#


چیدمان میز گرد در منزل

31 جولای 2018 بدون نظر 2551 بازدید

چیدمان میز گرد در منزل

چگونه میز گرد داخل منزل را تزئین کنیم؟

میزهای گرد همیشه دکوراسیون را زیبا و خاص می کند و شاید به همین دلیل است که طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. میزهای گرد می توانند به عنوان میز عسلی، میز ناهار خوری، میزهای جلو مبلی و… باشند. ولی علاوه بر جذابیتی که این میزها دارند ولی برخی از افراد با تزئین و چیدمان آن ها مشکل دارند. شاید به خاطر فرو دایره ای شکلی که دارد سبب شده است تا نتوانیم به راحتی انواع وسایل مخصوصا آن هایی که گوشه دار هستند را بر روی این میزها قرار دهیم. در ادامه قصد داریم چند نمونه از چیدمان گوناگون بر روی انواع میزهای گرد را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین چیدمان برای میزهای گرد

از جمله راه هایی که برای چیدمان میز گرد بسیار موثر است این است که در اولین مرحله به صورت بصری، یک مثلث بر روی سطح میز ایجاد کنید. پس از آن سعی کنید وسایل و لوازم تزئینی خود را طوری کنار یکدیگر قرار دهید که در این مثلث قرار بگیرند. فرقی نمی کند که این وسایل دارای چه فرم و شکل ظاهری است، تنها چیزی که مهم است این است که موقع قرار دادن آن ها کنار هم، باید یک مثلث را ایجاد کنند.

با یک نقطع اصلی شروع کنید

پیشنهاد می شود در آغاز یک نقطه اصلی و یا یک مرکز توجه بر روی میز ایجاد کنید. به طور معمول گل های تازه و سرسبز می توانند به عنوان یک عنصر پر جنب و جوش طبیعی برای این امر مناسب بوده و سبزی و زیبایی را به محیط می بخشد.

استفاده از اشکال مختلف

قطعاً به کار بردن وسایل دکوری گوناگون با شکل و فرم های متفاوت باعث شده است تا کار شما سخت تر شود و همینطور زیبایی لازم را ایجاد نمی کند. لذا بهتر است وسایل را به سه دسته  تقسیم کنید و سعی نمایید که آن ها را در این سه گروه قرار دهید. به عنوان مثال شما می توانید علاوه بر گلدان از یک سینی مستطیل شکل و دو دکوری فلزی پایه استفاده کنید.

تزئین میز گرد دو طبقه

در صورتی که میز گرد شما دارای دوطبقه است، برای طبقه ی پایین باید از ترفندهای دیگری استفاده کنید. زیرا وسایل در طبقه پایین مانند طبقه بالا خودنمایی نمی کند. پیشنهاد می شود از وسایل بزرگ تر برای طبقه ی پایین میزتان استفاده کنید.

نکات تزئین میز گرد منزل

نکته اول: برخی از افراد علاقه دارند که همه چیز را در چیدمان منزل شان تقارن و تعادل داشته باشد. به این شکل که شما دیگر مثلث بصری به کار نمی برید، بلکه دسته کتاب ها و یا وسایل شبیه به یکدیگر را به شکل دایره وار در اطراف گلدان وسط میز قرار می دهید.

نکته دوم: در صورتی که سینی های دایره ای را می پسندید می توانید آن ها را وسط میز بگذارید و دیگر اشیا و دکوری ها را داخل آن بپیچید. برا اینکه جذابیتش افزایش پیدا کند بهتر است سینی حداقل 1.2 میز شما را اشغال کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *