادی دارد.

زمانی که نسل هشتم پردازنده های اینتل معرفی شدند احتمال بسیار زیادی وجود داشت که شیائومی از این پردازنده استفاده نماید و لپ تاپ۱۳.۳ اینچی خود را با در نظر گرفتن این تراشه در آن راهی بازار نماید. کاربرانی که تمایل به داشتن لپ تاپ می نوت بوک ایر دارند می توانند آن را با پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i5 و Core i7 تخیه کرده و برای کارهای روزمره خود به کار بگیرند.

شیائومی در خصوص هر دو مدل این لپ تاپ ها از رم۸ گیگابایتی استفاده کرده است که از نوع DDR4 می باشند. حافظه ای که در این لپ تاپ ها به کار رفته از نوع SSD می باشد و به میزان۲۵۶ گیگابایت می باشد که البته میزان فضای ذخیره سازی را می توان بیشتر کرد و توسعه داد. در این مدل لپ تاپ نیز به مانند نسخه های قبلی بلندگوهای شخصی سازی شده AKG استفاده شده است که موجب می شود تا کاربران از تجربه صوتی بسیار خوبی برخوردار باشند.

شیائومی در خصوص این لپ تاپ به روز شده از کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا بهره مند شده است که دارای۲ گیگابایت حافظه می باشد که مختص خود او است. برای اینکه کاربران بتوانند با سرعت بیشتری وارد سیستم عامل خود شوند محل قرار گیری سنسور اثر انگشت به قسمت راست وو بالایی ترک پد انتقال پیدا کرده است که کاربرد ساده تری از آن را به همراه دارد.

رزولوشن موجود در صفحه نمایش می نوت بوک ایر شیائومی۱۰۸۰ پیکسل می باشد و ضخامتی که این کمپانی برای حاشیه های صفحه نمایش خود در نظر گرفته است۵.۵۹ میلی متر می باشد که می توان آن را به اندازه دانست. در خصوص نسخه های جدید و به روز شده این لپ تاپ از سیستم خنک کننده مدرن تری در مقایسه با نسل قبلی استفاده شده است که دارای تیغه های فلزی هستند که اندازه بسیار نازکی دارد و می تواند دمای کلیه قطعات را به صورت مناسبی کنترل نماید و کارایی آن را به میزان قابل قبولی افزایش داده است.

لپ تاپ جدید و به روز شده شیائومی دارای ضخامت بسیار کمی است و با دارا بودن۱۴.۸ میلی متر ضخامت به عنوان یک لپ تاپ باریک شناخته می شود. شیائومی در طراحی لپ تاپ های جدید و به روز شده خود به نحوی عملکرده است که دستگاهی بسیار سبک را ارائه دهد و وزن این لپ تاپ ها فقط۱.۳ کیلوگرم می باشد. در خصوص شارژدهی این لپ تاپ ها شیائومی ادعا کرده در صورتی که یک بار شارژ کامل داشته باشند می توانند تا۹.۵ ساعت کار کرده و پاسخگویی داشته باشند.

شیائومی در مورد می نوت بوک۱۳.۳ اینچی خود سیستم عامل اصلی ویندوز۱۰ را به کار گرفته است و مدل های خانگی این لپ تاپ مجهز به مجموعه آفیس۲۰۱۶ مایکروسافت هستند و با این برنامه قابلیت عملکرد را دارا می باشند. شیائومی این نسخه های به روز شده را در اختیار کاربران و علاقه مندان به محصولات خود قرار می دهد که می توانند از آن ها بیشترین استفاده را داشته باشند.

شیائومی در خصوص قیمت این مدل از لپ تاپ های خود اعلام کرده نسخه ای که به پردازنده Core i5 مجهز است و دارای۸ گیگابایت رم است و در آن از حافظه داخلی به میزان۲۵۶ گیگابایت استفاده شده به قیمت۵۳۹۹ یوآن که معادل۸۴۳ دلار می باشد. کاربرانی که به این لپ تاپ علاقه مند هستند می توانند این نسخه را با این قیمت از وب سایت Mi.com سفارش داده و خریداری نمایند.

شیائومی در خصوص نسخه دیگر لپ تاپ جدید و به روز شده خود که به پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل مجهز است هنوز قیمت دقیقی را اعلام نکرده است ولی کاربران می توانند انتظار محصولی با قدرت بسیار بالا و کاربردی را داشته باشند که در مقایسه با نسل پیش از آن دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago