#


علت حلقه های سیاه و پف زیر چشم

سیاهی و پف زیر چشم
11 ژوئن 2017 بدون نظر 833 بازدید

علت حلقه های سیاه و پف زیر چشم

علت حلقه های سیاه و پف زیر چشم

یکی از علت های سیاهی وف زیر چشم پشت سرهم دیر خوابیدن شبانه می تواند باشد اما فقط این یک دلیل نیست و عوامل دیگری نیز وجود دارد همچون ضخامت و نوع پوست ، رژیم غذایی و افزایش سن با وجود اینکه حلقه های سیاه بر روی پوست روشن بارزتر به نظر می رسند اما پوست های تیره تر هم از این قاعده مستثنی نیستند . در این مسئله پوست زیر چشم نازک تر می شود بطوری که رگ های آبی زیر آن واضحتر می شود . این مسئله باعث ایجاد حلقه سیاه می شود .

اگر چشم هایتان را زیاد چه به دلیل عوامل حساسیت زا در هوا مثل گرد یا اسانس محصولات و یا از روی عادت بمالید تأثیر آن را به این شکل خواهید دید . مخصوصاً در مورد پوست های تیره تر مالیدن زیاد چشم دانه های رنگی پوست محل را افزایش می دهد . رژیم غذایی نامناسب عامل دیگری است که باعث به وجود آمدن سیاهی زیر چشم می شود . از آن جا که سلول های بدن ما از جمله سلول های پوستی ، اپیدرم ، رگ ها و گلبول های قرمز منعکس کننده خوراک ها هستند .

رژیم غذایی پر از مواد فرآوری شده باعث به وجود آمدن اسیدهای چرب اسباع نشده قابل اکسید شدن در لیپید سلول ها می شود . اکسید شدن لیپید این سلول ها باعث ایجاد لکه های تیره دور چشم می گردد .

راه های رفع سیاهی های دور چشم

استفاده از سبزیجات بیشتر و خوابیدن حداقل 7 تا 8 ساعت هر شب می تواند برای از بین بردن این سیاهی ها بسیار مؤثر باشد .

سیاهی و پف زیر چشم

سیاهی و پف زیر چشم

همچنین بهتر است هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید حتی آن هنگام که در خانه هستید . متخصصن پوست می گویند نمی توان ژن

ها را دستکاری کرد اما باید به یاد داشته باشید که نور حتی مدت زمان زیادی کهبا نور موبایل ، کامپیوتر یا نور داخل خانه سروکار دارید با گذشت زمان موجب آسیب پوست می شود . برای اینکه بتوانید با این حالت هر روز مبارزه کنید هر روز به زیر چشم کرم SPF دار بزنید البته زیاد نزدیک به چشم نباشد و شب ها نیز از کرم مرطوب کننده استفاده کنید . برای این کار می توان از روغن نارگیل که همچون شکلات حاوی مقدار زیادی فنولیکپ و فلائونوئید و اسیدهای چرب اشباع شده می باشد که به سلول های اپیدرم رسیده و کمک می کند بسیار کمتر اکسید شوند .

راه حل فوری برای از بین بردن سیاهی

یکی از راه هایی که فوراً این سیاهی را از بین می برد آرایش ساده می باشد .

  • صورت خود را تمیز و مرطوب کنید .
  • ابتدا زیر سازی راانجام داده و سپس چشم ها را آرایش کنید . برای اینکه پودر بهتر ماندگاری داشته باشد از بیس آرایش چشم استفاده کنید .
  • به دنبال مناطق تیره تر بگردید که معمولاً یک نیم دایره ناز میان خط پاک پایین و استخوان گونه است . برای پوشاندن واقعی حلقه های تیره به آرامی با یک برس نرم یا سر انگشت روی پوست تیره کانسیلر بزنید . باید بدانید اشتباه اکثر افراد این است که کل منطقه زیر چشم را کانسیلر می پوشانند که در حقیقت به جای بر طرف کردن حلقه سیاه آن را نمایان تر می کند .
  • مطمئن شوید کناره های آرایش با زیر سازی و آرایش چشم یکسان شود و در نهایت به آرایش سایر قسمت ها ، گونه ها ، لب ها و غیره بپردازید .
  • افزودن هایلات به قسمت های برجسته صورت مثل گونه و تیغه بینی توجه را از حلقه سیاه دور می کند .
  • در مرحله نهایی کار از پودر فیکس استفاده کنید .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *