#


برای زیباتر شدن پوست تان از انواع ماسک گیاهی استفاده کنید

ماسک گیاهی
1 اکتبر 2017 بدون نظر 721 بازدید

برای زیباتر شدن پوست تان از انواع ماسک گیاهی استفاده کنید

برای زیباتر شدن پوست تان از انواع ماسک گیاهی استفاده کنید

به چه دلیل از لوازم آرایش استفاده می کنید؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا وقتی صبح از خواب بیدار می شوید بعد از اینکه صورت تان را شستید با کرم ها و پودرهای آرایشی صورت تان را می پوشانید تا لک هایی که بر روی پوست تان است را پوشش دهید؟

اگر از کرم پودرها و پنکیک ها برای مدت زیاد از آن استفاده کنید علاوه بر اینکه جوش ها و لک های شما را از بین نمی برد بلکه باعث می شود که جوش های زیر پوستی و چین و چروک در بعضی از قسمت های پوست تان بیشتر شود مانند: زیر چشم، گونه ها و اطراف لب ها. چگونه می توانیم کاری کنیم که پوست بدن مان همیشه سالم و شاداب باشد.

شما برای پاسخ به این سوال می توانید از راه های ساده ای استفاده کنید. فقط کافیست که هر روز صبح صورت تان را با صابون بشویید. شما می توانید از ژل ها و شیر پاک کن ها برای تمیز کردن صورت تان مخصوصا پوست هایی که چرب و آکنه ای هستند استفاده کنید.

اگر صورت تان را با آب میوه های طبیعی بشویید در بیشتر موارد باعث می شود که لکه هایی که بر روی پوست وجود دارد را از بین ببرد و پوست رابراق کند. انگور را برداشته و له کنید و به مدت ۲۰دقیقه بر روی پوست تان بمالید و سپس با آبی که نیمه ولرم است صورت تان رابشویید. بعد از یک مدت کوتاه متوجه تغییراتی در پوست خود می شوید.

هر موقع که بیکار شدید سعی کنید روی پوست تان ماسک بگذارید. از مهم ترین عواملی که باعث سالم و زیبا ماندن پوست می شود گذاشتن ماسک میوه بر روی پوست است. در این فصلی که میوه زیاد است شما می توانید از هر نوع میوه ای استفاده کنید و ماسکی را بر روی پوست خود بگذارید. در زیر به چند نمونه از ماسک ها اشاره می کنیم:

ماسک گیاهی

ماسک گیاهی

ماسک آناناس:

یک آناناس را بردارید و آب آن را بگیرید و به مدت ده دقیقه صورت خود را با آن ماساژ دهید. سپس موهای خود را شست و شو دهید. آب آناناس باعث تقویت ماهیچه می شود. پوست را آرام می کند و خستگی را از پوست بیرون می برد.

ماسک هلو:

هلویی را برداید و رنده کنید و با ماست ترکیب کنید و به صورت کرم روی پوست تان بمالید. بگذارید ۱۵دقیقه بر روی پوست تان بماند. استفاده از این ماسک باعث می شود که پوست تان خشک نماند. همچنین باعث مستحکم شدن ماهیچه ها می شود.

ماسک موز:

دو عدد موز را رنده کنید و با دوقاشق عسل و دوقاشق ماست ترکیب کنید. این مواد به دست آمده را به مدت نیم ساعت بروروی پوست گذاشته و ماساژ دهید. استفاده از این ماسک باعث شفاف شدن پوست می شود و در مدت طولانی باعث می شود که لکه های پوستی روی صورت تان از بین برود.

ماسک شیر و سیب:

سیبی را رنده کنید و با شیر ترکیب کنید و هر روز آن را برای پاکسازی پوست تان به مدت 20دقیقه استفاده کنید. این ماست پوست تان را لایه برداری می کند و باعث جلا دادن پوست می شود.

ماسک گیاهی

ماسک گیاهی

 ماسک سیب:

نصف یک سیب را رنده کنید و با یک قاشق چای خوری ماست، آرد جو دو سر و دو قاشق آب لیموی تازه ترکیب کنید و روی پوست تان به مدت نیم ساعت بمالید. استفاده از این ماسک باعث پاکسازی پوست تان می شود. برای یهتر نتیجه گرفتن پیشنهاد می کنیم که هفته ای یک مرتبه از این ماسک استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *