#


لیزر موهای زائد/ چگونگی لیزر کردن موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد
22 سپتامبر 2017 بدون نظر 1055 بازدید

لیزر موهای زائد/ چگونگی لیزر کردن موهای زائد بدن

چگونگی لیزر کردن موهای زائد بدن

در ایالات متحده آمریکا یکی از عمل های زیبایی که زیاد صورت می گیرد لیزر موهای زائد بدن است و دومین عملی که انجام می شود از بین بردن چین و چروک پوست و سیاهی زیر بغل است.

اشعــه لیــزر چیست؟

معمولاً لیزرها دارای نوری تک رنگ و یک طول موج هستند. داخل لیزری که برای از بین بردن موهای زائد بدن تان استفاده می شود نوری وجود دارد که در رنگدانه ملانینی داخل مو زیاد یافت می شود و این نور را جذب خود می کند و باعث از بین رفتن سلول های تشکیل دهنده مو می شوند. موهایی که مشکی و ضخیم تر هستند ملانین بیشتری در خود دارند که این باعث بهتر جذب کردن نور لیزر می ود و بهتر می توانید آن ها را از بین ببرید.

ملانین ها داخل پوست هم قرار دارند و به همین دلیل اگر داخل پوست شخصی ملانین کمتری وجود داشته باشد پوست آن سفیدتر است و باعث می شود که کمتر بر اثر لیزر موهای زائد بدن تان پوست شما دچار سوختگی شود.

وقتی که لیزر با اشعه زیادی به پیاز مو بخورد باعث از بین رفتن آن ها می شود. داخل مو پیگمنت هایی وجوددارد که اشعه لیزر را جذب خود می کنند و این مورد سبب از بین رفتن پیاز مو می شود. انواع لیزرها و منابع نوری که وجود دارد را می توان در نابود کردن موهای اضافی بدن از آن استفاده کرد.

با انجام دادن لیزر برای موهای اضافی بد تان فقط می توانید از تعداد آن ها بکاهید اما این کار نمی تواند موها را به طور دائم از بین ببرد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای در چند جلسه و به چه صورت انجام می شود؟

برای انجام لیزر موهای اضافی بدن اگر فرد بیماری هورمونی نداشته باشد تعداد جلسات ان به 5 تا 7 جلسه و اگر دچار این بیماری باشند دو برابر این جلسات باید صورت بگیرد. این را بدانید که اعدادی که در بالا گفته شد یک عدد تقریبی است و شاید شما زودتر یا دیرتر از این تعداد جلسات نتیجه بگیرید.

تاثیر لیزر فقط بر روی موهایی است که در حال رشد هستند و اثری بر روی موهایی که در آینده رشد می کنند ندارند. پس این درمان برای کسانی که مشکلات هورمونی دارند برای اینکه کمتر موهای زائد در بیاورند لازم است.

در چه مواردی نباید از لیزر کردن موهای زائد بدن استفاده کنیم؟

زمانی که خانمی باردار باشد، وقتی پوست تان را برنزه کرده اید و استفاده از بعضی از داروها باعث می شود که شما را از انجام این کار باز دارد.

عوارضی که در لیزر موهای زائد وجود دارد

به این نکته توجه کنید که درون لیزر موهای اضافی از یک نور تک طول موج استفاده شده است و این عوارض لیزر کردن موهای اضافی همان عارضه نور می باشد. ولی این عوارض زیاد مهم نیست و روی پوست سوختگی و لک به وجود نمی آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *