#


6 عادت که برای داشتن پوست سالم و براق باید ترک کنید

پوست سالم
22 جولای 2017 بدون نظر 471 بازدید

6 عادت که برای داشتن پوست سالم و براق باید ترک کنید

6 عادت اشتباه بهداشتی پوستی شما که در رسیدن شما به پوست سلامت و درخشان اخلال ایجاد می کند.

بهبود چهره شما آسان تر از چیزی است که فکر می کنید.

عادت های بد زیبایی

مطمئنا، شما می دانید ملزومات مراقبت از پوست شما: پاک کردن آرایش، شستن و مرطوب کردن دو بار در روز، خوردن خوب و رساندن آب کافی به بدن است. اما آیا عادت های خوب خود را با رفتار بد پوست از نا کار آمد می کنید؟ متخصص پوست دکتر لیس کولت از دانشکاه DLK در خیابان در تورنتو بدترین عادت های که برای پوست ما مضر است و باید کنار بگذاریم را با ما درمیان می گذارد.

1. کندن ضایعات پوستی

دکتر کلت گفت: از کندن ضایعات پوستی جدا خودداری کنید. دکتر کلالت می گوید: “کندن می تواند باعث بروز آلودگی و عفونت شود” و او می گوید: “پوست به درستی درمان نمی شود.” مهم است که توجه داشته باشیم که ضخم های جوشی به علت کندن جوش ها است و خود جوش زدن های پوست. پس برای پوست تمیزتر پوست خود را دست کاری نکنید.

2. برنزه کردن زیر نور خورشید

دکتر کلت می گوید: “برنزه شدن زیر نور خورشید باعث ایجاد سرطان پوست و پیر شدن می شود.” در مورد اینکه آیا تختخواب های برنزه یا نور خورشید طبیعی بدتر است یا نه، او پاسخ ساده ای را برای این سوال می دهد: “هر دو بد هستند!” دکتر کلته پیشگام قوی استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب است که اس پی اف 30 یا بالاتر باشد “چه بهار، تابستان، پاییز و زمستان . “

3. استخراج ها

به گفته دکتر کلت، از بین بردن جوش، در صورت یا جاهای دیگر بدن در کلینیک ها یا به صورت خصوصی در خانه، عامل اصلی ایجاد کیست، عفونت و زخم است – و او توصیه می کند که این کار را به هیچ وجه انجام ندهید. استخراج می تواند به بافت پوست اطراف ضایعات آسیب برساند و تنها اثر کوتاه مدت دارد. دکتر کلت می گوید: «مطالعات نشان داده اند که جوش های سر سیاه ظرف 48 ساعت دوباره پر می شوند.

4. پوست بیش از حد مرطوب آکنه

دکتر کلت می گوید: بسیاری از افراد مبتلا به جوش پوست خود را خشک می پندارند و با استفاده از لوسیون یا کرم برای مرطوب کردن چهره خود اقدام می کنند. در واقع، او می گوید، این کار  ممکن است وضعیت را بدتر کند و در واقع موجب شکستگی لایه های پوستی شود. او پیشنهاد می کند که افرادی که پوست مبتلا به جوش دارند از ژل ها برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کنند، بهترین گزینه ژل بدون روغن که اکثر مواد سازندش از آب است.

5. دستگاه های خانگی مراقبت از پوست در خانه

افرادی که ماشین یا دستگاه برای اصلاح پوست خریداری می کنند، اغلب به طور کامل نمی دانند چگونه از آنها استفاده کنند. دکتر کلت می گوید که فرد معمولی با دستگاه بر روی پوست “بسیار پرخاشگر” است. استفاده اشتباه از این ابزارها می تواند منجر به تحریک پوست یا آسیب شود.

6. استفاده بیش از حد از محصولات مراقبت از پوست

دکتر کلت می گوید که بسیاری از ما محصولات فراوانی را به پوست اعمال می کنیم که می تواند مشکلات بیشتری را که باید حل شود ایجاد کند. زنان گاهی اوقات چندین سرم، لوسیون و تونر را برای مقاصد ضد پیری روی پوست قرار می دهند. دکتر کلت توصیه می کند برنامه سلامت پوستی خود را با تایین کردن یک محصول مبتنی بر ویتامین A برای روز و یک ویتامین B برای شب ساده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *