چهار پروژه در قسمت بالایی شهر ,مجموعه ای از سازه ها ی فضای باز وجود دارد که روی رابطه بین فضای بیرونی و درونی، زمینه نور، شکل ساخته شده و اسمان در مقیاس شهری تر کار کرده اند.
فضای گردهمایی کلیسای بدون دیوار با ارایه ای از ستون های چوبی و سایه ایجاد شده بین انها با بامی روشن از بادبان های توری سفید تعیین می شود.
با طرح غیر قائم وشکل ریتمیک و تک رنگ (دیوارهای اجری با ارتفاع مشخص متشکل از چند واحد که هر یک طاق یکسانی در طرح دارند) قصر طلوع و غروب بیان مبهمی از باز و بسته بودن ، اغاز و پایان و رفع نظم معمارانه ارایه می کند.
چشم اندازی از دیوارهای 2/2 متری (اتاق های با بام هایی از جنس اسمان)نمای گسترده بود افق را جشن می گیرد که از سطح بالای صخره در دسترس است.
در سمت دارای سقف، مجموعه جایگزین باغ برای جلسات عمومی، فضای بیرونی قصر با دیوارها و بام هایی همراه است که صرفا مرتبط با نقش ایفایی وسایل در شرایط مباحثه پر ثمر است.
در اینجا چشم انداز از وسایل ثابت در مقیاس کوچک موقعیت ها یی را برای نشستن جلسات غیررسمی ارایه می کند که ابعاد و ارایش ان ها ایده ای را نشان می دهد که هر کس در چنین فضایی باید قادر باشد به شکل طبیعی دیگری بنگرد.
اندیشه های معماری هم همانند بسیاری از زمینه های دیگر دچار تغییر شده است و…
گرایش هایی بعد از دوران مدرن به وجود آمدند که نواقص اندیشه های مدرن را…
با عمیق نگریستن درسبک ایرانی اسلامی می توان به توجه معماران به سمت حیاط ها،…
این که نقش طراح دقیقا در پروژه چیست، شاید سوالی باشد که جنبه های زیادی…
زمینه گرایی پیوندی بین زمین و محیط زندگی است و یا به عبارت دیگر محیط…
اگر منزل شما دارای پذیرایی مستطیل شکل است بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.…