#


برای لاک زدن حرفه ای چه تکنیک هایی به کار ببریم؟

لاک ناخن
29 ژوئن 2017 بدون نظر 759 بازدید

برای لاک زدن حرفه ای چه تکنیک هایی به کار ببریم؟

برای لاک زدن حرفه ای چه تکنیک هایی به کار ببریم؟

بسیاری از خانم ها هستند که علاقه زیادی به لاک زدن دارنداما چون ناخن هایشان جنس خوبی ندارند و دیر تر بلند می شوند و یا پس از کمی بلند شدن زود می شکنند بسیار احساس نارضایتی می کنند و حتی به فکر کاشت ناخن می افتند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای زیبایی ناخن های خود تلاش بسیاری می کنید و ترجیحا به سراغ روش های طبیعی و معمول می روید و به دنبال روش های مصنوعی زیبایی همچون کاشت ناخن نیستید باید اصول لاک زدن را رعایت کنید تا به ناخن هایی خوش فرم و زیبا دست پیدا کنید.

اصول لاک زدن ناخن

استفاده از آبلیمو

برای آنکه بتوانید ناخن های خود را سفی و محکم تر کنید بهترین کار استفاده از آبلیمو است.
شما باید هر روزی یک مدت زمان ده دقیقه ای را برای قرار دادن ناخن های خود در آبلیمو اختصاص دهید و پس از طی شدن این زمان آن ها را آب بکشید.

لاک زدن به صورت لایه لایه

افرادی که ناخن هیشان کوتاه است اولین کاری که باید انجام دهند این است که یک لایه لاک روی ناخن های خود بزنند و اجازه دهند کامل خشک شود.

زمانی که لاک ناخن هایشان کامل خشک شد یک بار دیگر بر روی ناخن های خود لاک بزنند و تلاش کنند کهاین لاک زدن به صورت یکدستی باشد و لاک خیلی خوب و مرتب بر روی ناخن ها بنشیند.

لاک بر روی نوک ناخن های کوتاه

لاک ناخن

لاک ناخن

برای اینکه ناخن های کوتاه خوش فرم به نظر برسند و کئتاهی آن ها کمتر حس شود بهترین کار این است که بر روی نوک این ناخن ها یک لایه لاک زده شود تا برجستگی و برآمدگی این قسمت بیشتر به چشم بیاید و باعث زیبایی ناخن ها نیزبشود.
افرادی که ناخن های کمی بلند تر دارند باید بعد از اینکه لاک ناخن هایشان خشک شد به صورت تمیز و یکدستی یک لایه دیگر لاک بر روی ناخن های خود بزنند.

افرادی که ناخن هایشان سریع می شکند بهتر است از لاک زدن جند لایه استفاده کنند چرا که این کار باعث مقاومت بیشتر ناخن هایشان در برابر شکنندگی می شود.

باید توجه داشته باشید که کار چند لایه لاک زدن ناخن ها باید خیلی تمیز و یکنواخت صورت بگیرد و لازم است که برای رسیدن به ناخن هایی زیبا هر بار پس از لاک زدن اجازه دهید لاک ناخن هایتان کاملاً خشک شود و پس از آن لایه بعدی را اضافه کنید.

زمانی که کار لاک زدن ناخن ها به پایان رسید می توانید مرحله نهایی کار را با یک لاک بیرنگ که موجب درخشانی و شفافیت ناخن ها می شود استفاده کنید.

استفاده از لاک های بیرنگ علاوه برشفافیت ناخن ها باعث می شود یک لایه برای حفاظت از لاک های قبلی به وجود بیاید.
برای ایجاد طرح بر روی ناخن باید این کار را قبل از اینکه لاک بیرنگ به ناخن ها بزنید انجام دهید و پس از آن لاک بیرنگ را بزنید تا زیبایی ناخن هایتان دو چندان شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *