Categories: زیبایی پوست

تاثیر ویتامین C روی پوست

چرا برخی خانم ها به طور ناگهانی از پماد ویتامین C بر روی صورتشان استفاده می کنتد؟

احتمالا شما از قبل می دانستید که ویتامین C برای سیستم ایمنی بدن شما چه کار می تواند بکند ، اما آیا می دانید ویتامین C موضعی برای پوست شما چه فواید و اثراتی دارد ؟ خوب ، برای مبتدیان ، این بسیار عجیب و نادر است که ویتامین C میتواند برای همه افراد سحر و جادو کند – بدون توجه به سن ، نژاد و نوع پوست شان -؛ لذا ویتامین C یک عامل بسیار مهم در مراقبت از پوست بسیار حساس شما است ، بنابراین ما در این پست بسیار ویژه شما را با آت بیشتر آشنا میکنیم .

ویتامین C از بین برنده ی لکه های خورشیدی و زخم های آکنه است . هنگامی که در سرم یا کرم قرار می گیرد ، ویتامین تولید رنگدانه را مهار می کند ، به طوری که هر دوی رنگ ها روشن تر و لطیف تر می شود.این ویتامین پوست خراشیده و مرده را زنده می کند. ویتامین C محصولات جدید کلاژن را تحریک می کند و چهره شما را روشن تر و محکم تر می کند.

ویتامین C جنگنده عالی با چین و چروک پوست است. آیا می خواهید یک برنامه ضد پیری و شادابی و سرحالی برای پوست خود بریزید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید ؟ ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که در برابر اشعه ماوراء بنفش و آسیب های رادیکال آزاد پوست شما را حفظ می کند که این ها دو عامل عمده پیری زودرس است.

ختم کلام : هر کس می تواند از منابع متفاوت ویتامین  C در رژیم مراقبت از پوست خود استفاده کند . فقط مطمئن شوید که آن به درستی بسته بندی شده باشد ،چرا که ویتامین C به عنوان ماده ای شناخته شده است که در معرض معرض نور خورشید مستعد بی ثبات شدن است. (ما بسته های جداگانه مهر و موم از Clinique را پیشنهاد میکنیم ، اما شما همچنین می توانید هر سرم ویتامین C را که در یک بطری شیشه ای رنگی ظاهر می شود انتخاب و تهیه کنید.)هر روز صبح یک لایه از آن را در زیر کرم های ضد آفتاب بمالید تا از مزایای روشن کننده گی پوستتان بهره مند شوید .

حسین

Recent Posts

ورم پلک و درمان آن

ورم پلک غالبا با سایر ناراحتیهای چشمی همراه است (البته نه همیشه). بنابراین، هنگامی که…

5 سال ago

بیماریهای قارچی و درمان آن

اگر بر حسب اتفاق، مبتلا به نوعی بیماری قارچ شوید (که البته تعداد مبتلایان به…

5 سال ago

هر آنچه باید درباره مراقبت از پوست بدانید

۵۰ سال پیش متخصص پوست نمی توانستند تغییرات عمده ای در پوست بوجود بیاورند. آنها…

5 سال ago

خشکی پوست و روش های جلوگیری از آن

صرف داشتن پوست خشک ، در برخی شرایط امتیازی است که مشکلات رایجی نظیر اکنه…

5 سال ago

پزوریازیس چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

روزی از یکی از متخصصان پوست پرسیدم: چرا شما هرگز در مورد پزوریازیس حرفی نزده…

5 سال ago

اثرات مخرب خورشید بر پوست و راهکارهایی برای کاهش آن

خطرات آفتاب در روزهای آفتابی و زیبا، قرار گرفتن در نور خورشید معنایی همراه با…

5 سال ago