#

کروز
1 مارس 2017 بدون نظر 779 بازدید

کروز

کروز و کنترل آن

انچه جالب است «کروز» منبع نور اصلی در مرکز به عنوان افق عمودی توصیف می کند. این  منبع نوری است که کنترل می کند.

این منبع نوری است که کنترل می کند چگونه فضا درک شده ودر مقابلش درخشش نسبی و از این رو قابل وضوح بودن بقیه تالار اندازه گیری می  شود.

(بخش بالایی نور به خوبی منبع درخشش است اما به دلیل ارتفاع چشم بالایی است و از این رو دید کانون در تالار با این مقیاس ، دردسر ساز نیست.

در حضورش سطح سقف مدوله شده و دیوارها به سایه می رسند) حس او از نور خورشید عمودی در ظهر مانند نور یکسان است(در دیدگاه او، نوری که اشیاء را روشن می کند مانند اشیاء است) وتعیین می کند چرا تمایل نورپردازی تقریبا غیر ممکن بود.

تمایل به ایجاد نور در بلال بود که خود را به شکل دایمی اطمینان از کمک به خلق نور بدون سایه ورای مرکز تالار نشان می دهد.

جدای از نور و باد و نمادهای نفس گیر از بیرون اقیانوس ، تالار مرحله ی تطابقی را برای گردهمایی ها ایجاد کند.

در حالی که در اصل انتخاب ورودی ها را نشان داده وهنوز اصوات جایگزین را همان طور که اشاره شد ارایه می دهد، نور مرکزی می تواند مجدد استفاده شوند تا فضا را تغییر دهد ونوری که به کاربران ارایه می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *