بهترین کرم برای بهبود پوست سوخته شما در برابر خورشید

هرگز پوست شما در مقابل آفتاب سوخگی محافظت نخواهد شد – حتی زمانی که از بهترین و گران ترین عینک های دودی و کلاه های نقاب دار استفاده میکنید – درست وقتی که در کنار ساحل ، بهترین مکان برای استراحت و چرت با شلوارک 🙂 ، کنار همسر خود چرت میزنید و هنگامی که بلند می شوید از فرط سوختگی به شدت عصبانی میشوید .

این دقیقا همان اتفاقی است که در طول آخر هفته گذشته برای خودم رخ داد ، زمانی که من بعد از حدود 20 دقیقه خواب ، بیدار شدم ، متوجه شدم که پوست شکمم کاملا سرخ شده و سوخته است . معمولا من به جز سیگار با چیزه دیگری آرام نمی شوم اما این بار تصمیم گرفتم این کرم معجزه آسا را که یکی از دوستانم به من پیشنهاد کرده بود بخرم و امتحان کنم .

شناسنامه محصول :

این محصول توسط Dr . Elena Ocher ، که یک متخصص مغز و اعصاب ، متخصص بیهوشی و متخصص درد ااست ، کرم شفا دهنده Chuda (چودا) را با  ترکیبی از مواد تشکیل دهنده گرده گل کاج و پروپولیس ( که برای درمان زخم به کار می رود) ساخته است . هنگامی که این محصول به پوست آفتاب سوخته اعمال و مالیده می شود ، روند بهبود سوختگی را به طرز چشمگیر و باور نکردنی سرعت می بخشد .

از آنجایی که مواد اولیه آن نوعی موم ضخیم مانند AquaPhor می باشد ؛ شما باید قبل از مالش آن بر روی پوست خود ، به اندازه یک قاشق چایخوری بین انگشتان خود را گرم کنید تا راحت تر بتوانید بدون هیچ گونه هدر رفتن محصول کرم چودا را روی سوختگی خود اعمال کنید . در این مورد نترسید و به ما اعتماد کنید !

من به اندازه دو قاشق  جمع و جور ، کرم چودا را روی شکم خود مالاندم و به رخت خواب رفتم . بعد از هشت و نیم ساعت ، که من از خواب بیدار شدم ، هنگامی که شکمم را بررسی و چک کردم به طرز عجیبی هیجان زده و شوکه شدم .  مانند یک کودک که برای اولین بار دکمه شستشو خود را کشف کرده بود 🙂 ؛ سوختگی به طور قابل توجهی از بین رفته بود ، از یک آتش سوزی مهیب جنگل به یک شعله فندک تبدیل شده بود . (مگر نحوه بهبود و ریکاوری پوست من چگونه است؟)

قیمت :

شما احتمالا تعجب می کنید که چگونه همچین چیزی ممکن است ؟ خوب ، کرم معجزه آسایی که توسط نابغه های پزشکی به ارمغان آورده شده ، ارزان نیست . هزینه یک پک کامل آن 150 دلار برای 1.7 اونس است … خوشبختانه ، این کرم بی نظیر را در اندازه های کوچک تر و مناسب تر نیز با قیمت 80 دلار عرضه کرده اند ، حتی شما می توانید برای شیشه 0.5 اونسی 15 دلار ناقابل بپردازید و با خیال راحت به تعطیلات آخر هفته خود در سواحل هاوایی بپردازید حتی با شلوارک .

حسین

Recent Posts

ورم پلک و درمان آن

ورم پلک غالبا با سایر ناراحتیهای چشمی همراه است (البته نه همیشه). بنابراین، هنگامی که…

5 سال ago

بیماریهای قارچی و درمان آن

اگر بر حسب اتفاق، مبتلا به نوعی بیماری قارچ شوید (که البته تعداد مبتلایان به…

5 سال ago

هر آنچه باید درباره مراقبت از پوست بدانید

۵۰ سال پیش متخصص پوست نمی توانستند تغییرات عمده ای در پوست بوجود بیاورند. آنها…

5 سال ago

خشکی پوست و روش های جلوگیری از آن

صرف داشتن پوست خشک ، در برخی شرایط امتیازی است که مشکلات رایجی نظیر اکنه…

5 سال ago

پزوریازیس چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

روزی از یکی از متخصصان پوست پرسیدم: چرا شما هرگز در مورد پزوریازیس حرفی نزده…

5 سال ago

اثرات مخرب خورشید بر پوست و راهکارهایی برای کاهش آن

خطرات آفتاب در روزهای آفتابی و زیبا، قرار گرفتن در نور خورشید معنایی همراه با…

5 سال ago