#


طبقه بندی زیبایی لبخند بر اساس حرکت ماهیچه ها

زیبایی لبخند
29 جولای 2017 بدون نظر 1795 بازدید

طبقه بندی زیبایی لبخند بر اساس حرکت ماهیچه ها

محققان لبخند ها را با سه نوع حرکت عضلانی توصیف می کنند

 لبخند ممکن است رایج ترین و انعطاف پذیر ترین روش بیان احساس باشد، که مورد استفاده برای نشان دادن برخی از احساسات، پوشش بعضی احساس ها و مدیریت تعاملات اجتماعی که موجب حفظ جوامع امن و سازمان یافته برای هزاران سال است. اما چطور می توان یک نوع لبخند را از بقیه تشخیص داد؟

اما چطور می توان انواع لبخند را تشخیص داد؟

پائولا نیدنتال، استاد روانشناسی دانشگاه ویسکانسین-مدیسون می گوید: “وقتی از میان لبخند ها به متمایز می پردازیم، هر دو دانشمند و صاحب نظران تمایل دارند روی لبخند های واقعی و غلط تمرکز کنند. این باور وجود دارد که اگر شما خوشحال نباشید، لبخند غلط است.” . “اما مردم در بسیاری از شرایط مختلف و در بسیاری از حالت های عاطفی لبخند می زنند. بنابراین ادعا می کنند که تنها لبخند هایی که از حالت شادی حاصل می شود، لبخند” درست ” هستند و این درک ما از این شکل چهره مهم را محدود می کند.”

انواع لبخند

نایدنثال و همکارانش از دانشگاه کاردیف و دانشگاه گلاسگو مجموعه ای از آزمایشات را منتشر کردند که در مورد گسترش درک ما از لبخند انسان است. در این هفته در مجله علوم روانشناسی منتشر می شود. این تحقیق نشان دهنده سه علامت مشخص و قابل اعتماد است – لبخند بر پاداش، وابستگی و سلطه – و توضیح ترکیبات عضلانی صورت برای ایجاد لبخند.

هر لبخند بر روی یک ویژگی آناتومیک شناخته شده به عنوان zygomaticus major، تسمه عضله صورت زیر گونه پستانداران است که گوشه های دهان را بالا می برد. اما این تنها عضله در کار نیست.

تحقیقات انجام شده با فاکتر عضله

شرکت کنندگان در این مطالعه هزاران عبارات کامپیوتری را به همراه ترکیبات تصادفی در صفحه کامپیوتر مشاهده کردند و عضلات صورت خود را حرکت دادند.

ماگدالنا ریکلوسکا، یک محقق پس از مدرسه در کاردیف می گوید: “ما همه چیز را تغییر دادیم که می تواند در یک بیان متفاوت باشد، اما محرک های ما شامل برخی از اقدامات از عضله لبخند، zygomaticus است.” “ما از شرکت کنندگان خواستیم تا وقتی که یک لبخند پاداش یا لبخند وابستگی یا غرور را می بینند، به ما بگویند،”.

لبخند به کودک

محققان، لبخند های شرکت کنندگان خود را بر اساس دو مجموعه دیگر از ناظران، بررسی کردند. به عنوان مثال، یک لبخند پاداش – “احتمالا بصری ترین نوع است.”، نایدنثال می گوید: “نوع لبخند شما که با یک کودک استفاده می کنید، تا او لبخند زده و یا چیزهایی انجام دهد که دوست دارید” – یک افزایش متقارن از ماهیچه های zygomaticus به علاوه یک بالا رفتن ابرو و مقداری کشیدن لب است.

لبخند های وابسته – برای تحمل برقراری ارتباط ، تأیید یا پیوند، برای نشان دادن اینکه است که شما یک تهدید نیستید، با یک افزایش متناوب بالا رفتن دهان این کار انجام می شود، اما با لب های فشرده و بدون دیده شدن دندان ها.

لبخند سلطه برای نشان دادن وضعیت و مدیریت سلسله مراتب های اجتماعی استفاده می شود. آنها با تقارن تطبیق پیدا می کنند، کمی از ترس و گونه های بالا آمده همراه با بیان لذت نشانه های این لبخند است.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *