برش شمالی شرقی کلیسا
برش شمالی شرقی کلیسا
در برش شمالی شرقی کلیسا در حالی که می توان استدلال نمود که چنین ارایشی عابد را از انحراف در قبال فضای روشن حفظ می کند و این به نظر پاسخی بسیار ادبی می رسد. تعمیم به ساختن محراب یا تنها عنصر پیشین به ترتیب فضایی و قرار دادن ان دقیقا در نقطه ناپدید شدن ، به سادگی طراحی را بسیار مشخص با تمرکز بر ناظر مفسر می سازد.
مکان محراب
وبالعکس تعمیم به فشردن مکعب ها در گوشه ها برانگیزنده است، زیرا این روند در بر گیرنده ویژگی ایده ال انهاست و ان ها را در قبال چیزی مانند عمل متقابل راهبان و حضار با اشاره به مطالب بالا تطبیق می دهد.
این بدان معنا است که مکان محراب در شکاف بین فضاها است تا در مرکز فضا همچنین ،تمرکز قطری ادعاها را به شکل ایده ال تخفیف داد و طرح را تبدیل به مرجعی مبهم به مستطیلی ساختن می کند .(و از این رو مساعد است اگر این اتاق ها ی مشخص با الگوهایی سایه و روشن ایجاد شود که نقش انها واژگون سازی هندسه در ادامه نشان داده می شود).
برش هایی در مکعب ها برای محل ویژه ی مریم مقدس و ورودیکه در برگیرنده این روند ایده ال است با این توجه به زمین و سایر مکان ها ارزیابی می شود، در حالی که در اتاق های مشخص با سایه و روشن حمایت می کند.
نورپردازی
نور پردازی غیر مستقیم و منتشر ایده ال را به شکل متفاوتی سرکوب می کند. تمام وضوح شکل را از بین برده و ان را تبدیل به مکان های مبهم دیوار ها و سقف ها تبدیل می کند زیرا به دلیل اینکه منبع ان طبیعی است .
توالی خورشیدی نور و فصل ها را حفظ می کند. و زیرا این روش نورپردازی همچنان شامل جداسازی دیوارها و سقف است، شروع به مشخص نمودن موثر مکعب ها در طرح های جدا گانه می کند
دیدگاهتان را بنویسید