#


چگونه چهره ای زیبا و جذاب بدون آرایش داشته باشیم ؟

چهره بدون آرایش
4 ژوئن 2017 بدون نظر 735 بازدید

چگونه چهره ای زیبا و جذاب بدون آرایش داشته باشیم ؟

چگونه چهره ای زیبا و جذاب بدون آرایش داشته باشیم ؟

لوازم آرایش نمی تواند درون افراد را زیبا کند . در مقابل زنانی که زیبایی خود را بدون آرایش نشان می دهند خیلی ها هم هستند که با استفاده از لوازم آرایش زیبا به نظر می رسند . حال بیایید بدانیم راز زیبایی این بانوان در چه چیزی می باشد و چگونه خود را بدون آرایش اینگونه زیبا و جذاب می کنند ؟

اعتماد به نفس دارند

اکثر خانم ها وقتی از اعتماد به نفس شان صحبت می شود سریع به ظاهر خود اشاره می کنند . خیلی از بانوان اعتقاد دارند که استفاده از لوازم آرایش می تواند آن ها را جذاب تر و زیباتر کند و باعث می شود که اعتماد به نفس شان بالا رود .

اما کسانی که واقعاً اعتماد به نفس دارند کسانی هستند که بدون استفاده از لوازم آرایش ، خود واقعی شان را نشان می دهند . این بانوان می دانند که چگونه پوست خود را بپذیرند .

پوست سالم تر خود را به رخ می کشند

آیا می دانستید که لوازم آرایش از چه مواد شیمیایی ای تشکیل می شود و این مواد چه ضضری به پوست شما وارد می کند ؟ پس به این نتیجه می رسیم که خانم هایی که لوازم آرایش استفاده نمی کنند پوست سالم تری دارند . پوست آن ها به راحتی نفس می کشد و چون از این مواد استفاده نمی کنند مراقبت بیشتری از پوست خود می کنند .

زیبایی واقعی شان را با کمال میل در آغوش می کشند

چهره بدون آرایش

چهره بدون آرایش

وقتی خود واقعی تان باشید اساساً زیبا به نظر می آیید و زیبایی باطن تان شکوفا می شود ، باطن با استفاده از لوازم آرایش شکوفا نمی شود . خانم های زیبا این موضوع را می دانند ، پس از آرایش کردن فاصله می گیرند . این موضوع را بدانید که هر چه طبیعی تر باشید زیباتر به نظر می رسید .

ساده پوش هستند

با اینکه این خانم ها همیشه برای بیرون رفتن حاضرند ولی خیلی فعال هستند . آن ها از خراب شدن آرایش شان در مقابل آفتاب و باران نمی هراسند . آن ها خیلی خوب شرایط را ارزیابی می کنند و همین امر باعث می شود از شرکت در هر ماجرایی خسته نشوند .

اغلب یک ذهن باز دارند

امکان دارد بگویید که ای چه ربطی به موضوع دارد . خانم هایی که برای یادگیری چیزهای جدید ذهن شان را باز می کنند دنیا را با چشمانی باز می بینند و به دور از خودبینی جهان را چیزی بیشتر از یک صورت زیبا می بینند .

می دانند چطور پس انداز کنند

همان طور که آن ها اعتماد به نفس دارند که بدون هیچ آرایشی بیرون بروند و هر کاری انجام دهند همان طور هم آن قدر باهوش هستند که اضافی خرج نکنند . لوازم آرایش استفاده نمی کنند و مبلغی هم برایش پرداخت نمی کنند . پس طبیعی است که پول بیشتری پس انداز می کنند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *