#


روش هایی برای داشتن پوست سالم و زیبا

پوست سالم
5 آگوست 2017 بدون نظر 473 بازدید

روش هایی برای داشتن پوست سالم و زیبا

سلامت و زیبایی پوست مهم است و استفاده از راه های طبیعی و سالم کلید موفقیت

پوست بزرگترین و مسلما زیباترین ارگان بدن شما است. این ارگان نشان دهنده سلامت شما با دقتی حیرت انگیز است، بنابراین با آن درست رفتار کنید، با تمیز کردن و تغذیه مواد مغذی سالم آن را سالم نگه دارید. شما نیازی به رفتن به دنبال لوازم آرایشی کمیاب و یا سفارش کرم های گران قیمت، لوسیون، و پاک کننده های پوستی ندارید، زمانی که شما دارای ثروت “خودم انجام می دهم” هستید و درمان و ترفندهای مراقبت از پوست خود را در خانه انجام می دهید.

اکثرا دلیل بد بودن پوست خود را می دانند

اکثر افراد می توانند دلایل پوست ناخوشایند یا روغنی خود را از برخی عادت های ناسالم مشخص کنند. با این حال این کمبود محافظت در برابر طیف گسترده ای از SPF 30 است و یا خوابیدن با آرایش که موجب آسیب به بدن شما می شود.

هر آنچه می خورید مستقیم به پوست تاثیر دلرد

لایه بالای پوست مرده است، بنابراین انسداد، مانند آرایش قدیمی، خاک و عرق می تواند انباشته شود و برای لایه های پایین تر با اکسیژن و مواد مغذی ضروری رشد را سخت می کند، اگر چه این امر بیشتر از آنچه که بدن هضم می کند نشات می گیرد. به همین دلیل است که شما هر آن چیزی که می خورید و نوشیدید بهاندازه همان چیزی روی چهره خود قرار می دهید مهم است.

با ترکیب روش های حفاظت با تغذیه و روال های بهداشتی، پوست شما با گذشت زمان، پاک تر و سالم تر می شود. شروع به مراقبت از خود و اعمال و مصرف محصولات طبیعی و مواد غذایی مفید برای بدن خود کنید. مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت شخصی خود 26 ثانیه طول می کشد تا وارد جریان خون شوید. این 16 حقه زیبای طبیعت را برای سلامت روزمره پوست بخوانید:

1. حوادث سوختگی در خانه

آیا تا به حال خود را با اتوی مو، ظرف غذا یا کتری چای سوزانید؟ به جای استفاده از یخ برای سوختگی های جزئی، از عسل خام یک لایه ضخیم روی آن بمالید. این بلافاصله باعث  توقف سوزش می شود اما همچنین حفاظت ضد باکتری را در حین هیدراته نگه داشتن پوست می کند.

2. لایه برداری پا

اگر شما پای خشن، خشک و یا ترک خورده دارید ، شما نیاز به یک لایه بردار قوی تر نسبت به لایه بردار چهره دارید. مخلوط 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای به نصف فنجان روغن نارگیل و ترکیب آن را به پاهای خود بمالید. سپس با یک دستمال گرم تمیز کنید. این کمک خواهد کرد که بسیاری از پوست مرده را از طریق یک روش ملایم اما موثر بردارید.

3. حذف مو بدون تیغ

اصلاح کردن پاها، زیر بغل و پشت ها می تواند به پوست آسیب برساند اگر اغلب بدون جراحی مناسب یا ژل اصلاح انجام شود. در عوض، 1 قاشق غذاخوری ید 2 درصد با یک فنجان روغن کودک مخلوط کنید و آنرا در منطقه حذف مورد نظر قرار دهید. اجازه دهید این مخلوط فقط برای پنج دقیقه بدون جریان آب روی پوست بماند. سپس، به آرامی با یک پارچه مرطوب پاک کنید، و با مخلوط مو بدون درد و یا آسیب احتمالی جدا می شود.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *