#


چهره ای زیبا و بدون غبغب

غبغب
6 ژوئن 2017 بدون نظر 589 بازدید

چهره ای زیبا و بدون غبغب

چهره ای زیبا و بدون غبغب

در ابتدای امر بهتر است بدانیم اصولاً غبغب چیست و چه مضراتی برای چهره ی زیبای شما دارد . غبغب لایه از چربی زیر پوستی در اطراف گردن است که به پایین افتاده و باعث ایجاد چروکی می شود که موجب می گردد این گونه به نظر برسد که فرددارای چانه دیگری نیز می باشد . امروز ما می خواهیم در این مطلب به رفع غبغب و انواع راه های درمانی آن بپردازیم .

انواع درمان غبغب

درمان و از بین بردن غبغب راه های گوناگونی دارد که عبارتند از :

درمان با لیزر

جدیدترین فناوری که در حوضه لیزر به وجود آمده کاهش زمان جراحی به یک عمل 20 دقیقه ای و بدون نیاز به برداشتن پوست و چربیاضافه و بدون نیاز به بستری شدن و بدون جای زشت زخم می باشد . این روش یکی از راه های رفع غبغب است که به مردان و زنان این امکان را می دهد که غبغب یا گردن بوقلمونی خود را بدون نیاز به برداشتن پوست اضافه رفع کنند . لیفت گردن با کمک لیزر از فسرده سازی پوست با کمک لیزر استفاده کرده تا بتواند ذخایر کوچک چربی را بردارد در حالی که پوست اطراف را فشرده کرده و موجب بهبود کیفیت آن می شود .

برطرف کردن غبغب با لیزر یک روش برای بهتر دیده شدن گردن شما می باشد . این روش ها می توانند شامل موارد زیر باشند :
1- برداشتن پوست اضافه
2- برداشتن یا جرح و تعدیل عضلات گردن
3- لیپوساکشن برای از بین بردن چربی اضافی
4- تزریق بوتاکس برای رفع مشکلات از طریق پر کردن یا استفاده از گردن بند

درمان با لیپولیز

یک روش غیر تهاجمی برای رفع و از بین بردن غبغب لیپولیز تزریق با مزوتراپی می باشد که نیاز به چندین بار تزریق مقدار کم ترکیبات فعال به ناحیه تحت درمان در زیر پوست دارد که به نظر می رسد چربی را آب را کرده و آن را از بدن خارج می سازد و در کوچک کردن غبغب بسیار مؤثر است . نظریه ای که در پس لیپولیز قرار دارد این است که ترکیبات به همراه یکدیگر باعث تبدیل شدن چربی به مایع و حل شدن و محو گردیدن آن از بدن می گردد .

ممکن است با توجه به شرایط بالینی خاص ترکیبات مختلفی که شامل ترکیبی از ویتامین ها و داروهای خاص می باشند مورد استفاده قرار بگیرند . این امر میتواند یک درمان مؤثر برای از بین بردن توده های چربی روی صورت ، گردن و بدن باشد . این روش های درمانی بر خلاف جراحی معمولاً ساده هستند و به زمان بهبودی پس از عمل و یا بانداژ کردن و یا حتی چانه بند هیچگونه نیازی ندارند و بیهوشی در این روش درمانی ضرورتی ندارد .

غبغب

غبغب

کاربردهای آرایش که لیپولیز تزریقی در کلینیک ها دارد عبارت است از برداشتن توده های کوچک ، پایدار و نامطلوب چربی این که در مقابل رژیم تمرینات ورزشی مقاومت بسیاری دارند ، کاهش پف پلک پایین و ناحیه غبغب بر پیکر تراشی و محدود کردن برجستگی های بدن استفاده از روش لیپولیز برای کاهش وزن هیچ عنوان مناسب نمی باشد و برای اینکه نتایج بهینه ای بدست آوریم باید با یک سبک زندگی سالم که شامل تمرینات محسوس و برنامه رژیم غذایی همراه است پیش برویم . برخی از ذخایر خاص چربی برای درمان مناسب هستند در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند . امکان دارد گاهی برای نتایج بهتر لیپولیز یا لیپوساکشن با کمک بی حسی موضعی ترکیب شده و به کار برود .

درمان با جراحی

اگر احساس می کنید با وجود تمام رژیم ها و تمرینات ورزشی که انجام داده اید و به طور کامل تناسب اندام دارید ولی بازهم غبغب تان از بین نرفته است این چنین به نظر می رسد که جراحی غبغب گزینه مناسبی برای خلاص شدن یکباره و همیشگی از شر غبغب خواهد بود .
غبغب بر اثر جمع شدن چربی در زیر صورت به وجود می آید درست مانند هر قسمت دیگری از بدن همچون شکم و باشن .

این ذخایر چربی به دلیل کم تحرکی و چاق و لاغر شدن های پی در پی به وجود می آید که چربی زیر چانه را پایدارتر و از بین بردن آن را بسیار سخت تر می کند . درست است که چاقی تنها دلیل احتمالی ذخیره شدن چربی اضافه در زیر چانه و یا همان غبغب نیست ولی وراثت هم یکی از عوامل پیدایش غبغب می باشد . توان هرفردی در سوزاندن چربی می تواند تأثیر گرفته از سبک زندگی او ، ساختار ژنتیکی که فرد از والدینش به ارث می برد و هورمون های موجود در بدن او در دوره های خاصی از زندگی او مانند بلوغ و یائسگی باشد .

هزینه لیپولیز

هزینه ای که لیپوساکسن دارد با توجه به شماری از عوامل به میزان زیادی متفاوت است ولی یکی از متغیرترین مسائل در آن اندازه ناحیه انتخابی و میزان زمان ورود نیاز برای برداشتن از آنجا که چانه ناحیه نسبتاً کوچکی است هزینه جراحی غبغب خیلی کمتر از ناحیه بزرگتری همچون شکم می باشد . از آنجایی که لیپوساکشن چانه و لیپوساکشن غبغب می تواند بدون بیهوشی کامل هم صورت بگیرد بیمار برای هزینه درمان غبغب و چانه ، پرداخت هزینه اضافی متخصص بیهوشی را نخواهد داشت .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *